XXL Nutrition

Aangepast Warrior Diet II

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Dominique, Strongman/judoka
22 jaar
1m92
+-110kg
bf: +- 25%

Dieet: overdags geen tot weinig carbs, s'avonds volproppen. doel is vet verlies MAAR ten eerste kracht gains/gelijk blijven, het is dus meer een doel iets strakker/gezonder in mijn vel te zitten dan echt "te cutten". Voeding zal er voor bb begrippen erg "dirty" uitzien maar ik kom van (op avondeten na) bijna enkel leven op junk, dus het is allicht een verbetering. Dit "dieet" heeft mij al geholpen... vanmorgen vergeten te wegen, zal ik morgen doen. Cola is mijn grote verslaving en ben nog niet van plan hier afstand van te doen, zal het echter enkel savonds drinken.

31-01-2013
overdags:
- 1 whey shake (300ml halfvolle melk + 1 serving whey)
- 1 plak kaas (30 gr.)
- 2 braadworstjes
- 3 gekookte eieren
s'avonds:
- 1 groot bord spaghetti + zalmfilet + roomsaus
- 1 bord boerenkoolstampot met spekjes en een halve runderrookworst
- 1.5l cola

door de dag heen:
- +3l water

ps: je zult zien dat ik veel eet gewoon wat in huis is, mijn moeder kookt veel en vrij regelmatig pak ik een dag later hier nog een bord van... mag het graag eten, mijn moeder kan goed koken :D

goed dieet!

alleen waarom 'zoveel' vet overdag? idee van het warrior diet is juist dat je in bijna fasted state leeft overdag

Here we go again :D

• Topic Starter Topic Starter
ey cp, ik eet gewoon wat ik voor handen heb (waar geen carbs in zitten), bij voorkeur natuurlijk kip/kwark etc. maar als dat niet in huis is ga ik gewoon voor wat er wel is :P

01-02-2013

bw: 109.0

01-02-2013

voeding:
- 1 whey shake (300ml melk + 1 serving whey)
- 2 plakken kaas (60gr. totaal)
- 100gr. runderrookworst

's avonds:
- 1,5 bord aardappelen/varkensfricando/brocoli
- 2l cola
- paar handjes chips

comment: :roflol: dramatisch natuurlijk

cardio:
15 min. fietsen (3 sprintjes van 30 sec., de rest heel rustig tempo)

Comment: meestal als ik begin met cardio ben ik te fanatiek en heb ik daarna spierpijn, dat wilde ik dit keer voorkomen dus heel rustig begonnen

04-02-2013

voeding:
- 1 whey shake (250ml melk + 1 serving whey)
- 500gr. magere kwark
- 2 gekookte eieren

's avonds:
- 1 groot bord aardappelen/witte boontjes in tomatensaus/rolade
- 1.5l cola
- 300gr. chocolade wafels (bijna 1500kcal lol)

Comment: overdags goed, epic junk savonds maar zat low in kcal en had geen chocomel ofzo in huis... denk 3000kcal ofzo +- 500 overdags, totaal 3000-3500kcal is prima, eiwitten overdags +- 90gr., +- 60 's avonds, 150gr. denk ik, moet meer zijn maar komt goed... heb me een beetje verkeken op hoeveel kcal er in die wafels zaten en hoe weinig eiwit, morgen maar zoeken naar een kcal bom met meer proteine

eet je maar 2x op een dag?

Tel je uberhaupt calorieën of is dat minder van belang bij deze manier van cutten?

@ ivo nee, dat overdags (alleen eiwitten) verdeel ik over de dag...
@ bob k: niet echt :P

Eet je dan direct na je training?

Lijkt wel een beetje op hoe ik eet, over de dag verspreid zo hier en daar wat maar na de training een king meal van 1500 a 2000 kcal. En ik blijf relatief droog, wie weet is dat het geheim wel haha.

ja ik eet direct na de training :P haha bevalt me eigk prima

ga eens normaal eten. Normale hoeveelheid calorieën...

Heeft geen zin dit, jezelf overdag uithongeren om vervolgens in de avond volop te gaan cheaten

okay

05-02-2013

voeding:

- 1 gekookt ei
- 500gr. magere kwark
- 10 frankfurter worstjes

's avonds:
- 1 bord rijst/varkenshaas/wokgroenten
- 1 fricandel
- 1 kroket
- 2.5l cola

ga eens normaal eten. Normale hoeveelheid calorieën...

Heeft geen zin dit, jezelf overdag uithongeren om vervolgens in de avond volop te gaan cheaten

Ach, als het werkt voor hem ;) (25% bf, er kan weinig mis gaan)

Dominique, ik zou wel grofweg je kcal tellen en zorgen dat je bijvoorbeeld overdag altijd 500 kcal eet en in de avond 2200 (ik noem maar iets)

hey bob k, thnx, ik moet wegens persoonlijke redenen (fysieke klachten) weer vaker per dag eten maar zet mn queeste tot betere voeding wel in dit log door, alleen dus niet via warrior dieet.... gr. dominique

fysieke klachten? wat dan?

2,5 liter cola :roflol:, sorry maar hier is niets "warrior" aan.
gewoon al overschakelen op cola zero zou je meer dan 1000 kcal per dag besparen.

hey bob k, thnx, ik moet wegens persoonlijke redenen (fysieke klachten) weer vaker per dag eten maar zet mn queeste tot betere voeding wel in dit log door, alleen dus niet via warrior dieet.... gr. dominique

Wat gezonder eten is nooit mis natuurlijk ;) Wat zijn je doelen? Al een plan van aanpak?

wtf is this shit?

Terug
Naar boven