Fitness Seller

Aan het twijfelen over eerste kuur..

IIcon

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Zoals de titel het zegt..

Ben nu zo'n jaar bezig, foto hieronder zegt mss al meer dan genoeg voor sommige die vragen hebben of ik goed gegained heb, of dat al m'n schema's in orde zijn, nog vragen, stel maar :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu, ik heb hier Dianabol 5mg liggen, en winstrol 10mg.
Ik heb hier en daar wat info opgedaan met oude topics te lezen ivm eerste kuur met dit soort. Ook de stickies goed doorlezen.

Maar ik twijfel, weet niet waarom. Ik denk dat ik mij niet echt zorgen moet maken ivm de neveneffecten die denk ik toch maar na de 2de of 3de kuur op kunnen duiken, of juist wel ? Dit is een grote reden, waardoor deze titel.

Nee, ik ga het niet samen nemen, ik ga het houden bij 1 kuur, karakter heb ik wel, dus verslaafd geraken en meer willen zal er niet inzitten. Maar het is enkel nu juist voor dat kleine extraatje om dan achteraf mooi te onderhouden.

Ik had in gedachten om Dianabol een kleine 4 à 5 weken te gebruiken, en daarna nakuren met 3 weken elke dag 10mg nolvadex te slikken.

De eerste week zou ik een 40mg per dag innemen om op te bouwen, daarna 4 weken elke dag 50mg.

's Morgens 3x5mg ( vanaf de andere weken dan 4x5mg )
Voor de training 3x5mg ( daarna 4x5mg zoals hierboven vermeld )
En 's avonds, voor het slapen ? 2x5mg ( blijft hetzelfde.

Dus dat komt uit op 8 per dag in de eerste week en 10 voor de resterende weken.

En minimum van 8u tussen elke inname is een vereiste neem ik aan ?

Zeg maar jullie gedachten, geef maar nog meer info die ik wel kan gebruiken, en probeer me maar volledig te overtuigen als het een mooi extraatje is om mee te nemen voor die 1 kuur die ik zou overwegen in m'n powertraincarrieretje.

Mike

ps: ik hoop op serieus commentaar, no trolling :)

IIcon zei:
Wo Januari 26, 2011 20:10

Ik heb helemaal niet gekuurd, jaloerse reactie dus, mocht ik nu al beginnen met kuren.. Niet gezond zou ik zeggen. Is allemaal puur natuur en kzal het ook zo blijven doen.

Toch niet dus haha?

Maareuh, vind na een jaartje trainen al kuren best rap, ik zou toch op z'n minst 2 of 3 jaar trainen voordat ik kuur. Maar heb er weinig verstand van dus van mij moet je je niks aantrekken hoor.
Wel leuke vooruitgang al.

Nouja met de gedachten ik ga het maar bij een kuur houden en dat karakter heb ik wel zou ik opassen.
Ik heb 3 maandjes terug een kuur dbol only achter de rug en dacht ook wel het karakter er voor te hebben maar nee.
ik ga binnenkort ook me 2e kuur in, denk bij jezelf goed na.

• Topic Starter Topic Starter
Toch niet dus haha?

Maareuh, vind na een jaartje trainen al kuren best rap, ik zou toch op z'n minst 2 of 3 jaar trainen voordat ik kuur. Maar heb er weinig verstand van dus van mij moet je je niks aantrekken hoor.

Mensen veranderen met de tijd, maar nu het blijkbaar overal een beetje naar boven gehaald word, en ik bij sommige de resultaten bekijk voor een eerste kuur + al wat meer info opgehaald heb, heb ik zeker een kleine interesse.

Is inderdaad snel, maar met de gains die ik misschien al gemaakt heb, kan ik dit best misschien gebruiken om de borst en de schouders ook een klein beetje meer en beter te laten ogen. ??? hmm..

Toch niet dus haha?

Jij hebt hier helemaal niks te zoeken met je 16jr!!

Nouja met de gedachten ik ga het maar bij een kuur houden en dat karakter heb ik wel zou ik opassen.
Ik heb 3 maandjes terug een kuur dbol only achter de rug en dacht ook wel het karakter er voor te hebben maar nee.
ik ga binnenkort ook me 2e kuur in, denk bij jezelf goed na.

