AndroidHealthClinic

a gentleman's kuur

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
he jongens graag jullie commentaar/opmerkingen voor onderstaande kuur waar ik binnenkort mee wil gaan beginnen;

wk01-10 750mg omnadren (test)
wk01-10 400mg deca
wk01-06 75mg finaject eod (tren acetaat)
wk07-10 50mg winstrol eod
wk11-12 100mg test prop eod
wk12-15 40mg nolva

Zat eerst te twijfelen tussen boldenone en deca,heb met beide ervaring, ga in dit geval toch voor de deca, omdat ik er betere ervaringen mee heb.
Wil mijn kuur afsluiten met twee weken test prop, zodat ik gelijk met mijn nakuur kan beginnen die bestaat uit nolvadex.Daarnaast heb ik nog liquidex en hcg achter de hand indien nodig.
Voor de gene die wat vaker op deze forum zitten,dit is een soortgelijke kuur die ik destijds ook heb geplaats maar dan nu zonder hgh.
heb veel kuurlogjes gelezen en veel research gedaan en kom voor mijzelf tot de volgende conclusie;
dat hgh in combinatie met igf en/of slin meer oplevert dan hgh alleen.
Dus voor wat betreft bovenstaande kuur, laten we hgh er uit,omdat ik voor mijzelf nog niet aan mijn grens zit en niet aan de igf of slin wil.(no disrespect voor de gene die het wel gebruiken;) )
Ik verwacht met deze kuur ook goede resultaten te halen.
Zit nu op 98kg met een bf van 10%.
Streven is rond de 103kg eindigen.(indien mogelijk ook blijven:D )
And last but not least, ik weet voor mezelf dat ik gevoelig ben voor gyno, inhoeverre heeft nolva invloed, hetzij positief/negatief als ik het vanaf het begin ga gebruiken. (waarom genezen als je het kunt voorkomen:rolleyes:)

brandt maar los....

Je weet hoe ik denk op het moment over je kuurgedrag maargoed..

Welke tren ga je gebruiken?

edit:
Waarom neem je tren winny en test prop?
Dat je met test prop wil eindigen om snel aan je nakuur te kunnen beginnen kan ik in komen maar waarom ga je niet een keer lekker bulken en laat die winny en tren er lekker uit aangezien je tog al op 10% zit

• Topic Starter Topic Starter
Nolva pakt de gyno aan die je door zowel test als deca/tren kunt krijgen. Het enige wat het zal doen is het vocht uit je lichaam onttrekken (naar mijn weten), dus het zal je valse gains in de weg zitten.

Ik zie dat je omnadren wil gebruiken op 750 ew, ik denk dat je het 3x in de week op 250mg houdt? Ik vraag me nl af waarom je niet voor 750mg test enth gaat aangezien je ook met tren begint.

Verder vraag ik me af of winstrol de plaats van tren wel kan innemen...mss een start met winny en vervolgens doorgaan met tren?

Ik vind je doelstelling wel reeel en wens je veel succes met je geplande kuur!

Suat zei:
Nolva pakt de gyno aan die je door zowel test als deca/tren kunt krijgen. Het enige wat het zal doen is het vocht uit je lichaam onttrekken (naar mijn weten), dus het zal je valse gains in de weg zitten.
Ik zie dat je omnadren wil gebruiken op 750 ew, ik denk dat je het 3x in de week op 250mg houdt? Ik vraag me nl af waarom je niet voor 750mg test enth gaat aangezien je ook met tren begint.
Verder vraag ik me af of winstrol de plaats van tren wel kan innemen...mss een start met winny en vervolgens doorgaan met tren?

klinkt interessant beginnen met winny en eindigen met tren acetaat, maar juist met winny kom ik er toch harder uit (uit mijn kuur)
dan zou het toch logischer zijn om met winny te eindigen?

hitman zei:
klinkt interessant beginnen met winny en eindigen met tren acetaat, maar juist met winny kom ik er toch harder uit (uit mijn kuur)
dan zou het toch logischer zijn om met winny te eindigen?

Winny heeft idd de eigenschap om je droger uit de kuur te laten komen, maar niet te vergeten heeft tren ook dit eigenschap. Daarom worden beide steroiden zowel in de cutting- als bulkingcycle toegepast.

