MuscleMeat

a.s te zien tijdens drugs test?

amilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
ja hoor defensie gaat de drugs testen invoeren,nou is mijn vraag of iemand weet of a.s gebruik te zien is tijdens z'n test ???

nee ze zoeken naar thc, en harddrugs. AAS heeft compleet andere stoffen natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
is ff afwachten tot de eerste gevallen bekend zijn denk ik

Vergis je niet... Defensie weet allang dat er ook AS gebruikt worden binnen het leger. Vorig jaar is er een lid van de koninklijke marechaussee ontslagen hierdoor...

ja maar waarschijnlijk omdat hij er over had lopen opscheppen en niet door een drugstest. voor AAS heb je gewoon een compleet andere test nodig (bloedonderzoek d8 ik)

thanx

ik was er weer ff

en hoe zou dat dan met iets als clen en efedra/efedrine zitten?

tijdens een keuring zeggen ze ook dat je het aan moet geven als je creatine gebruikt want dat kan ook negatief uit de test komen

bossie zei:
en hoe zou dat dan met iets als clen en efedra/efedrine zitten?

dat zou kunnen aangezien efedrine het zwakke neefje van amfetamine is :) echter de halfwaarde tijd is dusdanig kort dat er na twee dagen niks meer aan de hand is

@ latin spirit, ja zoiets dacht ik ook al, en wat betreft clen dan?

clen hecht aan dezelfde receptor als ephedrine dus verbaast mij niks :)

Clenbuterol lijkt chemisch gezien idd zeer sterk op (met)amphetamine en efedrine. Dus bij een test zal je waarschijnlijk positief testen op deze stof. Het is wel zo dat clen in veel lagere hoeveelheden genomen wordt (microgrammen) dan amphetamine (milligrammen). Het zou dus kunnen dat de detectie van clen iets lastiger is en je sneller negatief test...

Om een idee te geven van de detectietijden voor allerlei middelen:
http://www.neonjoint.com/passing_a_drug_test/detection_times.html

Steroiden screenen in zo een test is niet erg waarschijnlijk omdat het aparte tests zijn die erg duur kunnen zijn. Cocaine, speed, XTC, etc. zullen zeker getest worden.

thanx

het beste is natuurlijk te wachten tot de test voorbij is en dan beginnen.
dan is het helemaal veilig

tenzij je nog een test krijgt.... :rolleyes:

in de marine zitten er vele aan. heb laatst een jongen gesproken, die er nu 8 jaar zit (laatste jaar)
en hij zij dat ze niet moeilijk doen over het gebruik van as, zolang de conditie of andere dingen mbt het korps er maar niet onder lijdt

Terug
Naar boven