MuscleMeat

aantal vraagjes test e

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo mensen

Volgende weekend ga eindelijk eens 10wk test erin knallen,alleen ik een paar simpele vraagjes.

Nemen jullie ibuprofen van te voren al of na de injectie ?

Bestellen jullie spuiten incl naalden in 1set of bestellen jullie los van elkaar. Ik neem aan dat je voor elke injectie nieuwe spuit + nieuwe naald gebruikt, of alleen nieuwe naalden?

En welke naald gebruiken jullie om het uit de 10ml vial te halen, ook gewoon de 0,8x40 voor in je bil?

zijn misschien stomme vragen, maar wil het graag zeker weten

Alvast bedankt

Hallo mensen

Volgende weekend ga eindelijk eens 10wk test erin knallen,alleen ik een paar simpele vraagjes.

Bestellen jullie spuiten incl naalden in 1set of bestellen jullie los van elkaar. Ik neem aan dat je voor elke injectie nieuwe spuit + nieuwe naald gebruikt, of alleen nieuwe naalden?

En welke naald gebruiken jullie om het uit de 10ml vial te halen, ook gewoon de 0,8x40 voor in je bil?

Alvast bedankt

Ibuprofen? Srsly? Geen...

Los van elkaar en alles nieuw elke keer...

Beter is 1,0x40 uit de vial te trekken en te zetten met 0,8x40.

Stomme vragen bestaan niet, maar de zoekfunctie is er natuurlijk ook niet voor niets he ;) Anyway, je vraagt iig voordat de 1e inject erin zit.

Ik trek op en injecteer altijd met 0.8/40, bestel deze bij onze apotheker per 100 st, is gemakkelijker dan elke keer te klooien met een paar spuiten die je maar meekrijgt.

Ibu kan je een uurtje voor je injectie nemen.
Heb het ook gedaan, de eerste 3 injecties ofzo en derna nt meer.

Gr

Hallo mensen,

Er moet hier maar eens een aparte sub-forum komen voor alle vragen waar serieus antwoord op gegeven wordt.

İeder die hier van die bijdehande antwoorden en uitlatingen doet, die betweters die ooit ook achter een ervaren iemand renden om die STOMME vragen van hun beantwoord te krijgen!

Mijn advies: een forum is er niet voor niks info/ervaringen uitwisselen dus daarom zou ik zeggen of niks schrijven of alleen het antwoord op n vraag !!

Er is zooveel info te vinden op t net dat klopt wel maar tog wordt t op gegeven moment alles onduidelijk en die mensen willen juist het beste voorzich en goede/juiste info hebben geef ze dan die tog! En juist goed dat al die mensen info willen ipv iets geks en gevaarlijks gaan doen!!

Dus denk in t vervolg op jullie reacties en geef info/ervaringen door aub!

Over het algemeen ben ik het met je eens, maar waar in deze post zie jij opmerkingen die bijdehand zijn dan? Volgens mij wordt hij hier gewoon goed geholpen... :rolleyes:

Over het algemeen ben ik het met je eens, maar waar in deze post zie jij opmerkingen die bijdehand zijn dan? Volgens mij wordt hij hier gewoon goed geholpen... :rolleyes:

Haha inderdaad. Een goede reactie alleen erg misplaatst in dit topic. Nu leent dit topic er zich ook niet echt voor aangezien het geen rare vraag is.

Hallo mensen

Alvast bedankt

ik zelf heb ook deze week de eerste inject gezet en 1 uur voor de injectie heb ik inderdaad een ibuprofen genomen
ik hoor dat meerdere mensen dit doen en ik ga dit ook blijven doen de eerste paar keer
optrekken en injecteren met aparte naalden 0.7*40 voor de glutes
en spuitjes natuurlijk na iedere inject vernieuwen
succes

• Topic Starter Topic Starter
Vind de reacties prima hier en word goed geholpen.
Volgend weekend eerste inject, vind het allemaal wel spannend maar heb er onwil veel zin in. Waar zal de spuiten goedkoper zijn op daxtrio of gewoon bij apotheek zelf?

daxtrio denk ik, denk niet dat je ze bij de apo zomaar meekrijgt.

In belgie gewoon bij de apotheek iig. Kost erg weinig.

Daxtrio en anders apotheek. Wel goed verhaal hebben want de meeste apothekers zijn goed ingelicht over dit soort praktijken.

@ daniel20: je krijgt injectiemateriaal zoals spuitjes en naalden gewoon mee hoor.
Je kan hooguit een beetje gefronste wenkbrauwen krijgen, of zelfs een brutale apotheker die wilt weten waar je het voor nodig hebt. Maar goed, dan kan je terug fronsen en zeggen, om te injecteren. :D

In principe kunnen ze gewoon weigeren natuurlijk, eerlijkheid werkt niet altijd.

Op US boards hebben ze het vaak over the needle exchange; daar schijn je spuiten en naalden gratis om te kunnen ruilen. Bedoelt voor junkies maar iedereen die naalden wil kan er heen. Hebben wij dat ook in de steden? Ik had er nog nooit van gehoord in NL.

Ik krijg ze gewoon nee in de apotheek..

Vragen ze waarom? .
Ik ben een wandafwerker. En gebruik ze om achteraf lijm in blaasjes cq oneffen delen te spuiten bij glasvezel behang.

Hallo mensen,

Er moet hier maar eens een aparte sub-forum komen voor alle vragen waar serieus antwoord op gegeven wordt.

İeder die hier van die bijdehande antwoorden en uitlatingen doet, die betweters die ooit ook achter een ervaren iemand renden om die STOMME vragen van hun beantwoord te krijgen!

Mijn advies: een forum is er niet voor niks info/ervaringen uitwisselen dus daarom zou ik zeggen of niks schrijven of alleen het antwoord op n vraag !!

Er is zooveel info te vinden op t net dat klopt wel maar tog wordt t op gegeven moment alles onduidelijk en die mensen willen juist het beste voorzich en goede/juiste info hebben geef ze dan die tog! En juist goed dat al die mensen info willen ipv iets geks en gevaarlijks gaan doen!!

Dus denk in t vervolg op jullie reacties en geef info/ervaringen door aub!

??? Waar heb jij het over dan.:D

Daxtrio....

• Topic Starter Topic Starter
Heb net gelezen dat je ook met 0,6x40 kan zetten in je bil en je minder last heb omdat je langzamer investeert. Ik hoef maar 2ml te zetten,heb ik dan genoeg aan 2ml spuit of voor zekerheid een 5ml nemen.

Terug
Naar boven