AndroidHealthClinic

AAS beginnen

brians

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik word binnenkort 20jaar en overweeg toch AAS.
Train nu toch bijna 2jaar en zie het verschil wel maar niet genoeg..
Ik weet namelijk niet zoveel van AAS heb wel al een paar site's bekeken en hier op het forum wat gelezen.
Weet namelijk niet wat de beste zijn om te beginnen ik heb al gelezen dat turinabol goed is omte beginnen anderen zeggen dan dianabol.
Zelf overweeg ik turinabol omdat deze iets 'veiliger' zijn.
Als ik bijna geen resultaten behaal met turinabol zou ik 3maand na mijn kuur dianabol proberen.
Nu vraag ik mij af wat is turinabol nu specifiek? Je krijgt krachttoename en beetje gewichts toename en word droog getraint? of begreip ik dit allemaal verkeerd.
Over dianabol vind je heel veel info maar turinabol niet.

Graag wat meer info.

mvg

Post eens je huidige voeding en trainingsschema. denk dat je naturel nog zat kunt gainen.

Hier al gelezen ?

Hallo,

AAS is geen substituut voor slecht trainen en diëten, het dient niet ter compensatie van. Als je gaat gebruiken zijn oral only kuren afgeraden.

Je zal waarschijnlijk ook minder serieus genomen worden om een aantal redenen.

1) je geeft aan niet goed resultaat te behalen zonder AAS als motivatie
2) je bent jonger dan 21
3) je zit op oral kuren te oriënteren
4) je wilt te veel voorgekouwd worden

(een minpunt wordt meestal gecompenseerd met een pluspunt m.b.t. tot advies merk ik. Als je onder 21 bent, maar laat zien dat je veel tijd geïnvesteerd hebt in het inlezen en voorbereiden zijn mensen eerder bereid je goed te helpen)

Zoek op het forum naar mensen met eenzelfde vraag als jij, dat zal al veel helpen.

m.v.g.

Ikke

Ik denk dat de turinabol je bijna niets gaan brengen.

Je hebt de ideale leeftijd om flink te gainen maar je ziet na 2 jaar trainen amper verschil?
Dan is er geen basis om al te kuren.

Een kuurtje pakken is naar mijn mening ten eerste bedoeld om je over een vast plateau te helpen. Dat is een plafond waar je echt niet overheen lijkt te komen.
Als je dus al amper iets gegaind hebt dan kan je in mijn visie nooit op zo'n plateau zijn aangekomen.

Ik denk dat je heel wat kan verbeteren aan je training en voeding.

• Topic Starter Topic Starter
(7u)In de ochtend:
boterhammen kippenfilet (6-plakjes) en potje magere kaas. + protein shake.

10u10:
2 boterhammen kippenfilet (4-plakjes)

(12u)Middag:rijst met kip en broccoli + protein shake.

14u30: 2 boterhammen kippenfilet (4-plakes) + banaan.

(16u)Training: +/- 30min voor de training neem ik nog creatine.

(18u)Avond eten: rijst met spinazie en rundsvlees. + protein shake.

(22u)Voor het slapen : potje magere kaas.

Zelf weet ik niet of dit een goed of slecht schema is ik zit in een vrij 'kleine' fitness met +/- 50leden (waarvan 30 alleen groepslessen)
Heb €15 betaalt hiervoor.
(Heb dit schema nu ongeveer een maand en ben 3-5kilo aangekomen)

VERGEET HET KUREN MAAT !

Je voeding is erg magertjes voor jou, denk niet dat je wat gaat snoepen dat je ineens monster gains maakt.

Gooi er eens 2x bak met gekookte volgranen pasta bij met tonijn, eet elke dag een gerookte makreel. drink 2 pakken chocomelk extra
Ik lees dat je uit België komt, pas goed op daar met anabolen gebruik.

Ik denk dat de turinabol je bijna niets gaan brengen.

