Fitness Seller

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

:roflol: er staat toch duidelijk dat je een politie wagen passeerde met behoorlijke snelheid, dus als je normaal had gereden had je nooit de politie achter je aangehad? haastige spoed is zelden goed
mocht je volgende keer nou echt 20 kilo heroine in je achterbak hebben liggen, rij dan gewoon normaal, trek je ook geen aandacht

Tja...zoals ik zei. Als er zo goed als niks op de weg is 's nachts dan wil ik het ding wel eens doortrappen, daarvoor koop je ook een snellere auto. Jammer dat het nu een VROS wagen was. Maargoed...niks aan te doen. Volgende keer zal ik idd wel 2x nadenken.

Tja...zoals ik zei. Als er zo goed als niks op de weg is 's nachts dan wil ik het ding wel eens doortrappen, daarvoor koop je ook een snellere auto. Jammer dat het nu een VROS wagen was. Maargoed...niks aan te doen. Volgende keer zal ik idd wel 2x nadenken.

Dat vertel je dus aan mensen die verreweg van een M3 rijden, dus die begrijpen 't dan ook niet dat je een keer goed gas wil geven.

Zelfde met een motor, als je de kans heb wil je gewoon zien wat zo'n ding kan.

Tuurlijk Zelda....maar dit is gewoon iets wat 1 keer gebeurt. Het is niet dat ik dagelijks zo rijdt hoor :roflol: Over het algemeen rij ik gewoon normaal...anders had ik echt wel meer dan 1 boete gehad in de 3 jaar dat ik rij, maargoed.

Verder heeft het dus echt niks met de leeftijd te maken...als ik 35 ben en ik heb een snelle auto zal ik ook nog wel eens veel en veel te hard rijden als de situatie het toelaat. Je hebt niet zo'n ding om je overal netjes aan de snelheid te houden lijkt me ;) Het lijkt nu door zo'n stukje alsof ik een enorm roekeloze rijder ben terwijl dat dus echt wel meevalt.

Als ik 35 ben zal ik ook nog wel planken af en toe hoor. :)

21jr oud en rijd in een M3...

Ik reed een Mercedes S toen ik 25 was, als je het graag wil lukt het wel, kwestie van sparen. Nu rij ik trouwens veel kleiner, heb andere prioriteiten nu.

@klusmier niet hypocriet lopen doen, misschien kunnen de mensen wie jij geld schuldig bent nu net geen nieuwe auto met 5 dubbele airbag kopen, waardoor over 3 jaar hun nu nog ongeboren zoontje om het levenkomt, doordat hij met zijn hoofdje tegen het dashboard slaat:mad:

BS!
:roflol:

schuldeisers zijn allemaal grote bedrijven, die geld zat hebben, geen enkele burger of eenmanszaak die ik geld schuldig ben..........dus praat niet zo dom!
;)

Nogmaals voor alle mong*len die het nog steeds niet snappen, ik ga niet voor de grap wegrijden ofwel? Iedereen noemt mij hier achterlijk, terwijl jullie het zelf zijn.
En dat iedereen hier zit te huilen over dat 160kmu zo hard is...ja het is hard...maar op een rechte weg NA 1 uur snachts heb je dat na 10 sec al op de teller staan. Maak er niet zo'n hele heisa van, want jullie weten er geen fl**ker vanaf.

Jammer dat er nu weer zo'n plaatje als hierboven wordt bijgehaald...echt triest.

Nee, ik begrijp jou totaal niet.

Natuurlijk rijdt je niet voor de grap weg, dus je bent een crimineel, en waarschijnlijk een welvarende crimineel met je M3. Fantastisch dat ik weer hard belasting betaal, zodat jullie crimineel tuig weer onterecht uitkeringen kunnen ontvangen, dealen aan zwakkelingen, die ik als belasting betaler die junks weer kan opvangen in tehuizen.

Als je een dealer bent, wens ik je Klusmier's hel in, voor al het leed en schade, en belasting geld dat je verziekt.... niemand geeft om dealers. Dus ga eens dood.

