XXL Nutrition

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Gift from God... ik vergeef het je compleet makker! :thumb:

(kijk zo kan het ook jongens! :p)

Ik vergeef het 50dollar ook, maar het stoort me wel dat hij in een M3 rijdt. Vervelend toch he jongens, ja toch?

Voor dat het slijm uit onze monden druipt en we het van ons bureau moeten vegen, moeten we misschien eerst vragen uit welk jaar die M3 komt?

E36 M3 de 321pk versie vanaf 1994 tm 1998 dacht ik;)

owwhh, dat heb ik gemist :D

Hele nette auto natuurlijk, maar toch niet onbetaalbaar? is maar net waar je prioriteiten liggen. (als je niet al te rijk bent)

Gift from God... ik vergeef het je compleet makker! :thumb:

(kijk zo kan het ook jongens! :p)

Ahhh thnx! :o

Ik vergeef het 50dollar ook, maar het stoort me wel dat hij in een M3 rijdt. Vervelend toch he jongens, ja toch?

:D

het is een E36.

//

Oh oh oh wat reageer ik snel :heart:

Is idd een E36...maar wel een erg nette met een km-stand van nog geen 50.000. Ga hem ook nooit wegdoen...over een x aantal jaar wordt het zker een ''collectersitem''. Ding zal alleen maar meer waard worden dus is geen slechte investering dacht ik zo. Tis geen auto van 30k euro...snap niet dat iedereen er zo moeilijk over doet. Maar goedkoop is hij uiteraard ook niet. Aanschaffen is daarbij slechts 1 ding.

Is idd een E36...maar wel een erg nette met een km-stand van nog geen 50.000. Ga hem ook nooit wegdoen...over een x aantal jaar wordt het zker een ''collectersitem''. Ding zal alleen maar meer waard worden dus is geen slechte investering dacht ik zo.

Dat is wel nice zo'n lage KM. stand. Ik vind het alleen jammer dat er veel neppe e36 m3's rond rijden, maarja als jij maar weet dat jij een echte heb hehe

E36 M3 de 321pk versie vanaf 1994 tm 1998 dacht ik;)

of 286 pk?

Production 1992-1999
71,242 built [2]
Assembly Regensburg, Germany
Body style(s) 4-door sedan
2-door coupe
2-door convertible
Platform BMW E36
Engine(s) 3.0L 286 hp (213 kW) I6
3.2L 321 hp (239 kW) I6 (1996)

The E36 M3 débuted in February, 1992 and hit the dealers`showrooms in November that year; it was the first M3 powered by a six-cylinder engine, displacing 2990 cc and developing 286 PS (282 hp/210 kW). Initially available as a coupé only, BMW introduced M3 convertible/cabriolet and saloon/sedan versions in 1994. The E36 is also the first M3 to be manufactured in right-hand drive.
Also in 1994, BMW produced the limited-edition M3 GT as a racing homologation special; all GTs were British Racing Green and featured an upgraded 295 PS (291 hp/217 kW) 3.0 liter engine. 350 GTs were built [3].
In summer, 1995 M3 coupé and saloon were upgraded to a 321 PS (317 hp/236 kW) 3.2 liter inline-6; at the same time, the cars received clear indicator lenses, new wheels and a 6-speed gearbox. The Cabriolet did not receive these changes until spring 1996.
All E36 M3s were built in BMW`s Regensburg factory; in total, 46,525 coupés, 12,114 Cabriolets and 12,603 saloons were produced. Saloon production ended in December, 1997, the coupé ceased production in late 1998 and the Cabriolet in December, 1999[4].
;)

Ahhh thnx! :o

Is idd een E36...maar wel een erg nette met een km-stand van nog geen 50.000. Ga hem ook nooit wegdoen...over een x aantal jaar wordt het zker een ''collectersitem''. Ding zal alleen maar meer waard worden dus is geen slechte investering dacht ik zo. Tis geen auto van 30k euro...snap niet dat iedereen er zo moeilijk over doet. Maar goedkoop is hij uiteraard ook niet. Aanschaffen is daarbij slechts 1 ding.

