MuscleMeat

Aan alle pvv'ers...

• Topic Starter Topic Starter
blijft t gewoon hangen in de zakken van de bazen van luchtvaartmaatschappijen:rolleyes:

als je denkt dat dat een significant verschil teweeg gaat brengen ben je wel enorm naïef:o (verder moet je ook nog in het achterhoofd houden dat een groot deel "allochtonen" hier geboren zijn en deze kan je nooit uitzetten)
Daarom moeten we alle misdadigers doodmaken met een kogel door het hoofd :)
Goedkoop en effectief.

Zware criminelen en recidivisten ? Toedeledokie. Criminele asielzoekers worden ook succesvol uitgezet als ik me niet vergis. Waar een wil is, is een weg. Alleen doen velen ons geloven dat er geen weg kan komen, zelfde verhaal als met asielzoekers. Daar zijn talloze belangengroepen en instanties bezig om alles tegen te gaan zelfs tot het punt dat mannetje als van der Laan (PvdA Amsterdam) er moe van worden. Nou dan moet je je best doen...

Nederland gaf jullie ouders en grootouders de kans om een prima bestaan op te bouwen, meer dan royaal met diverse sociale zekerheden. Zelfs bij terugkeer naar land van herkomst worden Nederlandse maatstaven aan bedragen gebruikt.

Wij zijn jullie niks verschuldigd, het tegenovergestelde is waar.

Ot92 is turk, duurt even voor datti het begrijpt angelus :aai:

Zware criminelen en recidivisten ? Toedeledokie. Criminele asielzoekers worden ook succesvol uitgezet als ik me niet vergis. Waar een wil is, is een weg. Alleen doen velen ons geloven dat er geen weg kan komen, zelfde verhaal als met asielzoekers. Daar zijn talloze belangengroepen en instanties bezig om alles tegen te gaan zelfs tot het punt dat mannetje als van der Laan (PvdA Amsterdam) er moe van worden. Nou dan moet je je best doen...

Nederland gaf jullie ouders en grootouders de kans om een prima bestaan op te bouwen, meer dan royaal met diverse sociale zekerheden. Zelfs bij terugkeer naar land van herkomst worden Nederlandse maatstaven aan bedragen gebruikt.

Wij zijn jullie niks verschuldigd, het tegenovergestelde is waar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar is de dankbaarheid ? Als mijn ouders een k*t leven hadden in derdewereld land NL en besloten naar Aussie of Canada te gaan en ik terugkeek naar mijn thuisland en dacht wat een jammerlijk bestaan hebben mijn 'landgenoten' zou ik dankbaar zijn voor iedere minuut dat ik zou mogen leven in een land waar ik een betere toekomst heb kunnen opbouwen.

Laat ik het dus praktisch maken, als jij om de haverklap een straatroof pleegt heb je er geen reet van begrepen en verdien je niet weer een kans in NL waar je al wordt geholpen (al dan niet financieel) als je boe of bah roept.

Waar is de dankbaarheid ? Als mijn ouders een k*t leven hadden en besloten naar Aussie of Canada te gaan en ik terugkeek naar mijn thuisland en dacht wat een jammerlijk bestaan hebben mijn 'landgenoten' zou ik dankbaar zijn voor iedere minuut dat ik zou mogen leven in een land waar ik een betere toekomst heb kunnen opbouwen.

Laat ik het dus praktisch maken, als jij om de haverklap een straatroof pleegt heb je er geen reet van begrepen en verdien je niet weer een kans in NL waar je al wordt geholpen (al dan niet financieel) als je boe of bah roept.

nee grapje je hebt wel gelijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Waar is de dankbaarheid ? Als mijn ouders een k*t leven hadden in derdewereld land NL en besloten naar Aussie of Canada te gaan en ik terugkeek naar mijn thuisland en dacht wat een jammerlijk bestaan hebben mijn 'landgenoten' zou ik dankbaar zijn voor iedere minuut dat ik zou mogen leven in een land waar ik een betere toekomst heb kunnen opbouwen.

nee, dat zou je hoogstwss niet :)

Gewoon ophangen op de grote markt.

• Like
Waarderingen: mat

Ben jij elke dag blij dat jij in NL geboren bent? Dat jij toevallig het geluk hebt gehad om in dit unieke plekje op de wereld te zijn geboren? Wat doe jij elke dag om deze totaal random gebeurtenis te vieren?

hij trekt zich elke dag af en mediteert daarna richting het westen.

wist niet dat de definitie van criminele allochtonen een marokkaan is... je scheert nu echt alle criminelen over 1 kam :P XD
Dus, sturen we alle criminele turken NAAAAAAAAAAAAAAAAAR Marrakech, en de polen, roemenen, antillianen, surinamers, hindoestanen, en iedereen die wat pleegt meteen naar Marokko tiefen. want dat is de somalie voor de criminele dump.
=
+1 Indd!

Weer wordt er meteen aan Marokkanen gedacht als we het over criminelen hebben.

Maar oké, ik speel mee. De Marokkaanse inbrekers sturen we allemaal terug naar Marokko. Maar waar sturen we dan de pedofiele Nederlanders naar toe??? En de Nederlandse mannen die hun gezin uitmoorden? of wat dacht je van moeders die hun pasgeboren kind in de tuin begraven??
Ik vindt dat mijn kinderen (later) veel belangrijker dan mijn dvd speler..

BTW, als je een NL paspoort hebt, dan kan je niet weggestuurd woorden. Immers hebben de meeste een Nederlandse nationaliteit...

Daarnaast kan je niet terug met het vliegtuig naar Europa als je geen Europees paspoort hebt. Dus terug komen naar een ander Europees land met het vliegtuig is nagenoeg onmogelijk.

Terug
Naar boven