XXL Nutrition

Aanstekersgas gevaarlijker dan lsd

Bijna alles in onze maatschappij is gevaarlijker dan LSD......

Lol @ fimpje...

LSD is my friend

dat filmpje is wel hilarisch
was nu eigenlijk effect van aanstekergas ?
is gewoon butaangas neem ik aan ?

lysergeenzuur-diathelamide? Kan niet gevaarlijk zijn. In combi met paddo's.....WILD THING, YOU MAKE MY HEART SING! he Leaf?

gazz ****s up your brain :laugh:

I heb weleens een moment gehad dat ik piekte en in de tuin heel voorzichtig liep om de stenen en het gras niet te bezeren. M'n vinger uitstook naar een wesp die op m'n vingertop ging zitten, en we begrepen elkaar. En zag hoe hij z'n miniscule handjes over z'n gezicht wreef.

vet ik ga vanavond aansteker gas snuiven, ik wist helemaal niet dat dit kon, thanks dbb voor alle informatie ;)

Dan moet je zon bus met hervul aansteker gas ff in een kussen oid spuiten en het er dan uitzuigen (over je longen) dat is een trip van zo'n 5 minuten die je nog nooit meegemaakt hebt!!!

Staat alleen niet voor niets op die bus dat inhaleren dodelijk is, ja dat moet je zeggen tegen een jongetje van 13 die zich zit te vervelen op zijn kamertje hahaha wow wat ik allemaal gezien heb toen! prachtig@!

pas wel op dat je je lippen niet bevriesd, dat spul is heel koud

Ik vraag me iets af eigenlijk. De peace and love jaren 60 waar grote groepen lsd gebruikten en voor vrede stonden. Was dit door de drug 'lsd' of was het enkel beperkt bij een select publiek ?
Timothy leary geloofde er wel in dat lsd de mens verandert in die zin dat het hem vreedzamer maakt. Als dat klopt, zou iedereen op verplichte basis lsd moeten nemen, haha.

De artikel van humo was k*t btw. Miezerige 2 pagina's met de alombekende dezelfde stomme vragen van niet-users. Het zegt wel wat over de positie van drugs in ons samenleving.

• Topic Starter Topic Starter
Als dat klopt, zou iedereen op verplichte basis lsd moeten nemen, haha.

Haha, Sommige mensen zouden gewoon gek worden van hun gedachten.

Ik denk er soms wel aan(niet dat ik dat ooit zou doen) maar mensen die het altijd beter weten, mensen die liegen en bedriegen, naïevelingen, ruziezoekers, ....... een paar druppels liqiud lsd in hun koffie doen... eens kijken hoe ze die intense ervaring gaan beleven. Geen controle meer over je eigen gedachten, maar je eigen gedachten staan wel in een stroomversnelling... just go with the flow ...

trouwens, als je stoned bent moet je dit gaan kijken, is echt zieke shit.

http://nl.youtube.com/watch?v=QIP2AG8Fvm8

Dan moet ik wel heeeeeeel stoned zijn :D

Ik denk er soms wel aan(niet dat ik dat ooit zou doen) maar mensen die het altijd beter weten, mensen die liegen en bedriegen, naïevelingen, ruziezoekers, ....... een paar druppels liqiud lsd in hun koffie doen... eens kijken hoe ze die intense ervaring gaan beleven. Geen controle meer over je eigen gedachten, maar je eigen gedachten staan wel in een stroomversnelling... just go with the flow ...

Haha, en ik probeer mijn vrienden lsd aan te praten en eens te kijken naar hun diepere zelf en vandaaruit hun attitude veranderen. Het blijft nog steeds hun keuze natuurlijk, stiekem zou ik niet durven.

Terug
Naar boven