Ik drink en rook niet, heb 4 jaar geleden cannabis gebruikt, iedereen vertelde me ook dat dit een redelijke verslaving kan worden. Maar zoals ik hen ook zei, ik kan stoppen wanneer ik wil, karakter tot en met. En Voila ;)

Daarom dat ik zeker overtuigd ben maar 1 kuur te doen, aangezien ik toch niet echt een ' beer ' wil worden, als ik de 100kg bereik ben ik happy genoeg, het moet toch ook nog op een of andere wijze mooi en normaal ogen, niet ? :)

Als je zeker weet dat je het kan en wil ga ik je niet tegen houden he :P ben zelf ook de fout in gegaan (te vroeg).

Dan zou ik als ik jou was voor de dbol only gaan 6 weken 40mg ed en 3 weken tamoxifen als nakuur 20mg ed. ik kwam 8 kilo aan hield er 6 over.

Elke dag 40mg, of na de tweede week opdrijven naar 50mg ?

+ ik ken iemand waarbij ik aan een mooi prijsje Novaldex kan op de kop tikken, dus zou eerder gaan voor dit, of is dit niet het toppertje ? :)

thanks alvast allen !

Je bent nu een jaar aan het trainen?...

En je wilt al db of win tabs gaan gebruiken voor 4-5 weken?......
Een jaar is erg weinig, je hebt zo te zien goede gains gemaakt (niet veel vet toename te zien alhoewel het niet echt een goede foto is want je heb een hemd aan dus zie nog niet veel).

Denk je dat je na 1 jaar genoeg weet over voeding en training?

Dianabol only voor 4-5 weken heb je imo niks aan.

Als je zo lekker aan het gainen bent waarom zou je dan zo n waardeloze kuur willen doen en al helemaal als je pas 1 jaar traint.

Je hebt het liggen en ik denk dat je het toch zult nemen...

Als je massa wilt gainen en niet een opgeblazen waterbalon wilt worden die vervolgens leegloopt neem dan:

1-6 30mg dboll
1-6 40mg stromba

En je karakter verhaal is ook lachwekkend, daar kan je helemaal niets over zeggen als je niet hebt gebruikt, geloof me.
Als je te vroeg kuurt omdat je nog te weinig ervaring hebt met voeding en trainen en omdat je kuur voor geen meter goed in elkaar steekt zal je teleurgesteld zijn met de resultaten en dus nog een keer willen om het dan beter aan te pakken etc etc.

Als ik jou was zou ik gewoon nog 2 jaar zo doorgaan als je zo 15kg gaint dan heb je echt niks nodig geloof me. Sommigen spuiten zich plat voor 5kg massa dus als ik jou was zou ik het gewoon nog even laten voor wat het is en gewoon lekker door bikkelen

gr

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:08 ----------

Toch niet dus haha?

Waarom reageer jij in deze sectie?

Heb moet niet veel gekker worden hier.
Moet je voorstellen alle leden 18> komen even vertellen in deze sectie
wat zij overal 'van vinden'.

Hmmm, denk wel dat ik redelijk wat weet over trainen en voeding aangezien ik telkens zelf alles in elkaar steek, en redelijk wat op m'n eigen ben begonnen zonder enige hulp.

Het is niet dat ik het zou nemen, maar heb het hier liggen in geval van ik het toch eens wil proberen, is het niets, dan is het niets. Ik blijf erbij, 1 kuur, meer niet :) Je moet me hierin niet geloven maar mijn standpunt is toch zo, ook al weet ik niet wat de ervaring ermee kan zijn of is. :)

Ik kan zonder een kuur leven, maar toch is het verleidelijk om het die ene keer te doen, enkel voor het kleine extraatje.

Toch bedankt.

ik zou nog 2 jaar wachten, maar dit is uiteraard een zinloos topic.
Je neemt het toch, je wou alleen ja horen met dit topic wss.

ik zou nog 2 jaar wachten, maar dit is uiteraard een zinloos topic.
Je neemt het toch, je wilt enkel je schuldgevoel met dit topic wat verkleinen.

Haha,

Ik neem nog niets :) En zal misschien ook niets nemen.
Enkel is het zoals gezegd toch verleidelijk om eens te proberen..

Hmmm, denk wel dat ik redelijk wat weet over trainen en voeding aangezien ik telkens zelf alles in elkaar steek, en redelijk wat op m'n eigen ben begonnen zonder enige hulp.

