Fitness Seller

Aangepast Warrior Diet II

• Topic Starter Topic Starter
19-02-2013

1) 1 stuk bananenvlaai (gebakken door mam :P )
2) 300gr. koolvis filet, 1 aardappel, beetje brocoli
3) 1 bord aardappelen/varkenshaas/wortelen + 2 kleine roompuddinkjes
4) 260gr. rookworst + 70gr. witte chocolade

comment: een stuk minder clean dan afgelopen dagen maar prima binnen mn kcal en de "junk" van vandaag bevatte redelijk wat eiwit, alleen te veel vet en suikers, morgen weer beter!

Even onder de aandacht brengen dat recente studies aantonen dat voor vet-verlies moment van eten op de dag niet uit maakt. Voor spier maintenance/progress is eiwitten kort na trainen relevant. HIIT cardio na het trainen kan je doen als je een snel metabolisme hebt (normale cardio "drained" je spieren, HIIT aanzienlijk minder).

Noten zijn overrated, mag je gerust minder van eten (een paar stuks per dag, macadamia/hazelnoot/walnoot/amandel > de rest). Goeie vetten, maar ipv 150g dan kan je beter 50g eten en een scheutje kokosolie bij je whey of kwark toevoegen.

Cola Light is muta-gen, vanwege de zoetstoffen. 1,3L op een dag, elke dag? Niet gezond voor je genen, vervang bijv 2 blikkies met wat water, bakje koffie of zoetstof-vrije thee.

En om er dagelijks wat droger uit te zien, met de voorgaande punten in het achterhoofd, is intermittend fasting (IF) misschien iets voor je? Eet 's middags voor de avond wat (15:00~) en 's avonds (18:00~), gooi er overdag 1 Whey Shake tegenaan (liefst rond je training, niet vroeger dan 14:00, niet later dan 20:00).

eerste toont toch al aan dat IF niet per se zinvol is?

• Topic Starter Topic Starter
daarnaast is droger uitzien niet echt mijn doel maar een leuke bijkomstigheid, als ik straks (hopelijk) 100kg @ 20% oid sta vind ik het prima en kap ik met cutten, mijn doel is niet om droog te zijn maar gewoon niet moddervet

Terug
Naar boven