XXL Nutrition

Aan het cutten maar verlies niks meer?

Als je begint met creatine ben je zo 2-2,5kg zwaarder.. Dat zal de resultaten op de weegschaal bedekken, dus ff paar weekjes negeren.

Overigens is een tekort van 900 kcal niet verkeerd als je op 32% staat.. Hoger in VP staat betekent dat je een groter tekort aankan. Al zou ik het toch ietsjes verlagen (tot 700 ofzo).

en dit verschilt dus naarmate je meer of minder activiteit ontwikkeld.

als jij dus weinig beweegt.... is je onderhoud gewoon minder... dan hoef je niet per se meer onder je onderhoud te gaan zitten met je voeding

Dit dus, je activiteit word meegenomen bij het berekenen van je onderhoud.

• Topic Starter Topic Starter
Juist.. dus waarom de keuze om zo ver onder onderhoud te gaan zitten?

Omdat ik altijd al overgewicht heb gehad en er nou is verandering moet komen moet nu nog zo'n 20kg vet verliezen dat duurt op met een halve kilo per week nog 10 maanden dan..

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 17:56 ----------

Als je begint met creatine ben je zo 2-2,5kg zwaarder.. Dat zal de resultaten op de weegschaal bedekken, dus ff paar weekjes negeren.

Overigens is een tekort van 900 kcal niet verkeerd als je op 32% staat.. Hoger in VP staat betekent dat je een groter tekort aankan. Al zou ik het toch ietsjes verlagen (tot 700 ofzo).

Dankje voor de info :D

Heb mn schema al verhoogt naar 2250 ipv van 2000

Dit dus, je activiteit word meegenomen bij het berekenen van je onderhoud.

Ok danku

Halve kilo per week is perfect, je moet je wel realiseren dat het gewoon lang duurt om aan je lichaam te werken. Van 32% tot 10-15% komen is een lange weg, je zult geduld moeten hebben.

Ja daar ben ik me bewust van, ik heb voor mijn gevoel tot nu toe bijna niks verloren als het al iets is.
Ben zelfs sterker geworden wat ook best wel raar is..

Dat kan te maken hebben met het feit dat je misschien nog een beginner bent of door neurale adaptatie (m.a.w. je spieren worden efficiënter aangestuurd door je zenuwstelsel) of een combi van beiden.

Dat kan te maken hebben met het feit dat je misschien nog een beginner bent of door neurale adaptatie (m.a.w. je spieren worden efficiënter aangestuurd door je zenuwstelsel) of een combi van beiden.

Ben nu 2 jaar bezig met trainen en bedankt voor de info :D

Terug
Naar boven