MuscleMeat

Aan alle pvv'ers...

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Jullie zijn toch voorstander van het uitzetten van criminele allochtonen dacht ik?

Zoja... Hebben jullie er al eens aan gedacht dat zolang je geen samenwerkingsverband hebt met het land van oorsprong zodat ze daar bestraft worden voor de misdaden die ze hier plegen, dat ze nagenoeg gevolgenloos elke misdaad kunnen plegen die ze willen?
Enkeltje marokko-brussel kost namelijk maar 120 euro, en van daaruit is het niet zo moeilijk om 1 van hun 101 broertjes hen te laten komen ophalen met de auto om hen terug naar nederland te brengen. Het boeit een crimineel immers niet veel als hij illegaal in het land verblijft. Zeker niet als het enige gevolg uitzetting is :o

Net zo'n pauper partij als het Vlaams Blok, dingen roepen die in de verste verte niet realiseerbaar zijn.

Ik ben geen pvv'er, maar dit klopt inderdaad. Daarom kun je ze beter in zee gooien.

Heb je er ooit bij stil gestaan dat ze pas na het uitzitten van hun straf worden uitgezet? (niet dat dit ooit gaat gebeuren)

Hoi Angelus.

Een criminele Marrokaan die teruggegooid is naar Marokko zal niet terug naar Nederland vliegen om een overval op een juwelier te plegen :)
Maar ik snap je gedachte er wel achter, het zal nooit niet stoppen, maar het zal zeker wel minder worden !

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er ooit bij stil gestaan dat ze pas na het uitzitten van hun straf worden uitgezet? (niet dat dit ooit gaat gebeuren)

kost de staat nog steeds elke keer een shitload aan administratief werk + de transportkosten zelf, terwijl ze sowieso terug gaan komen.

Alle Marokkanen terug naar Istanbul!

Oh wacht... :roflol:

Hoi Angelus.

Een criminele Marrokaan die teruggegooid is naar Marokko zal niet terug naar Nederland vliegen om een overval op een juwelier te plegen :)
Maar ik snap je gedachte er wel achter, het zal nooit niet stoppen, maar het zal zeker wel minder worden !

en waarom zou hij dat niet doen, als ik een criminele marokkaan was zou ik dat net wel doen. Zelfde reden waarom ze nu hier zijn blijft aanwezig (makkelijker poen scheppen en lichtere straffen), alleen hebben ze bij arrestatie een meerkost van 120euro om terug te vliegen, die nog steeds zwaarder doorweegt dan wonen in marokko.

goed voor de economie toch hebben die mensen ook wat te doen, en voor de vliegmaatschappijen verkopen meer tickets win-win.

alle marokkanen naar auschwitz, iedereen blij

en waarom zou hij dat niet doen, als ik een criminele marokkaan was zou ik dat net wel doen. Zelfde reden waarom ze nu hier zijn blijft aanwezig (makkelijker poen scheppen en lichtere straffen), alleen hebben ze bij arrestatie een meerkost van 120euro om terug te vliegen, die nog steeds zwaarder doorweegt dan wonen in marokko.

Ja ik snap je punt, maar waarom zouden ze het uitgerekend in Nederland doen ?
Als ze teruggestuurd worden naar Marokko dan hebben ze ook de keus om in andere landen criminele activiteiten te plegen. Ik ben geen crimineel maar kan me wel indenken dat ze niet echt bij de consequenties stil staan als het fout gaat omdat ze er vaak al vanuit gaan dat het gewoon helemaal goed gaat komen.

Ja ik snap je punt, maar waarom zouden ze het uitgerekend in Nederland doen ?
Als ze teruggestuurd worden naar Marokko dan hebben ze ook de keus om in andere landen criminele activiteiten te plegen. Ik ben geen crimineel maar kan me wel indenken dat ze niet echt bij de consequenties stil staan als het fout gaat omdat ze er vaak al vanuit gaan dat het gewoon helemaal goed gaat komen.

omdat de rest van hun familie en criminele vriendjes/connecties allemaal in nederland zitten natuurlijk :)
daarnaast als buurlanden beginnen merken dat er een toestroom is van criminele allochtonen nadat jullie dat beleid invoeren volgen wij al snel en is het weer exact hetzelfde verdeeld als nu :)

op kosten vd belastingbetaler :)

komt het iig weer terug in de economie ipv dat het in de staats kas en in den haag blijft hangen hebben nog genoeg lege gevangenissen en cipiers die nu thuis zitten ww te vangen (ook van onze belasting)

omdat de rest van hun familie en criminele vriendjes/connecties allemaal in nederland zitten natuurlijk :)

Ja klopt, het zal nooit niet helemaal gestopt kunnen worden, maar ik weet zeker dat het met die regeling wel minder zal worden.
Die Marrokaantjes zijn maar al te blij dat ze hier in Nederland mogen verblijven.

wist niet dat de definitie van criminele allochtonen een marokkaan is... je scheert nu echt alle criminelen over 1 kam :P XD
Dus, sturen we alle criminele turken NAAAAAAAAAAAAAAAAAR Marrakech, en de polen, roemenen, antillianen, surinamers, hindoestanen, en iedereen die wat pleegt meteen naar Marokko tiefen. want dat is de somalie voor de criminele dump.

komt het iig weer terug in de economie ipv dat het in de staats kas en in den haag blijft hangen hebben nog genoeg lege gevangenissen en cipiers die nu thuis zitten ww te vangen (ook van onze belasting)
blijft t gewoon hangen in de zakken van de bazen van luchtvaartmaatschappijen:rolleyes:

Ja klopt, het zal nooit niet helemaal gestopt kunnen worden, maar ik weet zeker dat het met die regeling wel minder zal worden.
Die Marrokaantjes zijn maar al te blij dat ze hier in Nederland mogen verblijven.
als je denkt dat dat een significant verschil teweeg gaat brengen ben je wel enorm naïef:o (verder moet je ook nog in het achterhoofd houden dat een groot deel "allochtonen" hier geboren zijn en deze kan je nooit uitzetten)

vandaar de aanhalingstekens, omdat jullie geen allochtonen zijn ook al worden jullie in dezelfde groep gestoken :)

Ja verdomme, ik integreer me zo goed als wat (en dat zonder een inburgeringscursus he!), behoor ik nog steeds tot die groep. #fml. :roflol:

Terug
Naar boven