Fitness Seller

Hulp kuur 8 tot 10 maand

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Master beast, dat is duidelijk.

Verder nog plannen behalve deze kuur? Festivalletje pakken, lekker shirt uit op DefQon. Gun show!
 
Master beast, dat is duidelijk.

Verder nog plannen behalve deze kuur? Festivalletje pakken, lekker shirt uit op DefQon. Gun show!
Stoch echt lache hierop he soms , mensen met zunder humor soms , julie kunnen beter een YouTube Chanel beginne met de naam wij zijn de humor mensen .. , er is gevrogen voor veranderingen in de kuur als het volgens anders beter kan .. snapie meneertje humor ?
 
Wat is je kuurverleden als ik vragen mag?
 
Stoch echt lache hierop he soms , mensen met zunder humor soms , julie kunnen beter een YouTube Chanel beginne met de naam wij zijn de humor mensen .. , er is gevrogen voor veranderingen in de kuur als het volgens anders beter kan .. snapie meneertje humor ?
Trol spotted.
BB_ hartaanval voor jou maat.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat is je kuurverleden als ik vragen mag?
Dat mag zeker !

1 kuur test 600 , winstroll tabs
2 kuur tren 600 boldenone 600 test 400 en hgh onle 6 maand
3 kuur test 600 mast 600 tren 400
 
Dat mag zeker !

1 kuur test 600 , winstroll tabs
2 kuur tren 600 boldenone 600 test 400 en hgh onle 6 maand
3 kuur test 600 mast 600 tren 400

En wat zijn je stats na deze kuren?
 
En na al dat geweld ben je nog steeds 74kg?
 
En wat zijn je stats na deze kuren?
Begon met kuur 1 68 naar 71 kg kuur 2 was 70 naar 76 kg kuur 3 79 naar 83 kg gegaan en nu momenteel op clean bulk 86 kg
 
Wrong kg geschreven dan , niet gezien kben via gsm derme ..
 
Heb je ook na mijn lengte gekeken ?? Ben ni al te groot he man ;) ben nu momenteel al 3 maand clean bulken en zit nu op 81 kg , komt goed man alleen hier en daar nog wat veranderen en kuur is helemaal compleet dan kheb nog tijd voor hier en daar veranderingen .

:roflol: belachelijke doseringen op 81 kg
 
Ja man een mens mag precies ook niets verkeert doen of typen of zeggen he hier .. dit maakt dus de forums naar de kl@ten met zoon gedrag en humor ..
 
Je moest eens weten hoeveel mensen weg gegaan zijn op forums door zulk onnuttig gedrag te krijgen ;)
 
cijfertjes...plaats gewoon een foto van je shape en snoer ze allemaal de moeder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven