- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mighty zei:Dus moet je ervoor gaan zorgen, dat je eruit springt. Voor sporttest betekent dat trainen als een gek. Voor de psychologische test, kun je tests oefenen op internet. Voor de gesprekken kun je oefenen op familie en vrienden. Zorg, dat je je praatje in je hoofd hebt.
nofear train! zei:

Mighty zei:Voor testen kijk je op www.test.pagina.nl . Daar kun je van allerlei soorten tests vinden.
Rollenspellen zijn ook leuk (vind ik dan). Daar moet je gewoon laten zien wat ze willen zien. Situaties laten deëscaleren, mensen kalmeren en helpen, etc..
Probeer je gewoon situaties in te bedenken waar je als agent in verzeild kan geraken en probeer daar dan op te verzinnen hoe je gaat reageren, zodat het goed afloopt.
Mighty zei:Voor testen kijk je op www.test.pagina.nl . Daar kun je van allerlei soorten tests vinden.
Rollenspellen zijn ook leuk (vind ik dan). Daar moet je gewoon laten zien wat ze willen zien. Situaties laten deëscaleren, mensen kalmeren en helpen, etc..
Probeer je gewoon situaties in te bedenken waar je als agent in verzeild kan geraken en probeer daar dan op te verzinnen hoe je gaat reageren, zodat het goed afloopt.

Mighty zei:Ik heb geen gesprek gehad met psycholoog. Alle testen, behalve sporttesten, waren schriftelijk bij mij. Ik vond het niet zoveel voorstellen.
Je moet idd gewoon blijven proberen. Zeker als je het echt graag wilt. De aanhouder wint altijd!
maar wat voor werk bij de justitie doe je spiertje16 zei:heb er dus lang en goed over nagedacht en de nadelen en voordelen goed naast elkaar gezet en ben toch tot beslissing gekomen dat ik bij het korps wil
wie heeft er hier nog meer bij het korps gezeten of is er van plan naar toe te gaan?
het enige klote is wel dat er maar 11% van alle solicitanten word aangenomen![]()
dat word dus knokken voor een plaats