XXL Nutrition

aankomen Test E

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik zit nu in mijn 10e week van Test E 500mg only kuur, ik doe de kuur 12 weken.

Ik ben inmiddels 8kg aangekomen en lichte stijging BF( +- 16% nu), hoe zijn jullie ervaringen met test e, is 8kg weinig of gemiddeld?
Kracht is wel vooruit gegaan en de spiegel levert een mooi beeld op.

Voedingsschema:

Ontbijt: Havermout+ melk+ 30gr whey

Maaltijd 1: 2-4 volkorenboterhammen met kipfilet en 30gr whey + water

Lunch: 4 volkorenboterhammen met kip + 500gr Magere kwark

Maaltijd 2: 2 volkorenboterhammen + 150gr Tonijn

Avondeten: rijst met kip/pasta/aardappelen groente n vlees

Maaltijd 3: resten van avondeten, of muesli en 30gr whey

Voor slapen: 500gr magere kwark

Drinken gedurende dag: 3 liter water

Supps: whey en dextrose na training

zo te zien aardig wat zout in je schema, dus zal ook veel vocht bij zitten bij die 8 kg.

alsof zout als enige reaktie van oedeem geeft in deze kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Brood is inderdaad boosdoener daarvoor opzich heb k niet echt het gevoel dat ik veel vocht vasthou. Ik werk in buitendienst en mijn maaltijden eet ik of in mn auto of ergens op een klus heb dus geen mogelijkheid om iets warms te maken. Im het weekend uiteraard wel, maak vaak maaltijden met panga en rijst en groentes

6 boterhammetjes is echt niet de boosdoender. Ga maar uit van 12+ boterhammen en het ligt er ook nog aan wat voor brood er gegeten word. Als de TS ook nog eens echte kipfilet gebruikt zonder zout dan komt hij met dit eetschema niet eens aan de 3,5gram zout per dag
zo op het eerste oog. Even over het eetschema, daar zou ik wel wat meer verschillende eiwit bronnen in stoppen. Een bak kwark minder en misschien wat meer vis of kip, zo krijg je beter aminozuur profiel over de dag.

Je voedingsschema is wel een beetje saai. Eet je altijd hetzelfde?
Misschien wat meer variëren? Je eet nu helemaal geen vis? Behalve magere tonijn? Beter nog wat vette vis erbij.

Vind het nogal karig als je doel is om aan te komen..

• Topic Starter Topic Starter
Je voedingsschema is wel een beetje saai. Eet je altijd hetzelfde?
Misschien wat meer variëren? Je eet nu helemaal geen vis? Behalve magere tonijn? Beter nog wat vette vis erbij.

Ik varieer wel vaak voeg vaak gekookte eieren toe panga filet bananen tussen door havermout vaak tussendoor. Dit schema is puur basis voeg daar nog dingen aan toe

Terug
Naar boven