GFG heeft eens foto's hier gepost, en het is idd een zeer mooi exemplaar i.z.g.st. alleen geen stoeprandjes meer pakken, je achteras ophaning zou nog welleens uit het carosserie kunne scheuren;)

of 286 pk?

Production 1992-1999
71,242 built [2]
Assembly Regensburg, Germany
Body style(s) 4-door sedan
2-door coupe
2-door convertible
Platform BMW E36
Engine(s) 3.0L 286 hp (213 kW) I6
3.2L 321 hp (239 kW) I6 (1996)

The E36 M3 débuted in February, 1992 and hit the dealers`showrooms in November that year; it was the first M3 powered by a six-cylinder engine, displacing 2990 cc and developing 286 PS (282 hp/210 kW). Initially available as a coupé only, BMW introduced M3 convertible/cabriolet and saloon/sedan versions in 1994. The E36 is also the first M3 to be manufactured in right-hand drive.
Also in 1994, BMW produced the limited-edition M3 GT as a racing homologation special; all GTs were British Racing Green and featured an upgraded 295 PS (291 hp/217 kW) 3.0 liter engine. 350 GTs were built [3].
In summer, 1995 M3 coupé and saloon were upgraded to a 321 PS (317 hp/236 kW) 3.2 liter inline-6; at the same time, the cars received clear indicator lenses, new wheels and a 6-speed gearbox. The Cabriolet did not receive these changes until spring 1996.
All E36 M3s were built in BMW`s Regensburg factory; in total, 46,525 coupés, 12,114 Cabriolets and 12,603 saloons were produced. Saloon production ended in December, 1997, the coupé ceased production in late 1998 and the Cabriolet in December, 1999[4].
;)

Neej swa hij heeft een 321pk versie;)

Daarom poste ik dat ook slim van mij he:D

Jij hebt echt geen verstand of wel. En hou je verhaal van je weet niet wat er speelde bij je want OF je had een klein meisje op je achterbank OF je had drugs op OF je was bezig met criminele activiteiten.

Mensen als jij moeten ze nog voor er iets gebeurd aanklagen voor poging tot moord.

Shut your trap convict.

geweldig topic dit, en wat een bullshit allemaal..

GFG wtf basht iedereen dan? m3 e36 is niet duur.. en ja is wel snel, gewoon prioriteiten stellen dan kan iedereen zo'n wagen na een jaartje wel kopen.. heb zelf e34 m5 gehad en ben ook een keer weg gereden voor "the cops".. iedereen is wel is 20 en doet domme dingen om niet op heterdaad te willen worden betrapt..

al is het maar gewoon vanwege alcohol in het verkeer.. wegrijden hou je alleen een boete over, rijbewijs kreeg ik diezelfde dag nog terug (bij 220 op 80 weg) simpelweg omdat ze niet kunnen aantonen dat JIJ de bestuurder was dus komt de boete op kenteken..

en bbers, kom op nu, topic starter was een kloon en GFG heeft nix moreels verkeerd gedaan behalve beetje hard gereden..
:orly::nowai:

leer lezen & kijken kerel!

Laatste Activiteit: Vandaag 16:02

,

GFG kwam er pas bij in post #12:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/a-s-zondag-mijn-debuut-op-tv-d-184833/index4.html#post3209453

Waarom moet je er weer over doorgaan??? Maar ok dan. Waar staat binnen 10sec. Er staat na 10 sec. 0-160 is rond de 11 seconden. Klusmier wilt mij iets over auto's gaan leren...jij haalt al je dingen uit boekjes, zelf kan je niks betalen. Betaal jij je schuldeisers eerst maar eens af kom je dan de moraalridder weer uithangen. Vluchteling :roflol:

is die auto van jou of van je pappiee??

Hoor ik hier nu 50dollar? Hoe gaat het eigenlijk met ironmike, ligt die al onder de grond?

en @GFG:

160 km/u op de snelweg en snachts is niet erg, doen heel veel mensen. Maar bebouwde kom had je beter over na moeten denken, alhoewel dat op sommige straten heel misschien ook wel kan, maar het is gewoon niet verstandig. Maar wat was er gebeurd dan dat wij niet wete??

Terug
Naar boven