Fitness Seller

Waar halen we miljarden vandaan?

Antwerpen[ antwerpse haven] weer terug heroveren.

Dienstplicht LOL

''ja daar leer je wat discipline is'' hahahahah
''daar word je een echt man'' hahahahah

Buitenspelen voor gevorderde is het :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer genoeg door het financiele tekort waar we op het moment mee te kampen hebben, vrees ik dat Cohen aan het "Obama effect" ten prooi zal vallen. Net als Obama is het een beste man die de beste voornemens heeft met het land, maar door de financiele crisis heeft hij enkele onpopulaire besluiten moeten maken dat het amerikaanse volk hem nu kwalijk neemt...

Jammer genoeg door het financiele tekort waar we op het moment mee te kampen hebben, vrees ik dat Cohen aan het "Obama effect" ten prooi zal vallen. Net als Obama is het een beste man die de beste voornemens heeft met het land, maar door de financiele crisis heeft hij enkele onpopulaire besluiten moeten maken dat het amerikaanse volk hem nu kwalijk neemt...

haha inderdaad. Zoals dat zorgstelsel...belachelijk.

Ronniej is alwetend.

Dienstplicht, zeer goed idee.

opvoedkundig gezien vind ik de afschaffing van de kinderbijslag kul. Dienstplicht is gewoon verrot punt uit. Natuurlijk, net als destijds, kun je uitstel krijgen wegens studie, ziekte enzovoorts.
Denk je niet dat als je de coffeeshops aan banden zou leggen dat dat mischien vanuit een opvoedkundige visie meer profijt zou opleveren dan dienstplicht? Denk er eens over na, ook daar vallen nog miljoenen weg te halen. Het is namelijk zo dat de verkoop van cannabis legaal is, maar er verder geen vragen worden gesteld over hoe het in de coffeeshop terecht is gekomen. Iligale import en export vanuit Nederland is al zo oud als ik weet niet wat en over die vele tonnen extra marihuana die wel verkocht word onder de radar van justitie word geen belasting betaald.

edit:
Je denkt toch niet dat ze wachten tot de wiet oud en droog geworden is en dan weggooien ofzo he? Dat word gewoon door de achterdeur weer verkocht ;)
Als je een beetje na zou denken zou je weten dat het illegaal maken van wiet voor VEEL grotere problemen gaat zorgen. Denk je nou echt dat mensen zullen stoppen met smoken? Lol wat denk je nou zelf. Het enige resultaat is een sterke toename in criminaliteit.

Laatst bewerkt:
Als je een beetje na zou denken zou je weten dat het illegaal maken van wiet voor VEEL grotere problemen gaat zorgen. Denk je nou echt dat mensen zullen stoppen met smoken? Lol wat denk je nou zelf. Het enige resultaat is een sterke toename in criminaliteit.

Links geleuter. Korten op het ambtenaren stelsel en competente mensen in dienst nemen. Is kilo's via de achterdeur verkopen aan Belgie, Duitsland en thuis dealers dan okay volgens jou? En nou even niet zo naif wezen dat je dat ook nogeens niet geloofd ofzo...En wie heeft het eigenlijk over iligaal maken? ??? Ik heb het duidelijk over iets heel anders...

Links geleuter. Korten op het ambtenaren stelsel en competente mensen in dienst nemen. Is kilo's via de achterdeur verkopen aan Belgie, Duitsland en thuis dealers dan okay volgens jou? En nou even niet zo naif wezen dat je dat ook nogeens niet geloofd ofzo...En wie heeft het eigenlijk over iligaal maken? ??? Ik heb het duidelijk over iets heel anders...

Legaliseren die handel, belasting er op gooien, verdient de staat er ook nog wat aan :)

Dienstplicht in zekere zin vind ik geen slecht idee, al is het iig om jongeren van de straat te houden, dus geen school geen werk, dan maar het leger in of iets waarmee je een steentje bijdraagt aan de maatschappij ipv thuis zitten en niks doen voor je uitkering.

Wat dacht je van het onderwijs. Het kwaliteit van het nederlandse onderwijs is drastisch gedaald de afgelopen jaren. Ook heeft er versnippering plaats gevonden in het hoger onderwijs dat er voor gezorgd heeft dat er veel gelijksoortige studies gevolgd kunnen worden, maar met een andere naam. Al deze vormen van hoger onderwijs krijgen overigens wel subsidies. Ik denk dat deze ontwikkeling in het hoger onderwijs heeft plaats gevonden na de herstructurering van de behaalde titel na afsluiting van de gevolgde studie. Deze versnipperde studies zouden weer samengevoegd moeten worden tot een kwalitatief betere en in hoger aanzien genietende studie met als gevolg dat er ook minder subsidie uitgegeven zou moeten worden aan de vele andere gelijksoortige studies verspreid over enkele faculteiten ...dus minder keus en kwalitatief beter onderwijs

Om te beginnen die 0,8% van het BBP wat nu weggooien aan "ontwikkelingshulp" in eigen zak steken.

Terug
Naar boven