Fitness Seller

aantrekkelijk voor de vrouwen ?

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
ben iets van 2 weken terug uit geweest en dan hard gefeest ook !!!! is zeker meer als een jaar geleden dat ik goed uit ben geweest.

maar me vraag is sinds dat jullie een mooiere lichaam krijgen door het trainen etc. merk je zelf niet dat je aantrekkelijker word voor vrouwen ?

ikzelf 2 jaar geleden toen ik geen ene fl**ker uitvoerde en vet was :D had ik geen aandacht niks van de wijven maar de laatste keer kreeg ik meer als genoeg aandacht maar was zo bezopen en high dat ik ze gewoon zat aan te randen met kleren aan dan he :cool:

ik merk het vooral toen in de kroeg en overdags kom ik niet vaak buiten door school/werk etc maar nu is het eigenlijk uitslapen rusten vreten en trainen maar de tijd dat ik buiten ben zie ik wel is meiden me aanstaren met een geile blik :bierbang:

nee dat heb ik niet.

Uiterlijk kan zeker schelen maar wat vooral uitmaakt of je leuk gevonden wordt is je uitstraling!
Als je lekker in je vel zit, er vrolijk uitziet en je goed voelt (kan allemaal ook door alcohol komen;-)) straal je een positievere indruk uit dan dat je er als een muurbloempje bijhangt.

1169988171-Gonna_get_raped_cat.png

:roflol: twice !

je hebt wel gelijk, de eerste indruk (eerste 30 seconden met een vreemde iemand) zijn heel erg belangerijk voor het verdere gang van zaken dus lichaam en kleding speelt ook een initiele rol. je moet alleen niet denken dat als je eruit ziet als markus ruhl, je dan aantrekkelijk bent. dan heb je meer kans dat de vrouwen weglopen (niks tegen markus, grappige en aardige kerel maar te veel is te veel). iets meer als christian bale is wat ze graag zien ;)!

• Topic Starter Topic Starter
dan is t omdat je nog niet hard genoeg hebt getraind en een beachboy bent!

na 2 jaar hard trainen begin je er te komen maar ben niet gelijk een markus ruhl als je dat bedoelt of je moet al gekuurd hebben 9999999x dan ga je erop lijken, en heb beslist geen beachboy body ik zit rond de 18% dat is niet bepaald een beach body of wel dan ?

ik geloof altijd ook hoe je overkomt of je "it" hebt en ik voel gewoon lekker in me vel en ben fit en misschien dat soort imago trekt vrouwen.

dan ben je imo gewoon vettig :rolleyes:

dan is t omdat je nog niet hard genoeg hebt getraind en een beachboy bent!

:thumbs:

Wat genoemd word is idd het beginstadium :D :D :D
Hoe groter je wordt , hoe minder dat ze je überhaupt durven aan te spreken/kijken :D :D :D

Ikzelf zit nu ( voor eventje hoop ik ) ook weer in dat stadium en ga daar dalijk weer ff keihard gebruik van maken !!!!:doggy:

:thumbs:

Wat genoemd word is idd het beginstadium :D :D :D
Hoe groter je wordt , hoe minder dat ze je überhaupt durven aan te spreken/kijken :D :D :D

Ikzelf zit nu ( voor eventje hoop ik ) ook weer in dat stadium en ga daar dalijk weer ff keihard gebruik van maken !!!!:doggy:

:D

leef je maar eens goed uit :D

Ja klopt, ik krijg met de fysiek die ik nu heb wel meer aanspraak van de gemiddelde BrEeZah-sl*t, en ook het nken vind ik geiler nu een meisje me bij m'n bij m'n t**ten of armen beetpakt, ik kick daar wel een beetje op.

Maar om even terug te komen in de realiteit, feitelijk neuk ik nu minder dan voordat ik trainde.

Vroeger zat ik het hele weekend strontlazerig in de kroeg of discotheek te hangen, en door de weeks was ik druk met daten. Je zit daarom constant dicht bij het vuur dus de kans op een neukbeurt neemt aanzienlijk toe.

Nu zit ik soms weken achter elkaar om 22.00 op de bank met een bak kwark en ananas, met een maatje van mij pumpin iron of the cost of redemption te kijken, om vervolgens om 23.00 uur naar bed te gaan, want zondagochtend moet er getraind worden.
(om over door de weeks nog maar niet te spreken, want dat is er helemaal geen tijd voor de kroeg, er moet getraind worden).

Moraal van het verhaal; er is geen moraal, maar ik weet wel dat ik vroeger meer doete.

heb altijd genoeg aandacht gehad van vrouwen ook al voordat ik trainde....

Nu zit ik soms weken achter elkaar om 22.00 op de bank met een bak kwark en ananas, met een maatje van mij pumpin iron of the cost of redemption te kijken, om vervolgens om 23.00 uur naar bed te gaan, want zondagochtend moet er getraind worden.
(om over door de weeks nog maar niet te spreken, want dat is er helemaal geen tijd voor de kroeg, er moet getraind worden).

Moraal van het verhaal; er is geen moraal, maar ik weet wel dat ik vroeger meer doete.

ja ik ken me echt helemaal erin vinden ik kom amper buiten maar ik krijg veel meer aandacht van de zogenaamde breezah sletjes ja, maar ach die zijn ook neukbaar toch ?
vroeger of nu heb ik nooit veel gewipt, nu dat ik 2 jaar verder ben met trainen is de kans gewoon groter dat ik ken liggen beuken maar ga nooit echt erop in op een breezah sletje ik vind er gewoon niks aan.

Ik ben nog niet super gespierd....maar ik denk niet dat ik ga trainen na al deze negatieve verhalen:D Ze kunnen nu al niet van me afblijven:knipoog:

ja ik ken me echt helemaal erin vinden ik kom amper buiten maar ik krijg veel meer aandacht van de zogenaamde breezah sletjes ja, maar ach die zijn ook neukbaar toch ?
vroeger of nu heb ik nooit veel gewipt, nu dat ik 2 jaar verder ben met trainen is de kans gewoon groter dat ik ken liggen beuken maar ga nooit echt erop in op een breezah sletje ik vind er gewoon niks aan.

Ligt eraan wat voor braazah sletje. Maarja aftrekken is ook maar aftrekken;) Is ook niets aan:o

Ligt eraan wat voor braazah sletje. Maarja aftrekken is ook maar aftrekken;) Is ook niets aan:o

ja dat gezeik van een breezah sletje aan horen wel dan :D eerst moet je sociaal wezen bij zo'n snolletje die maar zit te giegelen (daar heb ik echt zo'n pl**ris hekel aan) en op je zit te geilen en dan nog is naar hui gaan met der om der te beuken.

ik heb al een hekel eraan als ik in de sportschool zit en zo'n breezah sletje komt ook is een keer rukken aan die apparaten met een instructeur en ze zit al te puffen en te zeiken ???

er loopt nu 4 vriendinnen in de gym die met elkaar trainen 2 aan 2 die zitten constant te giegelen maar trainen ho maar dan ga ik al weg van en dan moet ik zo'n trutje vriendelijk lopen te doen om een beurd te krijgen :D hehe nee sorry vind er gewoon niks aan, en de gewone meid gaat niet gelijk met je liggen beuken en ik heb geen tijd om met haar sociaal te wezen en eigenlijk een vriendin band te scheppen (been their done that) en het werkte gewoon niet

Terug
Naar boven