Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom maar, we zullen een warm welkom voorzien :shoot:

Jammer genoeg door het financiele tekort waar we op het moment mee te kampen hebben, vrees ik dat Cohen aan het "Obama effect" ten prooi zal vallen. Net als Obama is het een beste man die de beste voornemens heeft met het land, maar door de financiele crisis heeft hij enkele onpopulaire besluiten moeten maken dat het amerikaanse volk hem nu kwalijk neemt...
SubGenius zei:
Ronniej zei:Dienstplicht LOL
''ja daar leer je wat discipline is'' hahahahah
''daar word je een echt man'' hahahahah
Buitenspelen voor gevorderde is het
Want jij, met je jaren ervaring in dienst, weet dit natuurlijk.

Als je een beetje na zou denken zou je weten dat het illegaal maken van wiet voor VEEL grotere problemen gaat zorgen. Denk je nou echt dat mensen zullen stoppen met smoken? Lol wat denk je nou zelf. Het enige resultaat is een sterke toename in criminaliteit.opvoedkundig gezien vind ik de afschaffing van de kinderbijslag kul. Dienstplicht is gewoon verrot punt uit. Natuurlijk, net als destijds, kun je uitstel krijgen wegens studie, ziekte enzovoorts.
Denk je niet dat als je de coffeeshops aan banden zou leggen dat dat mischien vanuit een opvoedkundige visie meer profijt zou opleveren dan dienstplicht? Denk er eens over na, ook daar vallen nog miljoenen weg te halen. Het is namelijk zo dat de verkoop van cannabis legaal is, maar er verder geen vragen worden gesteld over hoe het in de coffeeshop terecht is gekomen. Iligale import en export vanuit Nederland is al zo oud als ik weet niet wat en over die vele tonnen extra marihuana die wel verkocht word onder de radar van justitie word geen belasting betaald.
edit:
Je denkt toch niet dat ze wachten tot de wiet oud en droog geworden is en dan weggooien ofzo he? Dat word gewoon door de achterdeur weer verkocht![]()
Yep eens.Dienstplicht invoeren lijkt me een goed idee.. Niks mis mee iig.
Als je een beetje na zou denken zou je weten dat het illegaal maken van wiet voor VEEL grotere problemen gaat zorgen. Denk je nou echt dat mensen zullen stoppen met smoken? Lol wat denk je nou zelf. Het enige resultaat is een sterke toename in criminaliteit.
Ik heb het duidelijk over iets heel anders...Links geleuter. Korten op het ambtenaren stelsel en competente mensen in dienst nemen. Is kilo's via de achterdeur verkopen aan Belgie, Duitsland en thuis dealers dan okay volgens jou? En nou even niet zo naif wezen dat je dat ook nogeens niet geloofd ofzo...En wie heeft het eigenlijk over iligaal maken?Ik heb het duidelijk over iets heel anders...