XXL Nutrition

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Outlawl, wat voor auto rijden die gasten?

Ach, van de mensen die hem beschuldigen dat hij te hard reed, wil ik wel eens weten wie het zelf nog nooit gedaan heeft.

Als jullie nooit te hard zouden rijden, zouden er ook geen flitspalen hoeven te zijn.

Te hard = te hard, ik doe het ook en de meeste van jullie waarschijnlijk ook als de situatie het toelaat.

Dat hij dan weer wegrijdt voor de politie is wat anders, dat doe je niet voor het plezier nee. Toch knap dat het je gelukt is, maar ben net als iedereen benieuwd waarom? :D

//edit voor anoniem:

http://www.flitsservice.nl/algemeen...http://www.flitsservice.nl/kentekens/main.htm

Doe eens ff normaal man!! Wat een vooroordelen weer, terwijl er nergens iets staat dat ik een dealer ben! Voor hetzelfde geld had ik gedronken, had ik geblowd en had ik 10gr wiet voor mezelf bij, en zo zijn er nog 100 andere dingen die je kan bedenken. ''Ga eens dood''???? Bij deze mogen jij, je hele familie en al je nakomelingen de ...... krijgen.

Succes kerel, noem maar eens 100 andere dingen... 2 van 3 waren al fout.
1 "had ik geblowd" (dealer)
2 "had ik 10 gr wiet voor mezelf bij" (open deur)

Het zijn geen vooroordelen, maar feiten.

Laatst bewerkt:
Leer je eerst eens spellen...''voordelen''. Iedereen die blowt is dus een dealer? Of iemand die een paar zakjes wiet bij zich heeft is ook direct een dealer? Ik noem voorbeelden wat het geval zou kunnen zijn (ik gebruik geen drugs)...jij roept dat ik crimineel ben terwijl je er 0.0 vanaf weet, een vooroordeel dus. En dan ook nog direct iemand de dood inwensen :rolleyes: Nou, dan hoop ik dat mijn ''wens'' ook uitkomt triest figuur. Wist niet dat er zoveel moraalridders hier zaten die nog nooit iets verkeerds gedaan hebben.

Leer je eerst eens spellen...''voordelen''. Iedereen die blowt is dus een dealer? Of iemand die een paar zakjes wiet bij zich heeft is ook direct een dealer? Ik noem voorbeelden wat het geval zou kunnen zijn (ik gebruik geen drugs)...jij roept dat ik crimineel ben terwijl je er 0.0 vanaf weet, een vooroordeel dus. En dan ook nog direct iemand de dood inwensen :rolleyes: Nou, dan hoop ik dat mijn ''wens'' ook uitkomt triest figuur. Wist niet dat er zoveel moraalridders hier zaten die nog nooit iets verkeerds gedaan hebben.

Nee.

Het zijn gewoon feiten.
  • Dealer: Een Marrokaan, met een M3 en Belgisch nummerbord in Maastricht.
  • Dealer: Een BWM M3 die wegrijdt van de politie.

waarom zou hij dealer moeten zijn :roflol:

pfff ik zou ook zo hard gereden hebben alleeen mijn autootje haalt dat net niet geloof ik ......ach ik heb met de gti-tje dat ik gehad heb ook altijd veel te hard gereden dus wat maakt dat uit denk ik dan...

word leuk :D

Tsja, in welke richting ga je dan denken... :p

waarom zou je op je 21ste geen m3 e36 kunnen betalen? en wat een moraalridders zeg! de meeste weten dat de vros met "snellere" wagens zoals een r32 of s6 mensen met een snelle auto gewoon uitdagen , ff testen of ze zich wel in kunnen houden

verkapt Ik-rijd-m3-topic

waarom zou je op je 21ste geen m3 e36 kunnen betalen? en wat een moraalridders zeg! de meeste weten dat de vros met "snellere" wagens zoals een r32 of s6 mensen met een snelle auto gewoon uitdagen , ff testen of ze zich wel in kunnen houden

maar natuurlijk, epic argument, ''ja ze zaten me op te fokken'' / ''jullie zaten me te pushen''

:hahaha:

Jij hebt echt geen verstand of wel. En hou je verhaal van je weet niet wat er speelde bij je want OF je had een klein meisje op je achterbank OF je had drugs op OF je was bezig met criminele activiteiten.

Mensen als jij moeten ze nog voor er iets gebeurd aanklagen voor poging tot moord.

:roflol::roflol: En dit zegt iemand die zelf in de bak heeft gezeten. hahaha
Overigens kan iemand ook gewoon in paniek raken vanwege het feit dat de politie achter 'm aanzit en daardoor dus op de vlucht slaan.

Nee.

Het zijn gewoon feiten.
  • Dealer: Een Marrokaan, met een M3 en Belgisch nummerbord in Maastricht.
  • Dealer: Een BWM M3 die wegrijdt van de politie.

Gozer jij denkt wel erg kortzichtig en stigmatiserend. Maar goed even jouw manier van denken toegepast op jouw uitlatingen: Je bent een neo-nazi die gefaald heeft in het leven en alles en iedereen hiervan de schuld geeft behalve jezelf.:D

Voor de rest man o man, wat een moraalridders hier op het forum. Hij heeft geen moord begaan ofzo, en de drogredenen die hier aangevoerd worden zijn ook erg lachwekkend: ALS dit, ALS dat, hahaha kom niet meer bij

Laat hij die zonder zonde is, de eerste steen werpen.

geweldig topic dit, en wat een bullshit allemaal..

GFG wtf basht iedereen dan? m3 e36 is niet duur.. en ja is wel snel, gewoon prioriteiten stellen dan kan iedereen zo'n wagen na een jaartje wel kopen.. heb zelf e34 m5 gehad en ben ook een keer weg gereden voor "the cops".. iedereen is wel is 20 en doet domme dingen om niet op heterdaad te willen worden betrapt..

al is het maar gewoon vanwege alcohol in het verkeer.. wegrijden hou je alleen een boete over, rijbewijs kreeg ik diezelfde dag nog terug (bij 220 op 80 weg) simpelweg omdat ze niet kunnen aantonen dat JIJ de bestuurder was dus komt de boete op kenteken..

en bbers, kom op nu, topic starter was een kloon en GFG heeft nix moreels verkeerd gedaan behalve beetje hard gereden..

Ja man op me tomos, ik ging 25 toen begon die motor achter me te rijden en wilde er langs begon me te pushen reed toen 35! 10km te hard :( allemaal zijn schuld.

Als iemand je pusht harder gaan rijden ? wtf !
Gewoon aan de kant gaan toch en laat die mong**l maar gaan.

geweldig topic dit, en wat een bullshit allemaal..

GFG wtf basht iedereen dan? m3 e36 is niet duur.. en ja is wel snel, gewoon prioriteiten stellen dan kan iedereen zo'n wagen na een jaartje wel kopen.. heb zelf e34 m5 gehad en ben ook een keer weg gereden voor "the cops".. iedereen is wel is 20 en doet domme dingen om niet op heterdaad te willen worden betrapt..

al is het maar gewoon vanwege alcohol in het verkeer.. wegrijden hou je alleen een boete over, rijbewijs kreeg ik diezelfde dag nog terug (bij 220 op 80 weg) simpelweg omdat ze niet kunnen aantonen dat JIJ de bestuurder was dus komt de boete op kenteken..

en bbers, kom op nu, topic starter was een kloon en GFG heeft nix moreels verkeerd gedaan behalve beetje hard gereden..

:bow2::bow2::bow2:

Terug
Naar boven