Je hebt de ideale leeftijd om flink te gainen maar je ziet na 2 jaar trainen amper verschil?
Dan is er geen basis om al te kuren.

Een kuurtje pakken is naar mijn mening ten eerste bedoeld om je over een vast plateau te helpen. Dat is een plafond waar je echt niet overheen lijkt te komen.
Als je dus al amper iets gegaind hebt dan kan je in mijn visie nooit op zo'n plateau zijn aangekomen.

Ik denk dat je heel wat kan verbeteren aan je training en voeding.

Precies Martin, Kuren doe je als je vast zit op een bepaald punt waar je naturel niet verder komt.

aan TS: Ga je voeding veranderen en lees je daar goed over in. vergeet de 1e jaren het anabolica gebruik.

(7u)In de ochtend:
boterhammen kippenfilet (6-plakjes) en potje magere kaas. + protein shake.

10u10:
2 boterhammen kippenfilet (4-plakjes)

(12u)Middag:rijst met kip en broccoli + protein shake.

14u30: 2 boterhammen kippenfilet (4-plakes) + banaan.

(16u)Training: +/- 30min voor de training neem ik nog creatine.

(18u)Avond eten: rijst met spinazie en rundsvlees. + protein shake.

(22u)Voor het slapen : potje magere kaas.

Zelf weet ik niet of dit een goed of slecht schema is ik zit in een vrij 'kleine' fitness met +/- 50leden (waarvan 30 alleen groepslessen)
Heb €15 betaalt hiervoor.
(Heb dit schema nu ongeveer een maand en ben 3-5kilo aangekomen)

Zoals @GTO aangeeft flink meer eten, 2 flinke bakken volkorenpasta is al een flink goed begin. Kan je idd met tonijn eten of lekker afwisselend tonijn en rundvlees.
Beiden prima om te bouwen. Vette vis goed voor je testosteron aanmaak.

De shake om 12 uur en om 18 uur ? Waarom?
Neem de shake 30-15 minuten voor de training en direct na de training. Je creatine ook verdelen over die 2 shakes.
Kipfilet is een aardige eiwitbron maar varieer wat meer. Mager rundergehakt kan je flinke hamburgers van maken, lekker om te bouwen. Veel eieren eten, ook zeer goed om mee te bouwen.

Zo ziet mijn training eruit:
(altijd 8reps 4x)
Maandag: Borst-Biceps-Buik.
Borst:
-Bankdrukken
-Incline dumbbel press
-Dumbbel fly
-Dumbbel pullover
Biceps:
-Dumbbel curl
-Hammer curl
-Concentration curl
-Zittende dumbbel curl
Buik:(4sets van 10)
-Side bend
-Crunshes
-Plank(30sec)
-Leg raises
Dinsdag: Rug-Triceps.

Rug:
-Chin up
-Cable row
-Dumbbel row
-Latpulldown

Triceps:
-Dips
-Skull crushers
-Seated dumbbel
-Tricep pushdown

Woensdag: Benen-Shouders-Buik.

Benen:
-Squat
-Leg press
-Leg extension
-Calf raise

Shouders
-Dumbbel shoulder pres
-Upright row
-Dumbbel side raise
-Cable front raise

-Side bend
-Crunshes
-Plank(30sec)
-Leg raises
Donderdag: Borst-Biceps

Borst:
-Push ups
-Incline barbell benchpress
-Cable crossover
-Standing low cable fly

Biceps:
-Barbell curl
-Cable preacher curl
-Close grip barbell curl
-Standing bicep cable curl

Vrijdag:Rug-Triceps-Buik

Rug:
-Deathlift
-Pull ups
-Barbell row
-Seated cable row

Triceps:
-Tricep extension (cable)(1arm)
-Tricep kickback
-Triceps extensions (cable)(2armen)
-Overhead rope extensions

-Side bend
-Crunshes
-Plank(30sec)
-Leg raises

Zoals @GTO aangeeft flink meer eten, 2 flinke bakken volkorenpasta is al een flink goed begin. Kan je idd met tonijn eten of lekker afwisselend tonijn en rundvlees.
Beiden prima om te bouwen. Vette vis goed voor je testosteron aanmaak.

