Fitness Seller

Aan het twijfelen over eerste kuur..

Ik zou in jouw geval ook proberen eerst naturel nog wat verder te komen daar het na 1 jaar nog wat vroeg is.

Maar ik verwacht dat je toch al hebt besloten om voor de dboll te gaan en dan zou ik gaan voor 40 mg per dag voor 6 weken.
Misschien zou je een test only kunnen overwegen als eenmalige kuur?

Wat betreft of nolva het toppertje is tegenover de voorgestelde tamofixen, dit is gewoon beide hetzelfde product ;)

Met de beslissing om het bij 1 kuurtje te houden ben ik bang dat je net als velen het daar niet bij blijft houden, eenmaal ervan geproeft smaakt naar meer :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou in jouw geval ook proberen eerst naturel nog wat verder te komen daar het na 1 jaar nog wat vroeg is.

Maar ik verwacht dat je toch al hebt besloten om voor de dboll te gaan en dan zou ik gaan voor 40 mg per dag voor 6 weken.
Misschien zou je een test only kunnen overwegen als eenmalige kuur?

Wat betreft of nolva het toppertje is tegenover de voorgestelde tamofixen, dit is gewoon beide hetzelfde product ;)

Met de beslissing om het bij 1 kuurtje te houden ben ik bang dat je net als velen het daar niet bij blijft houden, eenmaal ervan geproeft smaakt naar meer :D

Dank voor de reactie :)
Haha, zoals al elke maal gezegd, bij mij zal het niet naar meer proeven omdat ik weet wat ik wil, en een groot monstertje worden hoeft niet :)

Mocht ik kuren, zou ik voor Dbol gaan idd, maar de twijfel is er enkel: nu, of later. En ahha, Nolva is the same, good to know :)

:)

Terug
Naar boven