AndroidHealthClinic

Aankomen en meer spiermasse

Pessimist

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
75kg
Hallo,

Ik ben 17 jaar oud (bijna 18) en ik wil na de examens naar de sportschool gaan en aankomen vooral in spiermassa's. Maar hoe moet dat nou precies? Ik heb een hele slanke bouw, ik ben 1.88 en weeg 75 kg. Ik loop liever niet in een t-shirt omdat ik mijn armen echt te dun vind in vergelijking met bijvoorbeeld mijn vrienden die niet eens naar de sportschool gaan ofso. En in vergelijking met vrienden die wel naar de sportschool gaan ben ik echt een grasspriet.
Hier wil ik graag vanaf en ik hoop dus wat tips te krijgen over de sportschool en voeding

Mvg

Hallo,

Ik ben 17 jaar oud (bijna 18) en ik wil na de examens naar de sportschool gaan en aankomen vooral in spiermassa's. Maar hoe moet dat nou precies? Ik heb een hele slanke bouw, ik ben 1.88 en weeg 75 kg. Ik loop liever niet in een t-shirt omdat ik mijn armen echt te dun vind in vergelijking met bijvoorbeeld mijn vrienden die niet eens naar de sportschool gaan ofso. En in vergelijking met vrienden die wel naar de sportschool gaan ben ik echt een grasspriet.
Hier wil ik graag vanaf en ik hoop dus wat tips te krijgen over de sportschool en voeding

Mvg
gast kijk op google niemand gaat je dat uitleggen het is heel erg uitgebreid
als je wilt aankomen met zo min mogelijk vet eet dan wat je nu eet en doe er een maaltijd bij zodat je aankomt.

veel eten en dingen op verschillende manieren optillen totdat je zwaardere dingen op veschillende manieren op kunt tillen en als je niet neer aankomt nog meer eten

succes

Hallo,

Mvg

2 dingen die de basis zijn voor spiergroei zijn voeding en training.

dit is een goed programma:
http://stronglifts.com/
(ga alleen naar de site voor het programma, de rest wat Mehdi zegt is onzin)
lees je van te voren wel in hoe de oefeningen correct moeten worden uitgevoerd en bekiijk hier filmjes van op youtube.

eten:
als je spieren wil aankomen moet je meer eten, je lichaam heeft immers bouwstoffen nodig om deze spieren te kunnen maken. Eet hierbij ongeveer 2 gram eiwit per kg lichaams gewicht, ongeveer 1.5-1 gram vet per kg lichaamsgewicht en vul de rest aan met koolhydraten.

dit is een beetje in het kort wat je moet doen.

veel eten en dingen op verschillende manieren optillen totdat je zwaardere dingen op veschillende manieren op kunt tillen en als je niet neer aankomt nog meer eten

succes

goed advies (srs)

gast kijk op google niemand gaat je dat uitleggen het is heel erg uitgebreid
als je wilt aankomen met zo min mogelijk vet eet dan wat je nu eet en doe er een maaltijd bij zodat je aankomt.

+1
Het is inderdaad een lang verhaal.
Veel succes in de sportschool ;)

beetje gaan inlezen in vooral voeding dat is nummer 1 voor alle ecto's.
zorg dat je een net Bulkschema opstelt met een kcal overschot van zn 400-500 kcal per dag.

verder kwa training ligt het aan hoe vaak jij wil gaan per week.

zit je te denken aan 3/4 per week een ub/lb schema pakken
wil je lekker 6 dagen per week knallen een splitschema opstellen.

Terug
Naar boven