AndroidHealthClinic

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

• Topic Starter Topic Starter
Hey man.. krijg je daar centen voor als je ze toestemming geeft om het uit te zenden?

Was dat maar waar !...

Nee maar wat me wel heel erg opviel was dat deze agenten 10x zo vriendelijker waren als de "normale" agentjes,

Zo zie je maar weer dat als er een camera bij is, ze opeens wel normaal kunnen doen.

Na afloop ging 1 van die agenten zelfs oude herinneringen op halen over mn auto :P. ( dat ze vroeger zo geweldig waren enz ).

Als alle "administratie" rond is, dan komen die camera mensen naar je toe, stellen zich voor en vragen dan of je herkenbaar in beeld wilt of niet en dan moet je een krabbeltje zetten.

En waarom zou je dat dan doen als je er niet voor betaald krijgt..

"de misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog".

geweldige sticker! :cool:
doet het natuurlijk altijd goed bij onze zeer gewaardeerde ordehandhavers! :p

btw: Deed niet veel boeiends ofzo :).

dat is dan een gemiste kans zeg maar... ???
volgende keer beter! :rolleyes:

mzzzzlll
;) :d

Was dat maar waar !...

Nee maar wat me wel heel erg opviel was dat deze agenten 10x zo vriendelijker waren als de "normale" agentjes,

Zo zie je maar weer dat als er een camera bij is, ze opeens wel normaal kunnen doen.

Na afloop ging 1 van die agenten zelfs oude herinneringen op halen over mn auto :P. ( dat ze vroeger zo geweldig waren enz ).

Als alle "administratie" rond is, dan komen die camera mensen naar je toe, stellen zich voor en vragen dan of je herkenbaar in beeld wilt of niet en dan moet je een krabbeltje zetten.

Ze mogen je dus zomaar filmen?

LOL, privacy?

Doet er niet onder dat je wel niet zo hard moet rijden kerel.

Voor hetzelfde geld is er een fietser zonder licht, en ben je hem aan het bumperkleven :P

Misschien moest tante kleine Sam maar beter aan de hand houden. Als een wagen hem had geschept, al was het tegen 50, dan was ie zeker dood geweest! Wel laf natuurlijk dat die scooter doorrijdt!

Tsja, iedereen overkomt het wel een keer dat je even niet oplet. Hoop niet dat tante jouw opmerking leest, wat moet die zich ook k*t voelen.

sam_jpg_409087d.jpg

De tranen springen me in de ogen bij zo'n plaatje. Ik rijd ook wel eens fors te hard, maar nooit op plekken waar zoiets kan gebeuren, binnen de bebouwde kom met weinig overzicht dus.

Nogmaals voor alle mong*len die het nog steeds niet snappen, ik ga niet voor de grap wegrijden ofwel? Iedereen noemt mij hier achterlijk, terwijl jullie het zelf zijn.
En dat iedereen hier zit te huilen over dat 160kmu zo hard is...ja het is hard...maar op een rechte weg NA 1 uur snachts heb je dat na 10 sec al op de teller staan. Maak er niet zo'n hele heisa van, want jullie weten er geen fl**ker vanaf.

Jammer dat er nu weer zo'n plaatje als hierboven wordt bijgehaald...echt triest.

dan heb je een flinke auto als je in 10 secs 160 op de teller hebt staan... of een kapotte teller.

Ik heb niet de langzaamste auto en ik doe er al 7,1 seconden over om op de 100 te komen.

Maak het nu niet zo erg terwijl je de wegen etc hier niet kent. Die 160kmu is op een recht stuk geweest waar niemand op de weg was...er woont niet eens iemand. Doe nou niet alsof 160kmu zo speciaal is op een recht stuk met niemand in de buurt. Dat de VROS ook snelle auto's hebben hoef je me niet te vertellen, lijkt me vrij logisch.

En dat het dom is hoef je mij ook niet te zeggen...maar iedereen maakt fouten, daar leer je van. Zoiets zal Jezus toch vast ook wel zeggen ofniet? :roflol: Of heeft hij jou al die dingen uit het verleden niet vergeven wat je fout hebt gedaan? Hahaha...hoe tegenstrijdig kan iemand zijn.

Je kan nu wel tegen iedereen gaan zeggen dat 160km per uur 45m per seconde is...wat boeit het? Iedereen die een snelle auto rijdt doet wel eens 2x90 als er niemand op de weg is waar het niet is toegestaan. Ga je ook tegen diegene zeggen ''ja wat ALS er nu eens een katje of egeltje overstak'', of ''wat ALS er zomaar een maffe zatte vent over de weg rent laat in de nacht''. Ga huilen kerel.

wacht maar tot je wat ouder wordt, en je hebt zelf kinderen........waar je mee uit bent geweest naar een verjaardagsfeestje, en je wilt rond middernacht in je auto stappen en er komt ineens een jonge stoere gozer aan die "denkt" dat hij kan rijden!
;)

Ik zit binnen 5.2 sec al op de 100...dus ja, na 10-11sec zit ik makkelijk op de 160. Maar dat boeit verder ook niet. Gaat ff om al die moraalridders die net doen alsof ze nooit te hard rijden...

Klusmier op jou zou ik niet eens moeten ingaan, want jij bent werkelijk te dom voor woorden. Ik rij normaal nooit zoals in dat stukje staat beschreven...lijkt me vrij logisch ofniet? Ik heb zelfs nog zoi goed als nooit een boete gehad in de 3 jaar dat ik rij, alleen een keertje voor verkeerd parkeren. Af en toe trap je natuurlijk wel eens het gas in als de situatie het toelaat, je hebt niet voor niks een M3. Of denk je dat mensen die een snelle auto hebben zich altijd netjes aan de snelheid houden als er niks op de weg is. Heeft niks met volwassen zijn te maken.