Nogmaals voor alle mong*len die het nog steeds niet snappen, ik ga niet voor de grap wegrijden ofwel? Iedereen noemt mij hier achterlijk, terwijl jullie het zelf zijn.
En dat iedereen hier zit te huilen over dat 160kmu zo hard is...ja het is hard...maar op een rechte weg NA 1 uur snachts heb je dat na 10 sec al op de teller staan. Maak er niet zo'n hele heisa van, want jullie weten er geen fl**ker vanaf.

Jammer dat er nu weer zo'n plaatje als hierboven wordt bijgehaald...echt triest.

in 10 sec al op 160 km/h??

vanaf welke snelheid reken je dan..........stilstand, 50 km/h of 120~130 km/h?

vanaf stilstand of zelfs vanaf 50 km/h rij je echt geen 160 binnen 10 sec., tenzij je een porsche 911 turbo ofzo onder je reet hebt zitten......

( vergelijk de cijfers ens met de NIEUWSTE BMW M3.....:D)

Nee, ik begrijp jou totaal niet.

Natuurlijk rijdt je niet voor de grap weg, dus je bent een crimineel, en waarschijnlijk een welvarende crimineel met je M3. Fantastisch dat ik weer hard belasting betaal, zodat jullie crimineel tuig weer onterecht uitkeringen kunnen ontvangen, dealen aan zwakkelingen, die ik als belasting betaler die junks weer kan opvangen in tehuizen.

Als je een dealer bent, wens ik je Klusmier's hel in, voor al het leed en schade, en belasting geld dat je verziekt.... niemand geeft om dealers. Dus ga eens dood.

Doe eens ff normaal man!! Wat een vooroordelen weer, terwijl er nergens iets staat dat ik een dealer ben! Voor hetzelfde geld had ik gedronken, had ik geblowd en had ik 10gr wiet voor mezelf bij, en zo zijn er nog 100 andere dingen die je kan bedenken. ''Ga eens dood''???? Bij deze mogen jij, je hele familie en al je nakomelingen de ...... krijgen.

Laatst bewerkt:
in 10 sec al op 160 km/h??

vanaf welke snelheid reken je dan..........stilstand, 50 km/h of 120~130 km/h?

vanaf stilstand of zelfs vanaf 50 km/h rij je echt geen 160 binnen 10 sec., tenzij je een porsche 911 turbo ofzo onder je reet hebt zitten......

( vergelijk de cijfers ens met de NIEUWSTE BMW M3.....:D)

Waarom moet je er weer over doorgaan??? Maar ok dan. Waar staat binnen 10sec. Er staat na 10 sec. 0-160 is rond de 11 seconden. Klusmier wilt mij iets over auto's gaan leren...jij haalt al je dingen uit boekjes, zelf kan je niks betalen. Betaal jij je schuldeisers eerst maar eens af kom je dan de moraalridder weer uithangen. Vluchteling :roflol:

Waarom moet je er weer over doorgaan??? Maar ok dan. Waar staat binnen 10sec. Er staat na 10 sec. 0-160 is rond de 11 tot max 12 seconden. Klusmier wilt mij iets over auto's gaan leren...jij haalt al je dingen uit boekjes, zelf kan je niks betalen. Betaal jij je schuldeisers eerst maar eens af kom je dan de moraalridder weer uithangen. Vluchteling :roflol:
http://www.youtube.com/watch?v=Eo8_vo-D_xY&feature=related

idd, eerder 12 sec.
;)

ook ik heb vaak hard gereden, maar dan op de duitse autobahn........daar waar het KAN en MAG!

vele snelle auto's gereden waaronder een Alpina B11......top 291, wie ben jij op je 21e dat je zo'n arrogante smoel moet opentrekken?

kerel, je bent nauwelijks droog achter de oren!

wacht maar tot je een keer in een slip terechtkomt met 180 km/h, zoals mij ooit eens is overkomen, en dan kijken of je de skills bezit om de auto netjes zonder al teveel schade tot stilstand te brengen! ( bij mij kostte het me alleen het achterlichtglas)

Hahahahhaaha wat een gejank hier. Die gozer rijdt te hard op een verlaten snelweg, doe ik ook. BOEIEUUHH. Jammer dat de politie het moest zien man.

