MuscleMeat

aankomende kuur......

miggi

Novice
Waardering
0
zo..... na wat info hier en daar..... ga ik binnenkort weer beginnen met een kuurtje...... de zomer komt er weer aan en in de afgelopen (hij is er nog steeds) winter ben ik weer lekker veel afgevallen...mede door een operatie en een gescheurde enkelband. Daar na heb ik heel moeilijk weer het ritme kunnen vinden om te beginnen....mede bepaald doordat ik veel was afgevallen.
maar het ritme en de zin en de motivatie is/zijn weer terug en gaan er weer voor. Ben nu al weer ff goed aan het trainen.

ik heb besloten het volgende te gaan doen:
Gaarne jullie reactie

per week:
Testosterone Enanthate, GS, 500mg
Boldenone (equipose), GS, 400mg

Om de dag:
Wistrol-ject,GS, 50mg

Met deze kuur ga ik in april beginnen en voor de duur van 10 weken

:p :eek: :p :eek: :p :eek: :p :eek: :p :eek: :p :eek: :p :eek:

Klinkt goed, paar puntjes:

1) Ik zou niet de winny de gehele 10 weken nemen. Denk aan week 7-10 ofzo.
2) Ik zou of frontloaden, of een kickoff nemen met een snelle ester.
3) Zorg voor een mooie nakuur.
4) Succes! :)

Eigenlijk helemaal met MrJ eens al zou ik zelf die winnie de laatste 6 weken van je kuur doen.

• Topic Starter Topic Starter
ok nu heb ik het volgende bedacht,

week 1: 30mg dianabol per dag
week 2: 30mg dianabol per dag
week 3: 30mg dianabol per dag,Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg
week 4: 30mg dianabol per dag,Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg
week 5: 30mg dianabol per dag,:Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 6:Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 7::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 8::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 9::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 10::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 11::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
week 12::Testosterone Enanthate, GS, 500mg,Boldenone (equipose), GS, 400mg,Om de dag: Winny-ject,GS, 50mg
en dan natuurlijk mijn nakuur

nu ben je wel met twee 17 aa roids aan de haal, lijkt me niet echt verstandig!!!
je kunt dan beter een frontload nemen met je test en bold, en deze tot wk 10 gebruiken. vervolgens je winny vanaf week 6 t/m 12 anders zit je nog steeds met je ester van de boldenone die een halfwaarde tijd heeft van 21 dagen. en zo kun je dan in week 13 gelijk met je nakuur starten!!!!

voor de rest ziet ie er goed uit, ben met vrijwel hetzelfde bezig!!

succes!!

nu ben je wel met twee 17 aa roids aan de haal, lijkt me niet echt verstandig!!!

Je bedoelt dat ie niet de hele kuur 17aa steroids moet gebruiken? Slaat anders nergens op. Of je nou de hele kuur winni neemt of de eerste 5 weken dbol en de rest winstrol.

week 1 - 4 30mg dbol
week 1 EQ 800mg
week 2 - 10 EQ 400mg
week 1 - 10 Test enant 500mg
Week 7 - 10 winny 50mg EOD

lijkt me beter zo... maar maakt me eigenlijk niet uit wat je doet :D

kan je dan niet beter de test ook frontloaden en de dboll weg laten?

hardgainers zei:
week 1 - 4 30mg dbol
week 1 EQ 800mg
week 2 - 10 EQ 400mg

lijkt me beter zo... maar maakt me eigenlijk niet uit wat je doet :D
zo ziet he er inderdaad goed uit

Hardgainers heeft wel een punt. Sommige mensen verdragen een frontload heel slecht. Dan is het "doseren" wat makkelijker met orals. Een begin met DBol is dan ook bijna klassiek te noemen.
In dit geval niet negatief bedoeld overigens.

hardgainers zei:
week 1 - 4 30mg dbol
week 1 EQ 800mg
week 2 - 10 EQ 400mg

Waarom pas de winny in week 7 t/m 10,
word het anders teveel van het goede ??????

Laatst bewerkt:
Geen reactie meer ?????? jammer ......

Meer is niet altijd beter.

Wat wil je dan zelf met die Winny erbij bereiken? :)

Terug
Naar boven