XXL Nutrition

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Hij heeft nu geloof ik al 10x gezegd dat hij in een M3 rijd. Je weet wel van BMW. :rolleyes:

GFG wat lag er eigenlijk in je auto dat je dit geflikt hebt en was dat het waard?

Bump :D

Saillant detail: GFG heeft bij de poll aangegeven dat hij wil stoppen met juicen.

Als die weg echt zo verlaten was, had hij zijn rijbewijs nog :D

normaliter was ook je auto inbeslag genomen...........dus dim maar een beetje, want zo stoer zijn dit soort geintjes niet meer.

weleens over de gevolgen nagedacht ALS er iets was gebeurd waar je geen rekening mee had gehouden?

weleens plaatjes gezien van een M3 die een crash heeft gehad?

en denk je dat je na een crash met 160 km/h nog veel praatjes zult hebben?
;)

ik denk dat dit wel een toepasselijk filmpje voor je zal zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=Ugpbbrco03s&feature=related
Als dit "schriele misbakseltje" mij zo "head on" had aangereden met mijn kind in de auto... ???
Had ik eerst gecheckt of de kleine in orde was, maar daarna had ik hem toch zo vreselijk toegetakeld dat hij in ieder geval niet direct naar het politiebureau gebracht had kunnen worden! :mad:
Wat een lulhannes! :(

Iedere situatie is anders, I know...
Maar als je daad doet moet je ook maar de consequenties dragen vind ik. :(

Ik heb in mijn jeugd ook genoeg stomme streken uitgehaald, maar ben er gelukkig altijd goed mee weggekomen! :D

• Topic Starter Topic Starter
En waarom zou je dat dan doen als je er niet voor betaald krijgt..

Nou ja, ik heb weinig keus he :D, ik was al gepakt:o.

Ze vragen idd achteraf of je herkenbaar wilt enz, je kenteken wordt automatisch achterwege gelaten en het opgeven van je adres enz wordt er ook tussen uit geknipt.

Ze mogen je dus zomaar filmen?

LOL, privacy?

Doet er niet onder dat je wel niet zo hard moet rijden kerel.

Voor hetzelfde geld is er een fietser zonder licht, en ben je hem aan het bumperkleven :P

Ik reed 31 te hard(incl correctie), verlaten dijk, groot licht aan.

Maar idd, ik kan wel zeggen ik let goed op enz enz, maar een ongeluk zit in een klein hoekje :). En ik ben over 2 maandjes papa dus ik moet beter weten !

Daar heeft het iig niks mee te maken ;)
Waarmee dan wel man..?! :D

Ik word binnenkort voor de 24ste keer 20 jaar oud, en snap best dat er wegen zijn waar maar 50 is toegestaan, en het heel goed mogelijk is na werktijd(en) véééél harder te rijden.
Bij ons in de buurt heb je ook zo'n weg, geen probleem.
Ik krijg ook wel een beetje "het schijt" van al die mensen die nog "roomser dan de paus" pretenderen te zijn... :(
Als ik over die bovengenoemde weg naar huis rijd 'snachts, dan rijd ik vaak genoeg tussen de 100 en 120 km/uur, en dan zit er nog geeneens politie achter me aan! :D

Dus je snapt wel als ik met een lading pilletjes en poeders in mijn dashboardkastje onderweg zou zijn... ;)

Yo Gift!
Laat "ons" nou niet zo speculeren en leg even uit in wat voor business je zit man! :D

Luister...ik begrijp ook dat het dom is geweest, en weet ook zeker dat dit niet nog een keer gebeurt. Maar zoals het in dat stukje staat lijkt het allemaal zo enorm gevaarlijk terwijl het echt wel meevalt. Dat soort plaatjes moet je gewoon niet plaatsen, want het heeft er niks mee te maken. Na 1 uur snachts lopen geen kindjes meer over straat.

En 160 door de bebouwde kom? Hoe kom je daar nu weer bij? Iemand die in dit topic reageerde kent de weg....het is idd de Heinsbergerweg. Zoals hij ook zegt is 160 daar makkelijk te doen zonder al teveel gevaar....VOORAL na 1 uur snachts. Slim is het niet...maar zo enorm gevaarlijk al helemaal niet.

Ok, je hebt inderdaad van die wegen waar de max snelheid nergens op slaat. Maar pas op, toen ik jouw leeftijd had dacht ik ook zo als jij maar daar ben ik toch wel op teruggekomen. Als je zo 30 jaar door blijft gaan gaat het gewoon een keertje mis. Plaatje was wel erg hard, maar dat kan nooit kwaad. :)

En waarom zou je dat dan doen als je er niet voor betaald krijgt..

