Fitness Seller

aanmelden bij de politie?

Je geestelijke conditie is idd van belang maar het is nog belangrijker dat je het juiste karakter bezit: ben je een jaknikker, volg je alle bevelen direct op, heb je geen strafblad, heb je genoeg zelfvertrouwen, ben je stabiel,...? Dan maak je zeker een kans om erbij te raken.

Ik snap verder aan geen kanten waarom iemand bij de Politie zou willen gaan, voor mij zijn dat zwijnen, mensen die altijd met het vingertje geheven staan maar zelf niet volgens de regels werken. Ik heb een hekel aan zo'n mensen.

Ik heb helemaal het profiel niet om Politieagent te worden maar ik heb jaren geleden de testen wel eens meegedaan puur om te weten of ik doortrapt genoeg was om hun testjes te misleiden. Ik slaagde voor alle tests maar op het laatst heb ik gezegd: nee, het is toch niets voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
Diabolic zei:
Je geestelijke conditie is idd van belang maar het is nog belangrijker dat je het juiste karakter bezit: ben je een jaknikker, volg je alle bevelen direct op, heb je geen strafblad, heb je genoeg zelfvertrouwen, ben je stabiel,...? Dan maak je zeker een kans om erbij te raken.

Ik snap verder aan geen kanten waarom iemand bij de Politie zou willen gaan, voor mij zijn dat zwijnen, mensen die altijd met het vingertje geheven staan maar zelf niet volgens de regels werken. Ik heb een hekel aan zo'n mensen.

Ik heb helemaal het profiel niet om Politieagent te worden maar ik heb jaren geleden de testen wel eens meegedaan puur om te weten of ik doortrapt genoeg was om hun testjes te misleiden. Ik slaagde voor alle tests maar op het laatst heb ik gezegd: nee, het is toch niets voor mij.

OMFG GEINTJE ZEKER?????????????
meen je dit nou? hoe lang geleden was dat?
dus in princiepe was je gewoon door?
had je de cognitive testen gedaan?
en het korpsgesprek gehad? en de psycho testen?

• Topic Starter Topic Starter
Diabolic zei:

kon ik maar in jouw plaats gaan:sad:

spiertje16 zei:
het is dus een open vraag
het eerste wat ik doe is om versterking te vragen want allerdrie zijn verdacht omdat ze wegrennen bij een alarm ik probeer degene aan te houden die ik als eerste kan aanhouden
en dan maar hopen dat mijn collega's de andere 2 aanhouden
ik denk dat dit wel goed is
ook al loopt dit een beetje buiten de vraagstelling
heb ik het goed?
btw dit krijg je niet bij rollenspel? want dat is wat anders
bij welke toetsen krijg je dit dan?
of stellen ze dit soort vragen bij het korpsgesprek en kun je mischien meer van dit soort vragen posten of waar kan je ze vinden
ik zou je ergggggggggggggggg dankbaar zijn bro:o

yep dat is goed.

Terug
Naar boven