Maar waarom links het ronde punt oprijden ???

Nogmaals voor alle mong*len die het nog steeds niet snappen, ik ga niet voor de grap wegrijden ofwel? Iedereen noemt mij hier achterlijk, terwijl jullie het zelf zijn.
En dat iedereen hier zit te huilen over dat 160kmu zo hard is...ja het is hard...maar op een rechte weg NA 1 uur snachts heb je dat na 10 sec al op de teller staan. Maak er niet zo'n hele heisa van, want jullie weten er geen fl**ker vanaf.

Jammer dat er nu weer zo'n plaatje als hierboven wordt bijgehaald...echt triest.

Inderdaad, hard rijden en aangereden kinderen hebben niks met elkaar te maken! En als je snel op die 160 zit is het eigenlijk minder erg dat je zo hard rijdt! :rolleyes:

Natuurlijk, om 1 uur 's nachts is het allemaal wel wat minder gevaarlijk, en ongelukken kunnen ook gebeuren als je niet te hard rijdt, maar als je een kerel bent ga je niet jammeren om dit soort plaatjes als je net roept dat je 160 door de bebouwde kom rijdt. ;)

Ik wil best van je aannemen dat het redelijk veilig was en ik rijd ook vaak te hard, maar 160?

Ik zit binnen 5.2 sec al op de 100...dus ja, na 10-11sec zit ik makkelijk op de 160. Maar dat boeit verder ook niet. Gaat ff om al die moraalridders die net doen alsof ze nooit te hard rijden...

Dan ben ik toch weleens benieuwd wat voor auto jij rijd op jouw leeftijd.

Inderdaad, hard rijden en aangereden kinderen hebben niks met elkaar te maken! En als je snel op die 160 zit is het eigenlijk minder erg dat je zo hard rijdt! :rolleyes:

Natuurlijk, om 1 uur 's nachts is het allemaal wel wat minder gevaarlijk, en ongelukken kunnen ook gebeuren als je niet te hard rijdt, maar als je een kerel bent ga je niet jammeren om dit soort plaatjes als je net roept dat je 160 door de bebouwde kom rijdt. ;)

Ik wil best van je aannemen dat het redelijk veilig was en ik rijd ook vaak te hard, maar 160?

Luister...ik begrijp ook dat het dom is geweest, en weet ook zeker dat dit niet nog een keer gebeurt. Maar zoals het in dat stukje staat lijkt het allemaal zo enorm gevaarlijk terwijl het echt wel meevalt. Dat soort plaatjes moet je gewoon niet plaatsen, want het heeft er niks mee te maken. Na 1 uur snachts lopen geen kindjes meer over straat.

En 160 door de bebouwde kom? Hoe kom je daar nu weer bij? Iemand die in dit topic reageerde kent de weg....het is idd de Heinsbergerweg. Zoals hij ook zegt is 160 daar makkelijk te doen zonder al teveel gevaar....VOORAL na 1 uur snachts. Slim is het niet...maar zo enorm gevaarlijk al helemaal niet.

Waarschijnlijk a.s zondag of volgende week zondag maak ik mijn debuut op het tv bij het oh zo bekende programma "wegmisbruikers" :(.

Nooit gedacht dat ik daar ooit in zou komen haha, maar ja eerst maar eens zien of het uitgezonden wordt ;).

Als je een Toyota Corolla uit 1988 ziet :P, met een defecte koplamp, lekke uitlaat en vooral de opvallende kenteken sticker met daarop vermeld:

"De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog".

Dan weet je dat ik het ben haha :P.

Ik schaamde me eerlijk gezegd kapot, vooral toen ze me filmde terwijl ik weg reed ( wat een geluid haha) mja, dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch :D.

BTW: deed niet veel boeiends ofzo :).

Mzzzzlll

opgepakt door de politie....
FAIL

Dan ben ik toch weleens benieuwd wat voor auto jij rijd op jouw leeftijd.

Hij heeft nu geloof ik al 10x gezegd dat hij in een M3 rijd. Je weet wel van BMW. :rolleyes:

GFG wat lag er eigenlijk in je auto dat je dit geflikt hebt en was dat het waard?

Bro, beetje kinderachtige reply... Vind je zelf niet? Ze zitten je hier al genoeg te dissen...

Hij vraagt wat ik voor een auto heb...wat is daar nu kinderachtig aan? En wat boeit het mij dat ik hier gedist wordt? Ik ken niemand hier in het echt dus zal mij aan mn reet roesten. Enigste wat ik duidelijk wil maken is dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt.

Hij vraagt wat ik voor een auto heb...wat is daar nu kinderachtig aan? En wat boeit het mij dat ik hier gedist wordt? Ik ken niemand hier in het echt dus zal mij aan mn reet roesten. Enigste wat ik duidelijk wil maken is dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt.
Ok geen probleem dan, wat jij wilt...

Ik schaar mij aan de kant van GFG, wat een fatsoensrakkers hier:roflol: beetje lopen huilen als iemand 160 rijd op een kaarsrechte verlaten weg om 1 uur snachts:roflol: stel je voor dat er in 1 keer een groepje kinders die terugkomen van een schoolreisje in de ijfel de straat over steken....................NOT going to happen!!!! vooral zelda ontsettende mierenneuker.

@klusmier niet hypocriet lopen doen, misschien kunnen de mensen wie jij geld schuldig bent nu net geen nieuwe auto met 5 dubbele airbag kopen, waardoor over 3 jaar hun nu nog ongeboren zoontje om het levenkomt, doordat hij met zijn hoofdje tegen het dashboard slaat:mad:

Terug
Naar boven