- Waardering
- 450
he jongens graag jullie commentaar/opmerkingen voor onderstaande kuur waar ik binnenkort mee wil gaan beginnen;
wk01-10 750mg omnadren (test)
wk01-10 400mg deca
wk01-06 75mg finaject eod (tren acetaat)
wk07-10 50mg winstrol eod
wk11-12 100mg test prop eod
wk12-15 40mg nolva
Zat eerst te twijfelen tussen boldenone en deca,heb met beide ervaring, ga in dit geval toch voor de deca, omdat ik er betere ervaringen mee heb.
Wil mijn kuur afsluiten met twee weken test prop, zodat ik gelijk met mijn nakuur kan beginnen die bestaat uit nolvadex.Daarnaast heb ik nog liquidex en hcg achter de hand indien nodig.
Voor de gene die wat vaker op deze forum zitten,dit is een soortgelijke kuur die ik destijds ook heb geplaats maar dan nu zonder hgh.
heb veel kuurlogjes gelezen en veel research gedaan en kom voor mijzelf tot de volgende conclusie;
dat hgh in combinatie met igf en/of slin meer oplevert dan hgh alleen.
Dus voor wat betreft bovenstaande kuur, laten we hgh er uit,omdat ik voor mijzelf nog niet aan mijn grens zit en niet aan de igf of slin wil.(no disrespect voor de gene die het wel gebruiken
)
Ik verwacht met deze kuur ook goede resultaten te halen.
Zit nu op 98kg met een bf van 10%.
Streven is rond de 103kg eindigen.(indien mogelijk ook blijven
)
And last but not least, ik weet voor mezelf dat ik gevoelig ben voor gyno, inhoeverre heeft nolva invloed, hetzij positief/negatief als ik het vanaf het begin ga gebruiken. (waarom genezen als je het kunt voorkomen
)
brandt maar los....
wk01-10 750mg omnadren (test)
wk01-10 400mg deca
wk01-06 75mg finaject eod (tren acetaat)
wk07-10 50mg winstrol eod
wk11-12 100mg test prop eod
wk12-15 40mg nolva
Zat eerst te twijfelen tussen boldenone en deca,heb met beide ervaring, ga in dit geval toch voor de deca, omdat ik er betere ervaringen mee heb.
Wil mijn kuur afsluiten met twee weken test prop, zodat ik gelijk met mijn nakuur kan beginnen die bestaat uit nolvadex.Daarnaast heb ik nog liquidex en hcg achter de hand indien nodig.
Voor de gene die wat vaker op deze forum zitten,dit is een soortgelijke kuur die ik destijds ook heb geplaats maar dan nu zonder hgh.
heb veel kuurlogjes gelezen en veel research gedaan en kom voor mijzelf tot de volgende conclusie;
dat hgh in combinatie met igf en/of slin meer oplevert dan hgh alleen.
Dus voor wat betreft bovenstaande kuur, laten we hgh er uit,omdat ik voor mijzelf nog niet aan mijn grens zit en niet aan de igf of slin wil.(no disrespect voor de gene die het wel gebruiken
)Ik verwacht met deze kuur ook goede resultaten te halen.
Zit nu op 98kg met een bf van 10%.
Streven is rond de 103kg eindigen.(indien mogelijk ook blijven
) And last but not least, ik weet voor mezelf dat ik gevoelig ben voor gyno, inhoeverre heeft nolva invloed, hetzij positief/negatief als ik het vanaf het begin ga gebruiken. (waarom genezen als je het kunt voorkomen
)brandt maar los....