AndroidHealthClinic

Aanraden of afraden?

Robin007

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Een kameraad van mij traint nu al 1 jaar zijn Stats zijn 1.68 cm lang gewicht 65 kg en vp 7 hij wil ook aan de aas aanraadden of afraadden?

sorry, na 1 jaar trainen en al aan de aas

Ik raad jou aan om je spelling op te schroeven

afraden natuurlijk

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 19:07 ----------

Had het hier toevallig in een ander topic over

Nou het punt is. Dat als je gaat kuren je eerste kuurtje zorgt altijd voor de meeste gains so they say. Dus is gewoon zonde om het eerder te gebruiken. Bovendien vergt het gebruik van AAS best wel veel discipline. Vandaar dat het meestal wel verreist is dat je een aantal jaren zonder heb getraind. Je weet wat afzien is en je staat echt met voet achter de sport. Mensen die meteen beginnen met kuren missen toewijding, discipline, kennis. Zo veel zaken die veel zwaarder wegen dan je denkt. Het gebruik is veel ingrijpender dan je denkt, het is verslavend en als je er eenmaal bekend mee bent ga je trainen zonder als k*t ervaren. Wat je dan ziet is dat beginners gewoon nooit meer off willen gaan (met gevolgen). Punt is ook dat het gewoon gezondheidsgevolgen met zich mee brengt dus je moet wel hart voor de sport hebben vooraleer je eraan begint. Waarom al die risico's nemen als je niet zeker weet dat het een levenstoewijding voor je gaat worden? Zonde van je leven, lichaam, gezondheid imo.

Altijd aanranden. Behalve als ze niet wil....

Alleen die TT al :o :roflol:

niet gelezen

afraden natuurlijk

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 19:07 ----------

Had het hier toevallig in een ander topic over

Eens met max zijn post.

En hier doelde ik dus ook weer op. Gaat gewoon nergens meer over , 1 jaar trainen , 65kg wegen en aan de AAS gaan. Het is niet eens meer verrassend de dag van vandaag.

Snap ook niet 'we' er hier ons nog druk om
Maken. Als ze willen doen ze t toch wel. Of t nou wel of niet slim is.

Snap ook niet 'we' er hier ons nog druk om
Maken. Als ze willen doen ze t toch wel. Of t nou wel of niet slim is.

Dit dus. TS, zeg maar tegen je vriendje dat het een triestig geval is, dat we het em afraden en dat hij eerst moet leren eten, ok? Daag :wave:

Verdien je er wat mee?

Titel maar ff gecorrigeerd, was te erg.

Terug
Naar boven