prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Dominique, Strongman/judoka
22 jaar
1m92
+-110kg
bf: +- 25%
Dieet: overdags geen tot weinig carbs, s'avonds volproppen. doel is vet verlies MAAR ten eerste kracht gains/gelijk blijven, het is dus meer een doel iets strakker/gezonder in mijn vel te zitten dan echt "te cutten". Voeding zal er voor bb begrippen erg "dirty" uitzien maar ik kom van (op avondeten na) bijna enkel leven op junk, dus het is allicht een verbetering. Dit "dieet" heeft mij al geholpen... vanmorgen vergeten te wegen, zal ik morgen doen. Cola is mijn grote verslaving en ben nog niet van plan hier afstand van te doen, zal het echter enkel savonds drinken.
31-01-2013
overdags:
- 1 whey shake (300ml halfvolle melk + 1 serving whey)
- 1 plak kaas (30 gr.)
- 2 braadworstjes
- 3 gekookte eieren
s'avonds:
- 1 groot bord spaghetti + zalmfilet + roomsaus
- 1 bord boerenkoolstampot met spekjes en een halve runderrookworst
- 1.5l cola
door de dag heen:
- +3l water
ps: je zult zien dat ik veel eet gewoon wat in huis is, mijn moeder kookt veel en vrij regelmatig pak ik een dag later hier nog een bord van... mag het graag eten, mijn moeder kan goed koken
22 jaar
1m92
+-110kg
bf: +- 25%
Dieet: overdags geen tot weinig carbs, s'avonds volproppen. doel is vet verlies MAAR ten eerste kracht gains/gelijk blijven, het is dus meer een doel iets strakker/gezonder in mijn vel te zitten dan echt "te cutten". Voeding zal er voor bb begrippen erg "dirty" uitzien maar ik kom van (op avondeten na) bijna enkel leven op junk, dus het is allicht een verbetering. Dit "dieet" heeft mij al geholpen... vanmorgen vergeten te wegen, zal ik morgen doen. Cola is mijn grote verslaving en ben nog niet van plan hier afstand van te doen, zal het echter enkel savonds drinken.
31-01-2013
overdags:
- 1 whey shake (300ml halfvolle melk + 1 serving whey)
- 1 plak kaas (30 gr.)
- 2 braadworstjes
- 3 gekookte eieren
s'avonds:
- 1 groot bord spaghetti + zalmfilet + roomsaus
- 1 bord boerenkoolstampot met spekjes en een halve runderrookworst
- 1.5l cola
door de dag heen:
- +3l water
ps: je zult zien dat ik veel eet gewoon wat in huis is, mijn moeder kookt veel en vrij regelmatig pak ik een dag later hier nog een bord van... mag het graag eten, mijn moeder kan goed koken

dramatisch natuurlijk
(25% bf, er kan weinig mis gaan)