Ik weet alleen niet welke van de 2 toch wat krachtiger is maar je hoort toch altijd dat tren heftig is en meestal wordt t afgeraden in een eerste kuur. Dus heb het idee dat tren wat krachtiger is.

Als ik even hardop ga denken:...mocht de tren wat krachtiger zijn en je prestaties iets meer verbeteren tov winny zou je theoretisch gezien een achteruitgang boeken in kracht (al dan weinig of niet). Dit kan dan weer leiden tot demotivatie.

Wellicht denk ik er teveel bij na. :)

Omnadren sucks, ik heb het zelf ook eens mee gekuurt ik vind het niks.
Maar hopelijk pakt het bij jou wel lekker.

Ik hou het liever bij een ester.

Omnadren is tog exact gelijk aan sustanon?
Volgens horen zeggen is het de goedkopere versie van sustanon

Infinity zei:

Voorheen zat er een klein verschil in maar tegenwoordig (al een tijd) is het exact hetzelfde ja.

Suat zei:
Voorheen zat er een klein verschil in maar tegenwoordig (al een tijd) is het exact hetzelfde ja.

Wat zijn we het weer lekker eens ouwe knuffelturk:D

Maar waarom is omnadren nou goedkoper dan sustanon.
En kom nie aankakken met dat dat gewoon aan je supplier ligt;)

Infinity zei:

Sustanon: testosteron phenylpropionate en Testosteron Propionate, testosterone isocaproate is nu testosterone hexanoate.

Omnadren: testosteron phenylpropionate en Testosteron Propionate, testosterone decanoate in Omnadren is vervangen door het goedje testosterone hexanoate.

gurumaster zei:
Omnadren sucks, ik heb het zelf ook eens mee gekuurt ik vind het niks.
Maar hopelijk pakt het bij jou wel lekker.
Ik hou het liever bij een ester.

heb zowel bij test ent en omnadren goede ervaringen.

Suat zei:

Suat arkadas, daar zet je me toch weer aan het denken.

Suat zei:
Winny heeft idd de eigenschap om je droger uit de kuur te laten komen, maar niet te vergeten heeft tren ook dit eigenschap. Daarom worden beide steroiden zowel in de cutting- als bulkingcycle toegepast.
Ik weet alleen niet welke van de 2 toch wat krachtiger is maar je hoort toch altijd dat tren heftig is en meestal wordt t afgeraden in een eerste kuur. Dus heb het idee dat tren wat krachtiger is.
Als ik even hardop ga denken:...mocht de tren wat krachtiger zijn en je prestaties iets meer verbeteren tov winny zou je theoretisch gezien een achteruitgang boeken in kracht (al dan weinig of niet). Dit kan dan weer leiden tot demotivatie.
Wellicht denk ik er teveel bij na. :)

ik bedoelde dat je mij hiermee aan het denken zet.

Infinity zei:

Organon heeft patent op de sus, vervolgens maken andere bedrijven het na onder een ander naam zoals we met zn allen wel weten. Ik denk dat de maker van omnadren de prijs om strategische redenen lager heeft gehouden.

Een soort van marktpenetratie, snel naamsbekendheid opbouwen door veel te verkopen van ong hetzelfde produkt voor een lager prijs.

Het is maar een gedachte :)

hitman zei:
ik bedoelde dat je mij hiermee aan het denken zet.

Ik hoop dat je er snel uitkomt. Als ik zelf wat meer te weten kom hou ik je iig op de hoogte hierover. Wanneer wil je beginnen met je kuur?

Suat zei:
Organon heeft patent op de sus, vervolgens maken andere bedrijven het na onder een ander naam zoals we met zn allen wel weten. Ik denk dat de maker van omnadren de prijs om strategische redenen lager heeft gehouden.
Een soort van marktpenetratie, snel naamsbekendheid opbouwen door veel te verkopen van ong hetzelfde produkt voor een lager prijs.
Het is maar een gedachte :)

Laat ze maar lekker penetreren, als het goedje maar zijn werk doet:p

Infinity zei:

Jelfa is Pools en daar kan alles blijkbaar nog effe een tikkie goedkoper dan in de andere landen waar Sustanon onder licentie van Organon geproduceerd wordt.

Terug
Naar boven