MuscleMeat

aan de magere kant

stiede

Novice
Waardering
0
hallo, ik ben nieuw hier en zal mijn vraag hier zetten omdat ik niet echt tevreden ben met mijn uiterlijk!
ik ben 1m85 groot en weeg 60kg. dit is veel te weinig volgens mijn lengte en daar voel ik mij niet goed bij.
Met eten heb ik geen problemen,ik eet alles maar kom gewoon géén gram bij:(
daarom ben ik onlangs gestart met fitness,maar graag zou ik nog wat tips van jullie gekregen hoe ik rap in massa zou bijkomen!
alvast bedankt;)

Welkom Stiede kijk eens in de stickys en lees gewoon wat mee in de post dan kom je snel een hoop te weten.

rap massa? dat gaat helaas niet lukken.

probeer es boven je onderhoud te eten, goed je rust pakken. en uiteraard hard trainen:) dan zie ik niet in waarom het niet zou lukken.

succes

meer vrete

topic nummer 1000

meer eiwitten en koolhydraten eten . en zwaar trainen minstens 3x per week fulbody
met aleen de compounds , en je kan ook een shakes nemen

veel suc6

Welkom, je hebt je lengte in ieder geval al mee. Lees eens de beginners forums daar staat genoeg info in.

Ga in ieder geval niet allerlei goor mac-donalds food en shit naar binnen werken om aan te komen, hou het gezond, veel eiwitten, dus veel kip en vis bij de maaltijden, op je brood altijd kipfilet/rookvlees (beter gezegd, maak eens een voedingsschema en post het hier voor adviezen). Verder gewoon FULL BODY trainen en je rust pakken!
(o ja, bijna vergeten, MEER ETEN!)

Hoi,

Heb je al enige spier balletjes? :)

Vraag anders bij je houdige sport school voor een shema of kijk hier rond als starter maakt het niet echt veel uit wat je voor oefeningetjes doet als je spieren wilt verkrijgen , show spieren ? ,of je Quads,kuiten , rug etc genoeg keuzen kijk maar rond op het forum ;)

Het is voral goed trainen goed eten goed rusten , vergeet niet je famillie nog te onderhouden he snoeperd!

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet de zoekfunctie vinden hier volgens mij. Maar goed, Stiede lees eens alle sticky's door in de voedingsectie, je bent er wel even mee bezig, maar dan weet je al gelijk een stuk meer. Het komt ook niet allemaal vanzelf aanwaaien natuurlijk, je moet er wel wat voor over hebben;)

welkom hier man op deze site kan je echt veel leren en te weten komen hoe je moet groeien probeer eens een weight gainer je vind hier ook nog andere goede suplementen die je kunnen helpen massa te winnen veel sucses nog met je vooruitgang :D

Hoi,

Heb je al enige spier balletjes? :)

Vraag anders bij je houdige sport school voor een shema of kijk hier rond als starter maakt het niet echt veel uit wat je voor oefeningetjes doet als je spieren wilt verkrijgen , show spieren ? ,of je Quads,kuiten , rug etc genoeg keuzen kijk maar rond op het forum ;)

Het is voral goed trainen goed eten goed rusten , vergeet niet je famillie nog te onderhouden he snoeperd!

:roflol: Tips van John

OT: Stiede, een maat van mij heeft precies hetzelfde als jij. Hij ging gewoon 6x per dag eten (+/- 3000 KCAL): brinta, 2x warm, melk, shakes etc. Hij gainde ongeveer 12 kilo in een half jaar waarvan een groot gedeelte spieren. Moet jou ook lukken. Dat je niet aan komt is gewoon dat je te weinig eet, ook al denk je van wel. Succes!

smakelijk

heey :p

ik had dit eerst ook, dacht ook dat ik veel vrat. Toen ben ik toch nog meer gaan ete en het bleek dat ik juist weinig at. Ik ben nou in iets langer dan een maand 5 kilo aangekomen, zal vast wel wat vet bij zitten, maar als je echt meer gaat eten moet het lukken ;)

groetjes en succes

Terug
Naar boven