XXL Nutrition

aanmelden bij de politie?

spiertje16

Monstrous Giant
Waardering
0
heb er dus lang en goed over nagedacht en de nadelen en voordelen goed naast elkaar gezet en ben toch tot beslissing gekomen dat ik bij het korps wil
wie heeft er hier nog meer bij het korps gezeten of is er van plan naar toe te gaan?
het enige klote is wel dat er maar 11% van alle solicitanten word aangenomen:mad:
dat word dus knokken voor een plaats

Je krijgt gedurende de opleiding 1300 euro bruto per maand geloof ik :)

Lijkt me ook wel leuk maar het idee dat ik dan waarschijnlijk de rest van me leven in zo'n blauw pak rond loop houd me tegen. Je moet geloof ik een aantal tests ondergaan o.a. een hindernisbaan. Zorg dat je conditie dus op peil is.

Maar ik zou zeggen ga ervoor als je het echt graag wil :thumb:

Ik heb wel het idee dat allochtonen worden voor getrokken bij een functie in de politie...

Of dat lijkt maar zo omdat ze altijd adverteren met ben je allochtoon kom bij de politie!

Lijkt maar zo inderdaad, net zoals het lijkt dat ze met zoveel andere dingen worden voor getrokken.

Dus het is gewoon schijn campagne voeren!

Ik kende wel iemand die is afgekeurd omdat ze vroegen waarom wil je zo graag bij de politie en hij antwoorde toen, "ik wil zo veel mogelijk marokkanen arresteren"... :)

Ik heb ook nog paar jaar geleden een sollicitatie gedaan, werd uitgenodigd maar ben nooit gegaan omdat ze geen plek hadden waar ik wilde...

• Topic Starter Topic Starter
niemand anders ervaring met de politie?
ben sirieus echt zenuwachtig
vooral omdat er maar 11% word aangenomen

Neem dan dit doel. Wordt je aangenomen= :thumbs:, wordt je niet aangenomen= :thumbs: want dan geeft de staat je een vrijbrief om de crime-sector in te gaan.

Gewoon niet druk over maken Spiertje! 11% is maar een getalletje en je laat je toch niet gekmaken door een getal?!! Gewoon keihard je best doen en 100% inzet. Word je het, dan word je het en anders hebben ze gewoon pech! Je bent nog hardstikke jong, dus je hebt nog alle tijd om het nog een keer te proberen, mocht je er nu niet doorheen komen!
Trouwens, je bent een DBBer en die redden alles!:cool: :D

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Gewoon niet druk over maken Spiertje! 11% is maar een getalletje en je laat je toch niet gekmaken door een getal?!! Gewoon keihard je best doen en 100% inzet. Word je het, dan word je het en anders hebben ze gewoon pech! Je bent nog hardstikke jong, dus je hebt nog alle tijd om het nog een keer te proberen, mocht je er nu niet doorheen komen!
Trouwens, je bent een DBBer en die redden alles!:cool: :D

ja maar dit is wat ik wil
ik zie mezelf in de toekomst alleen als dit eerlijk gezegd
dit is niet een besslisiing genomen in 5 min
ik denk er al jaar of 2 over na
en dit moet het zijn !!!

spiertje16 zei:
ja maar dit is wat ik wil
ik zie mezelf in de toekomst alleen als dit eerlijk gezegd
dit is niet een besslisiing genomen in 5 min
ik denk er al jaar of 2 over na
en dit moet het zijn !!!
Dan zal dat het worden ook!

Politie is bout!

Ga dan bij het Korps Mariniers!! Hardcore Marine Core!!

RubenSossa zei:
Politie is bout!
Ga dan bij het Korps Mariniers!! Hardcore Marine Core!!
:rolleyes: Zodat je de hele dag kan rennen zeker en afgeblaft worden?
Kun je beter bij de politie doorgroeien naar AT. Dat is veel interessanter.

spiertje16 zei:
ja ben redelijk zelfverzekerd
maar 11% van de honderd...:rolleyes:
erg weinig
Jonge, je wilt het graag of niet.

Ga er gewoon heen en zie wat er van komt, niet twijfelen want op die manier kom je er nooit.

Terug
Naar boven