AndroidHealthClinic

Aanslag op Wilders

Damn ik schrok al, ik dacht dat het al gebeurd was.

Dat die mong*len nou niet doorhebben dat ze nu alleen maar bevestigen wat Wilders predikt:rolleyes:

Hij is ook gewoon harstikke levensmoe die turd

Nee, hij heeft recht op leven en op een mening net zoals elke iedere andere persoon, en niemand die daar over mag bepalen behalve hij
Maar mocht hij onverhoopt omkomen, dan zou ik er zeer zekers niet om malen

• Topic Starter Topic Starter
Nee, hij heeft recht op leven en op een mening net zoals elke iedere andere persoon, en niemand die daar over mag bepalen behalve hij
Maar mocht hij onverhoopt omkomen, dan zou ik er zeer zekers niet om malen

En mag ik vragen wat jij verkeerd vind aan zijn uitspraken ? Ik vind hem niet zo extreem als Pim een aantal jaar geleden.

Verkeerd aan zijn uitspraken zeg je?
Ik zal het simpel houden: ALLES

En mag ik vragen wat jij verkeerd vind aan zijn uitspraken ? Ik vind hem niet zo extreem als Pim een aantal jaar geleden.

Pim fortuyn was niet achterlijk en kon nadenken
Had niet alleen een uitgesproken mening tegen moslims en allochtonen maar ook tegen christenen en bepaalde autochtonen

Deze lamlul loopt alleen maar te rellen en negatieve dingen te spuien

Pim fortuyn was niet achterlijk en kon nadenken
Had niet alleen een uitgesproken mening tegen moslims en allochtonen maar ook tegen christenen en bepaalde autochtonen

Deze lamlul loopt alleen maar te rellen en negatieve dingen te spuien

Nee vind jij het normaal dat er 1 of andere achterlijke debiel uit een ver land komt waar hij prima kan leven en dan de regering hier zegt; kom maar bij ons, terwijl er voor de autochtone niet eens genoeg werk is bijvoorbeeld. Denk dat Wilders wel gelijk heeft met het feit dat er steeds meer luie ratten profiteren van een uitkering hier in het o zo goede Nederland. Dat hij die wil wegsturen vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd.

Is wel heel erg kort door de bocht van jullie beiden hoor haha.

volgens mij krijgt hij dagelijks van deze brieven, is weer eens wat anders als vakantiekaartjes van verre familieleden

dit heeft hélemaal niks met de islam te maken!

Er lopen echt trieste figuren rond:( tjonge, jonge, jonge:(
Duidelijk is dat sommigen zich geen raad weten met het streven van de
nog steeds aan populariteit winnende Wilders.

Aanslagen plegen ze maar ergens anders of ze rotten hier maar op....:suicide:.

Er lopen echt trieste figuren rond:( tjonge, jonge, jonge:(
Duidelijk is dat sommigen zich geen raad weten met het streven van de
nog steeds aan populariteit winnende Wilders.

Aanslagen plegen ze maar ergens anders of ze rotten hier maar op....:suicide:.

word

Terug
Naar boven