De shake om 12 uur en om 18 uur ? Waarom?
Neem de shake 30-15 minuten voor de training en direct na de training. Je creatine ook verdelen over die 2 shakes.
Kipfilet is een aardige eiwitbron maar varieer wat meer. Mager rundergehakt kan je flinke hamburgers van maken, lekker om te bouwen. Veel eieren eten, ook zeer goed om mee te bouwen.
Oke bedankt voor de nuttige informatie. En zou het kwaad kunnen moest ik bv alles verhogen? qua hoeveelheid?

Je benen training is magertjes vergeleken met relatief kleine spiergroepen.
Benen zelfde frequentie geven en het aantal oefeningen in betere verhouding doen.

Op zich zou je met alles 2x per week te trainen goed moeten kunnen groeien.
Ga je wel goed vooruit in kracht en is je intensiteit hoog genoeg?

Oke bedankt voor de nuttige informatie. En zou het kwaad kunnen moest ik bv alles verhogen? qua hoeveelheid?
Alles verhogen zou geen kwaad kunnen maar begin eerst met de tools die we geven zou mijn advies zijn.
Met wat we opsomden zal je goed op moeten groeien en een goede basis bouwen.

Je benen training is magertjes vergeleken met relatief kleine spiergroepen.
Benen zelfde frequentie geven en het aantal oefeningen in betere verhouding doen.

Op zich zou je met alles 2x per week te trainen goed moeten kunnen groeien.
Ga je wel goed vooruit in kracht en is je intensiteit hoog genoeg?
Ik kan mijn gewichten toch vlot verhogen vind ik benen en biceps is wat lastiger om te verhogen in vergelijking met de rest.

Biceps en Triceps apart is een bijzaak als je begint.

Pak je benen goed aan.

Benen- Borst- Rug op aparte dagen

Squats - Legpress, ext en lunches

Flys, Bandrukken (niet te breed) en dumbbelpr.

Deadliften, optrekken, Bent over Rows, Militairy pr.

Doe bij je borst op het eind wat Scotcurls met EZ stang op bankje en na je Rug wat triceps ext.

Sowieso iets meer oefeningen voor zowel rug als benen, Daarnaast is het niet handig om eerst borst te trainen en die dag erna weer apart triceps pakt.
Biceps 8X 4 en dan 4 oefeningen vind ik persoonlijk redelijke overkill, daarom is het misschien moeilijker om daarin de progressie te boeken die je graag ziet *less is more*.

Zelf zou ik als je graag resultaat zou willen zien ook 1 dag vaker naar de sportschool gaan, dan kan je het ook wat beter verdelen.

En wij moeten zelf je macro's uitrekenen? Of heb je geen idee hoeveel kcals (ekv) je binnen krijgt?
Zoals ik al zei dit komt uit een 'kleine' fitness ik heb geen idee hoeveel kcals ik binnen krijg + zou graag een ander voedingsschema hebben.

Je moet ff de stickies checken hier over voeding, geschreven door big cat geloof ik

in 1 maand 3-5 kilo aankomen, niet weten hoeveel je eet of hoe je een eigen voedingsschema maakt,
pakt even veel oefeningen voor je biceps en triceps(kleine spiergroepen) als je gehele onderlichaam.

Heb je ooit moeite gedaan om je te verdiepen in voeding en training? of gewoon gelijk anabolen? Zo ga je er nooit komen.
Ik heb geprobeerd om iets positiefs uit al je tekst te halen maar helaas is het ene wat je zegt nog stommer dan het ander.....

BEGIN MET JEZELF IN TE LEZEN!

Waarom zegt iedereen dat hij meer moet eten als hij per week een kilo aankoopt?

Eerder anders eten en trainen. En vooral meer inlezen inderdaad.

Terug
Naar boven