MuscleMeat

Aanschaf Powerrack en halters

Hoop voor hem niet via die site, op marktplaats was er laatst nog magazijn verkoop
van die powertecs, die kon je meenemen voor 450 euro ongeveer!

He bro,
meen je dat nou serieus? 450 euro, met latpully en bankje ?
450 euro, of 879 euro nieuw via de website van e-bay account van die duitse winkel...dat scheelt nogal.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb het rack inmiddels binnen en het bevalt goed, een zwaar en stabiel rack met alle opties. ik heb trouwens gewoon de stang van 450 kg besteld en daar naast gewoon aangegeven welke schijven ik er bij wilde.

die verkoop op marktplaats was voor 600€ alleen het rack, dus exclusief de utility bench en high/low pulley

Marktplaats.nl > OPRUIMING: Powertec Series Power Rack System P-PRS - Sport en Fitness - Fitness

bij megafitness shop staat hij voor 899€ en dat is inclusief utility bench en high/low pulley. en aangezien een losse bank alleen al 250€ kost, ben je toch nog goedkoper uit, ook omdat ze bij een grote bestelling ook niet te flauw zijn om er nog wat af te doen.
bij megafitness shop kost zoeen rack als wat op marktplaats staat 460€ zie ik net.

Mvg,
Davy

nog even een vraagje de stang die ik erbij gekocht heb is tot 450kg belastbaar en weegt 16,5kg, daarbij zitten dan 2 veersluitingen van 0,2kg per stuk. dus de stang weegt dan 16,9kg. dit is wel een beetje een rare maat of horen er soms andere sluitingen op zoals bijvoorbeeld deze?
Megafitness-Shop
deze zijn 2,5kg per stuk. dus dan zou de stang plus die 2 sluitingen 21,5kg wegen.
welke horen er nu eigenlijk bij?
en is dit altijd zo dat het niet precies op 20 kg uitkomt?

Mvg,
Davy

Nee, hij toch duidelijk 218 cm lang. en hier: Megafitness-Shop
staat toch duidelijk bij 16,5 kg en als ik hem op de weegschaal leg weegt hij dit ook.

Er staat op de site wel bij dat het speciaalstaal is omdat hij tot 450kg belastbaar is. zou dit een lichtere staalsoort zijn ofzo?

Sorry bro, maar dat weet ik ook niet. Ik ben ook benieuwd wat hier de reden van zou zijn?! Kan iemand duidelijkheid geven?

idd een beetje vaag.
Maar hoeveel ben je nou totaal voor alles kwijt

Terug
Naar boven