Fitness Seller

Aanvalsplannen op Iran in de maak

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...enland/0416_1030_aanvalsplan_iran_in_maak.xml

'Aanvalsplannen op Iran in de maak'
Het Amerikaanse ministerie van Defensie werkt al sinds 2003 aan aanvalsplannen op Iran. Dat meldt de Amerikaanse krant The Washington Post.

Gegevens verzamelen
Volgens de krant verzamelen de inlichtingendiensten al jaren gegevens die nodig zijn voor militaire analyse. Inmiddels zou de luchtmacht modellen hebben ontwikkeld voor luchtaanvallen op doelen in Iran.

Invasie uit zee
De marine zou de kustverdediging van het land hebben geëvalueerd. En het korps mariniers zou al plannen hebben ontwikkeld om een invasie vanuit zee uit te voeren.

Drukke week met Iran

nou klinkt allemaal weer erg fijn. Irak was al zo'n succes blijkbaar dat ze iran ook maar aanvallen.

Volgens mij hoort dit in "samenleving en politiek" ;)

• Topic Starter Topic Starter
robocop zei:
nou klinkt allemaal weer erg fijn. Irak was al zo'n succes blijkbaar dat ze iran ook maar aanvallen.

Let op mijn woorden wanneer iran wordt aangevallen stoppen ook de aanslagen in Iraq.
Ik heb zo een idee dat amerika zelf achter die aanslagen zit in Iran, natuurlijk om langer te kunenn blijven.
Want wanneer er helemaal geen aanslagen gepleegd meer zouden worden wordt er natuulijk geëist van amerika om zich terug te trekken.

Houston, niet te veel complotsites bezoeken. Jij denkt zeker ook dat 9-11 een georchestreerde actie was van de Amerikaanse overheid?

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Houston, niet te veel complotsites bezoeken. Jij denkt zeker ook dat 9-11 een georchestreerde actie was van de Amerikaanse overheid?

Het zou kunnen EricR;)
Je weet het nooit zeker.

Een complete invasie zelfs?

Zelfs met een oppermachtig leger kun je 'bodybags' niet voorkomen, hoor! en hebben ze daar in het Pentagon ook al gefantaseerd over het Iran ná de Ayatollah?

Waarschijnlijk niet...

Gefantaseerd vast wel, gaan natuurlijk uit van het meest positieve scenario: Miljoenen Iraanse maagden die de Amerkianen met veel opgewonden gekreun binnenhalen.

Houston, je hebt wat te vaak naar Conspiracy Theory van Mel gekeken.

Niet te paranoia zijn, niet alles is een complot.

Terug
Naar boven