MuscleMeat

aantal vraagjes test e

Ibuprofen? Srsly? Geen...

Los van elkaar en alles nieuw elke keer...

Beter is 1,0x40 uit de vial te trekken en te zetten met 0,8x40.

Stomme vragen bestaan niet, maar de zoekfunctie is er natuurlijk ook niet voor niets he ;) Anyway, je vraagt iig voordat de 1e inject erin zit.

Nee maar wel stomme antwoorden!
voor de inject nemen en dan ff douchen

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 09:05 ----------

Over het algemeen ben ik het met je eens, maar waar in deze post zie jij opmerkingen die bijdehand zijn dan? Volgens mij wordt hij hier gewoon goed geholpen... :rolleyes:

begin bij jezelf wijsneus!

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 09:06 ----------

hallo mensen,

er moet hier maar eens een aparte sub-forum komen voor alle vragen waar serieus antwoord op gegeven wordt.

İeder die hier van die bijdehande antwoorden en uitlatingen doet, die betweters die ooit ook achter een ervaren iemand renden om die stomme vragen van hun beantwoord te krijgen!

Mijn advies: Een forum is er niet voor niks info/ervaringen uitwisselen dus daarom zou ik zeggen of niks schrijven of alleen het antwoord op n vraag !!

Er is zooveel info te vinden op t net dat klopt wel maar tog wordt t op gegeven moment alles onduidelijk en die mensen willen juist het beste voorzich en goede/juiste info hebben geef ze dan die tog! En juist goed dat al die mensen info willen ipv iets geks en gevaarlijks gaan doen!!

Dus denk in t vervolg op jullie reacties en geef info/ervaringen door aub!

+1

Dude, wat is je probleem. Nergens in dit topic staan onbehoorlijke, of stomme antwoorden. Je mocht er vannacht zeker niet overheen ofzo? 42j geen stats en weer een nieuwe kloon van J4ck zeker :roflol: Kneusje

Dude, wat is je probleem. Nergens in dit topic staan onbehoorlijke, of stomme antwoorden. Je mocht er vannacht zeker niet overheen ofzo? 42j geen stats en weer een nieuwe kloon van J4ck zeker :roflol: Kneusje
Ik moest eroverheen!
JIJ bent mijn probleem Mr know it all, roep niet zo maar wat maar
geef duidelijke info!!!

Hahaha, enkel J4ck de ecto met spuiten in zijn reet die post op zo'n rare manier met half onderbroken zinnen en spelfouten. Ik geef altijd duidelijke info, anders kun je het net zo goed niet doen.

Heb net gelezen dat je ook met 0,6x40 kan zetten in je bil en je minder last heb omdat je langzamer investeert. Ik hoef maar 2ml te zetten,heb ik dan genoeg aan 2ml spuit of voor zekerheid een 5ml nemen.

gewoon een 2ml spuitje nemen kan meestal 2,5 ml in
en de naalden 0.7-40 gellof me als je op de goede plaats injecteerd in de bil ,de vloeistof hand warm maakt en rustig injecteerd voel je er helemaal niets van
ook ik had angst en na de eerste inbreng van de naald die je nagenoeg niet voelt denk je was dit nu alles
succes

Met 0.8 voel ik zelfs niets, alleen als je een zenuwtje doorprikt, maar dat stelt echt weinig voor.

2ml spuit is voldoende Sergeant.

• Topic Starter Topic Starter
Yo thanks heb gewoon 2ml besteld en 0,8x40. Nu ff afwachten tot mn gear komt en dan maar s knallen. Heb zo veel mogelijk gelezen etc alleen ben nogal perfectionist, dus heb alleen beetje angst dat ik het niet perfect volgens boekje doet. Maar het zal wel goed komen.
bedankt voor de reacties heb er zeker iets aan gehad.

your welkom
succes met de kuur en hou een logje bij zodat we je kunnen volgen
doe ik ook best leuk

Terug
Naar boven