AndroidHealthClinic

Aan het cutten maar verlies niks meer?

killerp8

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hoi,

Ik ben nu zo'n 40 dagen aan het cutten ben zo'n 6kg kwijt.

En sinds deze week gebruik ik creatine, vrijdag vorige week woog ik 103.9kg op een lege maag in de ochtend en vandaag weeg ik 103.8kg:S

Mijn onderhoud is volgens verschillende websites zo'n 2800-3000 ik had mn diet op 2100.

Weet iemand wat er aan de hand is?:S

Van creatine kan je wat extra vocht vasthouden, niet over inzitten dus.

• Topic Starter Topic Starter
Dus gewoon nog een andere halve week aanzien en als ik dan niks verlies een week op onderhoud eten en weer gaan cutten?

Zou inderdaad kunnen dat je iets te veel en/of te lang onder je onderhoud gegeten hebt. Heb je wel refeed dagen gehouden? Zou op zn minst eens een dag of 2, 3 op onderhoud eten en dan weer verder proberen te gaan.

Heb geen refeed gedaan heb 40 dagen op 900 onder mijn onderhoud gegeten

Tijd om een dagje lekker te vreten, me dunkt. Lekker junken, niet op cals letten. Creatine in de cut zou ik toch achterwege laten, overigens.

Ik lees hier en daar dat creatine wel handig is om wat meer kracht te behouden, en ik sta namelijk op zo'n 32% body fat en wil naar 12 en niet lager dus hoef niet super ripped te zijn zegmaar:P

misschien kun je je linker hand eraf hakken, dat scheelt zo een kg.

ook niet slim bezig dus.

Ik doe 3 refeeds per week en val nog 500-1000 gram af.

Ik ga het de volgende keer ook anders aanpakken inderdaad aangezien ik vertrouwde op de t3 en dacht dat refeeds niet nodig waren voor 6 weken. Nu wil ik 4 dagen laag en dan refeed proberen. Crashen omdat je te weinig carbs eet is echt funest tijdens de cut.

Ik lees hier en daar dat creatine wel handig is om wat meer kracht te behouden, en ik sta namelijk op zo'n 32% body fat en wil naar 12 en niet lager dus hoef niet super ripped te zijn zegmaar:P

heb je nog een ontzettend lange weg te gaan.. wel veel kcals onder onderhoud zeg!

heb je nog een ontzettend lange weg te gaan.. wel veel kcals onder onderhoud zeg!

Ja dat weet ik maar ik heb school en dat is 2min fietsen hiervandaan en dat is hele dag zitten en ik sport wel 6x per week maar dat is een ander half uur dat is alles wat ik momenteel doe.

Dus ik verbrand ook niet veel :P

EDIT

Dus dan zal ik nu 3 dagen achter elkaar op onderhoud eten en dan behoefte verlagen en 1x per week een refeed houden?

Ja dat weet ik maar ik heb school en dat is 2min fietsen hiervandaan en dat is hele dag zitten en ik sport wel 6x per week maar dat is een ander half uur dat is alles wat ik momenteel doe.

Dus ik verbrand ook niet veel :P

EDIT

Dus dan zal ik nu 3 dagen achter elkaar op onderhoud eten en dan behoefte verlagen en 1x per week een refeed houden?

weet je wel wat onderhoud is?

Onderhoud is het aantal calorien wat je lichaam per dag nodig heeft om niet aan te komen of af te vallen dus om op gewicht te blijven.
en dit verschilt dus naarmate je meer of minder activiteit ontwikkeld.

als jij dus weinig beweegt.... is je onderhoud gewoon minder... dan hoef je niet per se meer onder je onderhoud te gaan zitten met je voeding

Terug
Naar boven