MuscleMeat

Aankomen Door weightgainer

dvd2007

Novice
Waardering
0
Hoi

Ben nieuw hier.

Ik eet maar 3 keer perdag en af en toe dan nog fruit maar dat is niet genoeg om aantekomen voor mij ik moet dan wel meer gaan eten alleen het lukt me soms niet teweinig eetlust.

Nu wil ik een goeie weightgainer gaan kopen waar ik spiermassa van krijg en waar me gezicht niet dik van wordt. Graag ook nog een lekkere.

Is deze trouwens een goeie Pure Whey Protein Isolate 2500g?
of weet iemand anders een goeie voor me?

Begin maar met 6x per dag te eten dan heb je die weightgainer niet perse nodig.

Weightgainer is een AANVULLING op je voeding. Niet een vervanging

idd eet gewoon zes keer per dag geen al te zware maaltijden, dat is al beter dan 3 keer per dag

en er is geen wheigtgainer die je gezicht smal zal houden :)

ten eerste: GA MEER ETEN!!!;)

ten tweede: Pure Whey Protein Isolate 2500g dit is geen weightgainer

als je trouwens niet goed genoeg eet werkt de supps en weightgainers ook niet.

zoals hier al word voorgesteld, eet 6x keer dag
zelf eet ik 8 keer per dag, en dan merk je wel dat je aankomt hoor ;)

succes

als je trouwens niet goed genoeg eet werkt de supplementen en weightgainers ook niet.

zoals hier al word voorgesteld, eet 6x keer dag
zelf eet ik 8 keer per dag, en dan merk je wel dat je aankomt hoor ;)

succes

Ik kan me wel voorstellen dat sommigen moeite hebben met veel eten. Ik zit hier ook mee, maar als je ECHT wilt aankomen moet je ook ECHT meer gaan eten. Toch blijft het moeilijk (voor mij).

Ik kan me wel voorstellen dat sommigen moeite hebben met veel eten. Ik zit hier ook mee, maar als je ECHT wilt aankomen moet je ook ECHT meer gaan eten. Toch blijft het moeilijk (voor mij).

het was voor mij in het begin ook moeilijk.
voor de meeste hier wel denk ik.

maar je lichaam begint er steeds meer aan te wennen en krijg je steeds meer honger.

probeer gewoon vanaf morgen 6 of meer keer te eten. (om de 2 uur)
maar dan niet meteen grote maaltijden maar kleintjes
als je dat volhoud, eet je steeds bij elke maaltijd steeds iets meer.
als je zo doorgaat kun je na een maand ongeveer, 6 of meerdere keren per dagen grote maaltijden eten.
je lichaam went er dus aan en gaat ook steeds meer vragen.

dusss ;)

je kan tonnen vol weightgainer gaan halen, maar als je niet meer gaat eten, zal het geen reet voor je doen

Hoi

Ben nieuw hier.

Ik eet maar 3 keer perdag en af en toe dan nog fruit maar dat is niet genoeg om aantekomen voor mij ik moet dan wel meer gaan eten alleen het lukt me soms niet teweinig eetlust.

Nu wil ik een goeie weightgainer gaan kopen waar ik spiermassa van krijg en waar me gezicht niet dik van wordt. Graag ook nog een lekkere.

Is deze trouwens een goeie Pure Whey Protein Isolate 2500g?
of weet iemand anders een goeie voor me?
begin maar niet aan bb als je al problemen hebt met "vol zitten" er zijn hier wel truucjes voor, maar uiteindelijk zul je jezelf gewoon moeten leren eten en af en toe door de zure appel heen bijten.

weightgainers zijn alleen goed ter aanvulling van de normale voeding, niet als vervanger van normale voeding dus.

die whey is goed ja, maar zonder voedingsschema schiet je er weinig mee op.

Weightgainers zijn er voor mensen die al 6 maaltijden per dag eten en dan nog niet of nauwelijks aankomen.
Je moet gewoon meer gaan eten en je geld niet verspillen aan weightgainers...
Check de voeding sectie van dit forum voor meer informatie!

bwah in feite is ne weightgainer een voedselvervanger é, ge kunt leven op die shakeskes.. ma ge gaat ni aankomen als ge ni veel eet... tgaat er gewoon om dat je zoveel eet als je maar kan. en liefst GEZOND

bwah in feite is ne weightgainer een voedselvervanger é, ge kunt leven op die shakeskes.. ma ge gaat ni aankomen als ge ni veel eet... tgaat er gewoon om dat je zoveel eet als je maar kan. en liefst GEZOND

maaltijdvervangers verschillen van weightgainers ;)

weightgainners

Ik ben ook laatst begonnen met weightgainner. Maar dan in combinatie met vooral veel voeding moet ik zeggen dat ik het verschil wel echt goed merk en het ook te zien is. Maar of het voor jou werkt weet ik natuurlijk niet.

als je aan wilt komen word je ook dikker in je gezicht.
probeer gewoon wat meer te eten goeie dingen.zoals kip rijst tonijn fruit groeten kwark.
je maag is het op dit moment nog niet gewent om veel eten binnen te krijgen .
later word het een gewoonte en kan je steeds meer eten.
je kan wel wheygainer kopen maar je kan ook zelf een flinke shake maken. wheygainer zit veel suikers in. het is lkkr om na trainen te nemen maar je kan ook 500 ml melk met 25 gram whey en 75 gram brinta in de blender gooien en opzuipen is nog gezonder ook..

als je aan wilt komen word je ook dikker in je gezicht.
probeer gewoon wat meer te eten goeie dingen.zoals kip rijst tonijn fruit groeten kwark.
je maag is het op dit moment nog niet gewent om veel eten binnen te krijgen .
later word het een gewoonte en kan je steeds meer eten.
je kan wel wheygainer kopen maar je kan ook zelf een flinke shake maken. wheygainer zit veel suikers in. het is lkkr om na trainen te nemen maar je kan ook 500 ml melk met 25 gram whey en 75 gram brinta in de blender gooien en opzuipen is nog gezonder ook..

Je kunt inderdaad zelf ook calorierijke shakes maken,
Zelf neem ik elke ochtend 30 gram whey, 60 gram brinta,
10 gram lijnzaad en 750 ml halfvolle melk,
+ daarvoor 1 banaan, goed voor zeker 800 kcal _O_

Terug
Naar boven