Het is niet dat ik het zou nemen, maar heb het hier liggen in geval van ik het toch eens wil proberen, is het niets, dan is het niets. Ik blijf erbij, 1 kuur, meer niet :) Je moet me hierin niet geloven maar mijn standpunt is toch zo, ook al weet ik niet wat de ervaring ermee kan zijn of is. :)

Ik kan zonder een kuur leven, maar toch is het verleidelijk om het die ene keer te doen, enkel voor het kleine extraatje.

Toch bedankt.

Het gaat erom dat je pas 1 jaar traint. Je hebt 15 kg gewonnen,
Je kan lijkt me komende jaar nog wel 10kg winnen als je in je eerste jaar 15 kg hebt gewonnen.

Wat denk je te verwachten van deze kuur?
Als je weet dat je je tweede jaar nog zoveel wilt gainen,
waarom wil je dan met je natuurlijk hormoonhuishouding kloten??

Als je 1 jaar doortraint zoals je afgelopen jaar zal je meer gainen en behouden dan van dit kuurtje,

gr

Iedereen begint aan aas en zegt blijf bij 1 kuur, kan je nu al vertellen iedereen die dat zegt die volgt een 2e kuur.

Maar ieder geval succes

@,

Waarom ? 1-6 dboll 30mg ed
1-6 Stromba 40mg ed

Waarom 2 orale vormen tegelijk? Ze werken tegenover gesteld van elkaar :S

Het gaat erom dat je pas 1 jaar traint. Je hebt 15 kg gewonnen,
Je kan lijkt me komende jaar nog wel 10kg winnen als je in je eerste jaar 15 kg hebt gewonnen.

Wat denk je te verwachten van deze kuur?
Als je weet dat je je tweede jaar nog zoveel wilt gainen,
waarom wil je dan met je natuurlijk hormoonhuishouding kloten??

Als je 1 jaar doortraint zoals je afgelopen jaar zal je meer gainen en behouden dan van dit kuurtje,

gr

Maar het kuurtje duurt een 6 weken, dus tegen dan is het misschien half februari, dan heb ik nog een dikke 10 maanden om nog te gainen wat ik wil gainen, ofwel cutten en onderhouden na eind volgend jaar, om dan tegen de zomer van 2013 mooi te staan, ofwel blijven doordoen.

En wat ik verwacht, dat ik toch misschien m'n klein plateautje waarin ik nu terecht gekomen ben kan doorbreken en dan terug op een natuurlijke wijze kan bijkomen.

Het is niet iets die in m'n hoofd zit dat het een noodzakelijk middel is, die kuur. Maar het helpt misschien toch iets.. :)

@ hierboven, zoals al gezegd, ik moet geen monster worden, ik wil gewoon wat mooi ogen, kloek overkomen, en zeker voor m'n lengte is dit niet echt 'easy peasy' :)

Dus, 1 kuur is 1 kuur bij mij, mocht het ervan komen, thanks !

wat wou je met winstrol of dbol bereiken dan? beetje zinloze kuur

wat wou je met winstrol of dbol bereiken dan? beetje zinloze kuur

Winstrol erbij gekregen ( van een kameraad die het even gehad heeft met kuren ) Dus heb er zelf ook niets voor hoeven te betalen..

Zou het enkel bij dbol houden.., hierboven vermeld wat ik misschien zou kunnen bereiken :)

Maar het kuurtje duurt een 6 weken, dus tegen dan is het misschien half februari, dan heb ik nog een dikke 10 maanden om nog te gainen wat ik wil gainen, ofwel cutten en onderhouden na eind volgend jaar, om dan tegen de zomer van 2013 mooi te staan, ofwel blijven doordoen.

En wat ik verwacht, dat ik toch misschien m'n klein plateautje waarin ik nu terecht gekomen ben kan doorbreken en dan terug op een natuurlijke wijze kan bijkomen.

Het is niet iets die in m'n hoofd zit dat het een noodzakelijk middel is, die kuur. Maar het helpt misschien toch iets.. :)

@ hierboven, zoals al gezegd, ik moet geen monster worden, ik wil gewoon wat mooi ogen, kloek overkomen, en zeker voor m'n lengte is dit niet echt 'easy peasy' :)

Dus, 1 kuur is 1 kuur bij mij, mocht het ervan komen, thanks !

Na deze kuur zul je nooit natuurlijk meer zo snel groeien zonder aas.

Ik zeg niet doen. spreek uit mijn eigen ervaring heb ook spijt van me 1e kuur.

Terug
Naar boven