Als je ziet hoe die auto eruit ziet en klinkt, dan lach je je lul uit je pantalon ;),

Ik schaamde me echt kapot, vooral toen ze die sticker filmde...en me armoedige eigengemaakte hoedeplank met boksen erin die het niet eens doen haha. Ook filmde ze IN me auto ( uiteraard me radio ) want die is duurder dan heel die auto haha. Voor de rest is me koplamp kapot, me linker knipperlicht is kapot, me radiator is lek, me uitlaat is lek en dan maakt die sticker het gewoon af haha. Maar Ik vond het echt beschamend maar tegelijkertijd ook zo grappig, dus daarom besloot ik er aan mee te doen ( herkenbaar ). Om mezelf dus lekker voor te lul te zetten haha

Laatst bewerkt:
Als je ziet hoe die auto eruit ziet en klinkt, dan lach je je lul uit je pantalon ;),

Ik schaamde me echt kapot, vooral toen ze die sticker filmde...en me armoedige eigengemaakte hoedeplank met boksen erin die het niet eens doen haha. Ook filmde ze IN me auto ( uiteraard me radio ) want die is duurder dan heel die auto haha. Ik vond het beschamend tegelijkertijd ook zo grappig, dus daarom besloot ik er aan mee te doen ( herkenbaar ).
Sportief, en ik ben in ieder geval benieuwd! ;)
Wie weet hoe aktief dit topic nog word als je op tv bent geweest..? ;)
Hou je maar vast! :rolleyes:

Tuurlijk Zelda....maar dit is gewoon iets wat 1 keer gebeurt. Het is niet dat ik dagelijks zo rijdt hoor :roflol: Over het algemeen rij ik gewoon normaal...anders had ik echt wel meer dan 1 boete gehad in de 3 jaar dat ik rij, maargoed.

Verder heeft het dus echt niks met de leeftijd te maken...als ik 35 ben en ik heb een snelle auto zal ik ook nog wel eens veel en veel te hard rijden als de situatie het toelaat. Je hebt niet zo'n ding om je overal netjes aan de snelheid te houden lijkt me ;) Het lijkt nu door zo'n stukje alsof ik een enorm roekeloze rijder ben terwijl dat dus echt wel meevalt.

160 waar je 50 mag is gewoon te hard.

Wat begon als een leuk topic over een corolla '88 is overgenomen door een figuur die 1 keer in zijn leven in een m3 E36 heeft gereden met wat bappie achterin de kofferbak.

160 waar je 50 mag is gewoon te hard.

Wat begon als een leuk topic over een corolla '88 is overgenomen door een figuur die 1 keer in zijn leven in een m3 E36 heeft gereden met wat bappie achterin de kofferbak.

Dus eigenlijk had hij die kenteken sticker moeten hebben ? :P

( joking GFG ;) )

Waarmee dan wel man..?! :D

Ik word binnenkort voor de 24ste keer 20 jaar oud, en snap best dat er wegen zijn waar maar 50 is toegestaan, en het heel goed mogelijk is na werktijd(en) véééél harder te rijden.
Bij ons in de buurt heb je ook zo'n weg, geen probleem.
Ik krijg ook wel een beetje "het schijt" van al die mensen die nog "roomser dan de paus" pretenderen te zijn... :(
Als ik over die bovengenoemde weg naar huis rijd 'snachts, dan rijd ik vaak genoeg tussen de 100 en 120 km/uur, en dan zit er nog geeneens politie achter me aan! :D

Dus je snapt wel als ik met een lading pilletjes en poeders in mijn dashboardkastje onderweg zou zijn... ;)

Yo Gift!
Laat "ons" nou niet zo speculeren en leg even uit in wat voor business je zit man! :D

21jr oud en rijd in een M3...

heeeeey....lijkt wel een beetje op een marokkaan :eek:
tekening_jpg_409089d.jpg

Nogmaals voor alle mong*len die het nog steeds niet snappen, ik ga niet voor de grap wegrijden ofwel? Iedereen noemt mij hier achterlijk, terwijl jullie het zelf zijn.
En dat iedereen hier zit te huilen over dat 160kmu zo hard is...ja het is hard...maar op een rechte weg NA 1 uur snachts heb je dat na 10 sec al op de teller staan. Maak er niet zo'n hele heisa van, want jullie weten er geen fl**ker vanaf.

Jammer dat er nu weer zo'n plaatje als hierboven wordt bijgehaald...echt triest.

:roflol: er staat toch duidelijk dat je een politie wagen passeerde met behoorlijke snelheid, dus als je normaal had gereden had je nooit de politie achter je aangehad? haastige spoed is zelden goed
mocht je volgende keer nou echt 20 kilo heroine in je achterbak hebben liggen, rij dan gewoon normaal, trek je ook geen aandacht

Terug
Naar boven