Fitness Seller

aanval aap veroorzaakt dit !

Heel sneu! Maar een aap hoort aan een boom te hangen, niet aan een plafond! En dan zo brutaal zijn om je niet je vriendin maar de overheid aan te klagen omdat zij niet hebben ingegrepen?!

zo'n aap is in verhouding 10 x sterker als een mens, het scheurt je echt aan flarden..

:roflol: en dan de staat durven aanklagen. Ik hoop dat ze geen cent ontvangt of heeft ontvangen. Ze heeft al meer dan genoeg gekost met die operaties.

ib4 bokito

maarja wel zwaar ruk natuurlijk

Laatst bewerkt:
..
damn
..

vind het echt sneu voor dit soort mensen..

Biggrespect!!

Ik zou zo niet kunnen leven..

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: en dan de staat durven aanklagen. Ik hoop dat ze geen cent ontvangt of heeft ontvangen. Ze heeft al meer dan genoeg gekost met die operaties.

wat is dat voor zever, lees maar eens alles eerst.Ze wisten al dat die chimp agressief was en hij zou gedrogeerd zijn geweest met dingen zoals xanax.Die aap hoorde daar niet thuis

wat is dat voor zever, lees maar eens alles eerst.Ze wisten al dat die chimp agressief was en hij zou gedrogeerd zijn geweest met dingen zoals xanax.Die aap hoorde daar niet thuis

Dan moet ze die "vriendin" aanklagen maar ze weet dat ze daar geen cent van zal ontvangen. Laat de belastingbetaler dan maar lekker bloeden zullen haar naasten en schadeletseladvocaten gedacht hebben.

Die aap hoorde DAAR niet thuis. DAAR is in dit geval bij HAAR VRIENDIN! Je mag toch verwachten dat zij WIST dat die vriendin een aap thuis had?? Waarom klaagt ze die vriendin niet aan?

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Dan moet ze die "vriendin" aanklagen maar ze weet dat ze daar geen cent van zal ontvangen. Laat de belastingbetaler dan maar lekker bloeden zullen haar naasten en schadeletseladvocaten gedacht hebben.

What he said.,..

Sjeetje zeg :o:(

Niemand die die chimp met iets mept ? Of met een mes bewerkt. Wat een angsthazen.

Haha, ineens heb je het: ik wil een chimpansee thuis!

En idd, volkomen onterecht om in zo'n geval de staat aan te klagen.

• Topic Starter Topic Starter

srry mijn fout, had ik niet gelezen dat het bij n vriendin was ....:o
dan heb je gelijk

Kelli's rechtertiet is groter dan d'r linker

zoooo, ben je ff op het aapje van je vriendin aan het oppassen:eek:

hoe groot moet dat beest dan wel niet zijn geweest, wil het zo'n ravage hebben aangericht???

90kg chimpansee ... Mag blij zijn dat ze nog leeft

Terug
Naar boven