Carat332
Novice
- Waardering
- 0
Ibuprofen? Srsly? Geen...
Los van elkaar en alles nieuw elke keer...
Beter is 1,0x40 uit de vial te trekken en te zetten met 0,8x40.
Stomme vragen bestaan niet, maar de zoekfunctie is er natuurlijk ook niet voor niets heAnyway, je vraagt iig voordat de 1e inject erin zit.
Nee maar wel stomme antwoorden!
voor de inject nemen en dan ff douchen
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 09:05 ----------
Over het algemeen ben ik het met je eens, maar waar in deze post zie jij opmerkingen die bijdehand zijn dan? Volgens mij wordt hij hier gewoon goed geholpen...![]()
begin bij jezelf wijsneus!
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 09:06 ----------
hallo mensen,
er moet hier maar eens een aparte sub-forum komen voor alle vragen waar serieus antwoord op gegeven wordt.
İeder die hier van die bijdehande antwoorden en uitlatingen doet, die betweters die ooit ook achter een ervaren iemand renden om die stomme vragen van hun beantwoord te krijgen!
Mijn advies: Een forum is er niet voor niks info/ervaringen uitwisselen dus daarom zou ik zeggen of niks schrijven of alleen het antwoord op n vraag !!
Er is zooveel info te vinden op t net dat klopt wel maar tog wordt t op gegeven moment alles onduidelijk en die mensen willen juist het beste voorzich en goede/juiste info hebben geef ze dan die tog! En juist goed dat al die mensen info willen ipv iets geks en gevaarlijks gaan doen!!
Dus denk in t vervolg op jullie reacties en geef info/ervaringen door aub!
+1
Anyway, je vraagt iig voordat de 1e inject erin zit.
Kneusje