http://www.youtube.com/watch?v=Eo8_vo-D_xY&feature=related

idd, eerder 12 sec.
;)

ook ik heb vaak hard gereden, maar dan op de duitse autobahn........daar waar het KAN en MAG!

vele snelle auto's gereden waaronder een Alpina B11......top 291, wie ben jij op je 21e dat je zo'n arrogante smoel moet opentrekken?

kerel, je bent nauwelijks droog achter de oren!

wacht maar tot je een keer in een slip terechtkomt met 180 km/h, zoals mij ooit eens is overkomen, en dan kijken of je de skills bezit om de auto netjes zonder al teveel schade tot stilstand te brengen! ( bij mij kostte het me alleen het achterlichtglas)

Hahaha laat me niet lachen...net alsof iedereen die een snelle auto heeft alleen op de Duitse autobaan hard rijdt. Zelfs heb je alles fout gedaan (wil best nog de dingen uit het topic van Loo kopiëren??) en dan kom je nu als iemand 1(!) ding fout doet de moraalridder uithangen. Heb je zelf niet door hoe triest je bent? Ook nog komen opscheppen over je mooie verhaaltjes van je slip met 180kmu die je netjes corrigeert en je Alpina B11 (die ws niet eens van jezelf was OF die je hebt gekocht met de centjes die je hebt verkregen door mensen OP TE LICHTEN)...je denkt zelf volgens mij nog dat je 21 bent :roflol:

Mensen die zelf nooit iets verkeerd doen hebben imo wel het recht om te zeggen wat ik voor mong**l ben. Maar jij?? Iemand die zelf alles fout heeft gedaan? Je licht mensen op, hebt schuldeisers, bent voor altijd op de vlucht, werkt in de USA voor een miezerig loon en zit opgescheept met een dik viswijf die al je centjes erdoor draait door bij de Mc Donalds te gaan vreten. Kortom, je hebt gewoon geen leven :roflol:

Laatst bewerkt:
Zulke snelheden haal ik natuurlijk niet op mijn driewieler. Maar toen mijn matti MichaelSmink me met zijn brommertje wou trekken werden we aangehouden omdat we in een 'marrokaanse auto' reden zonder rijbewijs.

A.C.A.B. !!!!!! THUG LIFE!!!

Waarschijnlijk a.s zondag of volgende week zondag maak ik mijn debuut op het tv bij het oh zo bekende programma "wegmisbruikers" :(.

Nooit gedacht dat ik daar ooit in zou komen haha, maar ja eerst maar eens zien of het uitgezonden wordt ;).

Als je een Toyota Corolla uit 1988 ziet :P, met een defecte koplamp, lekke uitlaat en vooral de opvallende kenteken sticker met daarop vermeld:

"De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog".

Dan weet je dat ik het ben haha :P.

Ik schaamde me eerlijk gezegd kapot, vooral toen ze me filmde terwijl ik weg reed ( wat een geluid haha) mja, dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch :D.

BTW: deed niet veel boeiends ofzo :).

Mzzzzlll

Je reed dus niet te hard? :(

NOGMAALS....het was 's nachts. Hier spelen er na 1u 's nachts geen kindertjes meer buiten, miss bij jou wel maar hier dus niet.
Jij hebt echt geen verstand of wel. En hou je verhaal van je weet niet wat er speelde bij je want OF je had een klein meisje op je achterbank OF je had drugs op OF je was bezig met criminele activiteiten.

Mensen als jij moeten ze nog voor er iets gebeurd aanklagen voor poging tot moord.

Doe eens ff normaal man!! Wat een vooroordelen weer, terwijl er nergens iets staat dat ik een dealer ben! Voor hetzelfde geld had ik gedronken, had ik geblowd en had ik 10gr wiet voor mezelf bij, en zo zijn er nog 100 andere dingen die je kan bedenken. ''Ga eens dood''???? Bij deze mogen jij, je hele familie en al je nakomelingen de ...... krijgen.

Als je nou even verteld wat er was dan kunnen de mensen hier nog een beetje begrijpen waarom je gevlucht bent.

Terug
Naar boven