Fitness Seller

aanmelden bij de politie?

Dus moet je ervoor gaan zorgen, dat je eruit springt. Voor sporttest betekent dat trainen als een gek. Voor de psychologische test, kun je tests oefenen op internet. Voor de gesprekken kun je oefenen op familie en vrienden. Zorg, dat je je praatje in je hoofd hebt.

Bij het Arrestatie Team zitten is ook wel lachen ja..

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Dus moet je ervoor gaan zorgen, dat je eruit springt. Voor sporttest betekent dat trainen als een gek. Voor de psychologische test, kun je tests oefenen op internet. Voor de gesprekken kun je oefenen op familie en vrienden. Zorg, dat je je praatje in je hoofd hebt.

sportest zal ik met vlag en wimpel halen
weet ik al zeker
waar staan die op het net dan?
gesprek zal ook geen probleem zijn denk ik
mischien wel
maar hunhebben een verwachtingsprofiel van je
en daar moet je aan voldoen
en vraag me toch wel af wat ze dan precies zoeken
en ook wat er me bij die rollenspel staat te wachten

Voor testen kijk je op www.test.pagina.nl . Daar kun je van allerlei soorten tests vinden.
Rollenspellen zijn ook leuk (vind ik dan). Daar moet je gewoon laten zien wat ze willen zien. Situaties laten deëscaleren, mensen kalmeren en helpen, etc..
Probeer je gewoon situaties in te bedenken waar je als agent in verzeild kan geraken en probeer daar dan op te verzinnen hoe je gaat reageren, zodat het goed afloopt.

Mighty zei:
Voor testen kijk je op www.test.pagina.nl . Daar kun je van allerlei soorten tests vinden.
Rollenspellen zijn ook leuk (vind ik dan). Daar moet je gewoon laten zien wat ze willen zien. Situaties laten deëscaleren, mensen kalmeren en helpen, etc..
Probeer je gewoon situaties in te bedenken waar je als agent in verzeild kan geraken en probeer daar dan op te verzinnen hoe je gaat reageren, zodat het goed afloopt.

dat is ook niet zo moeilijk denk ik hoor
ik ben uiterst kalm in escalaties
altijd al geweest

:D
Mighty zei:

heb jij geen intresse in een baan als agent:D

Nope! Het werk op zich lijkt me best leuk, maar ik zou dan direct een stapje hoger willen en dat gaat nu eenmaal niet bij de politie. Zou ik eerst weer naar school moeten en behoorlijk aan salaris inleveren.:nope:

doe je nu dan iets in beveiliging?
btw ik had wel gelijk
kijk er zijn maar bv 10 opleidingsplaatsen
en dan willen ze de 10 beste
dat betekent dus niet dat je niet goed genoeg bent
maar ze hebben gewoon betere!!!
maar ik ga het wel redden

Ja en ik werk bij Justitie. Mocht ik wel bij Politie gaan werken, kan ik sowieso het eerste opgeven en ga ik veel minder verdienen.
Je zult dan echt goed je best moeten doen.:D

ja idd maar ik heb toch 4 jaar om het te proberen
dan eindigt mijn opleiding
en je mag om de half jaar solliciteren dus ik ga ervoor en na 4 jaar moet ik wel een keer doorkomen
want volhardend ben ik zeker wel!!!

ow leuk btw justitie
dus jij moest ook allerlei persoonlijkheidstest volgen en gespreken met een zielenknijper?
hoe ging dat dan?

ik droom er al jaren van om bij de oproer politie te gaan .

maar hoogswaarschijnlijk word ik zoal niet toegelaten wegens mijn verleden .

de psychologische testen zijn ook niet te onderschatten

Ik heb geen gesprek gehad met psycholoog. Alle testen, behalve sporttesten, waren schriftelijk bij mij. Ik vond het niet zoveel voorstellen.
Je moet idd gewoon blijven proberen. Zeker als je het echt graag wilt. De aanhouder wint altijd!

haha ook nooit geprobeerd?
idd
als je een k*tverleden heb is de kans klein
er is al zowiezo weinig plek dus ze willen alleen degene die uitblinken
en oproer politie kom je niet zomaar
eerst normale opleiding
en als je zowiezo tot de opleiding toegelaten word mag je al blij zijn
daarna mischien 6 uur in de maand trainen voor oproer maar dat is het

Mighty zei:
Ik heb geen gesprek gehad met psycholoog. Alle testen, behalve sporttesten, waren schriftelijk bij mij. Ik vond het niet zoveel voorstellen.
Je moet idd gewoon blijven proberen. Zeker als je het echt graag wilt. De aanhouder wint altijd!

je kan er gewoon niet bij hoe graag ik het wil
heb tot nu toe al 4 keer meegelopen met een agent
het werk trekt mij zo erg
het idee zit al 2 jaar in me hoofd
en idd
ze kunnen je afkeuren
maar je kunt altijd nog werken op zwakke pnten van jezelf en die verbeteren:D
onbeleefd mischien:o maar wat voor werk bij de justitie doe je
en is het makkelijker als je dan overstapt naar de politie?

spiertje16 zei:
heb er dus lang en goed over nagedacht en de nadelen en voordelen goed naast elkaar gezet en ben toch tot beslissing gekomen dat ik bij het korps wil
wie heeft er hier nog meer bij het korps gezeten of is er van plan naar toe te gaan?
het enige klote is wel dat er maar 11% van alle solicitanten word aangenomen:mad:
dat word dus knokken voor een plaats

Maar hier tegenover willen ze toch ook wel meer buitenlandse NL's op straat.

idd
dat is ook een deel van waarom ik bij de politie
lets face it
marokanen hebben gewoon een ongelijfelijke slechte naam
ik wil laten zien dat het ook anders kan !!!
een marokaan bij de politie wat dacht je daarvan
een marokaan die de veiligheid waarborgt!!!
dat ben ik
ik ben die persoon !!!

edit: heb dat ook nog nooit gezien een marokaan bij de politie
gewoon nog nooit???

ey spiertje bij de screening : zeg NOOIT dat je kickt op macht en graag mensen pijn wilt doen

Terug
Naar boven