MuscleMeat

AAS en Acne

Desmo

Novice
Waardering
0
Eerst en vooral, ik heb niet meteen de intentie om met aas te beginne, maar zoals elke gast die aan bb doet heb je er wel al eens aan gedacht. Ik ben ook geen frequente poster maar eerder iemand die liever leest.
Toch heb ik bij deze een vraag over een van de bijwerkingen van aas.

Nu, als je van nature uit al last hebt van Acne/puistjes, welk effect hebben aas dan op je? Aangezien aas ook een kans geven op acne.

Stel dat je kuurt met laat ons zeggen 600mg/w Test E of 600mg/w Deca, heb je dan meer kans op extra acne als je het al hebt of hoe zit dat precies? Word je acne erger ofzo?

Bedankt bij voorbaat voor enige info.

is veel over te vinden als je de search gebruikt...

maar ok,

Ben je er van nature al gevoellig voor... zonder twijfel dat je dan extra last ervan krijgt!

• Topic Starter Topic Starter
ja ivm met de search, had ik al geprobeerd Acne en aas in te geven maar kwam meer op info uit over de algemene bijwerking van acne als je kuurt.

Sorry als dit het geval was

Lees je in over welke stoffen wel en welke geen androgene bijwerkingen kunnen hebben. Als je aanleg hebt voor acne zou ik zeker niet te hoog in androgenen gaan zitten.

Mijn eigen ervaring: vroeger in pubertijd acne in het gezicht gehad en door de AAS ineens op rug, schouders en borst waarvan de sporen na ruim een jaar niet kuren nog lichtjes te zien zijn.

nja ik ben zelf nu 22, heb het zelf pas gekregen een jaartje geleden ofzo, voorheen zelf nooit last van gehad, aangezien ik een school zat me nickname babyface was. Spijtig genoeg sinds een jaartje terug is het beginne opkomen op mn rug en meer op de onderkant van mn gezicht(kin)

ik train zelf al +-2,5 jaar, kheb er wel eens aan aas gedacht maar gwn nu de schrik te pakken ivm met die acne enz, heb geen zin dat et nog erger wordt dan het al is.

Gooi wat roaccutane bij je cycle, werkt perfect. Dosering wel goed afmeten of je krijgt smerige sides.

Gooi wat roaccutane bij je cycle, werkt perfect. Dosering wel goed afmeten of je krijgt smerige sides.

Je doet juist of het snoepjes zijn ?

Wat als ie ook nog orals neemt bij zijn kuur en extra roa ?
Lekker voor je lever !

Gewoon kijken naar de AAS die weinig tot geen acne kunnen veroorzaken

gewoon roa bij de hand houden, een paar puistjes moet je voor lief nemen imo acne vulgaris is niet zo leuk

Je doet juist of het snoepjes zijn ?

Wat als ie ook nog orals neemt bij zijn kuur en extra roa ?
Lekker voor je lever !

Als TS een beetje research doet kom je erachter dat roa je lever belast en orals ook, en dat je dus beter kan gaan kuren zonder orals. Mss dat ik dat er indd moest bijvermelden ja...

AAS die geen puisten veroorzaken.... Dan kan hij alle androgenen er al uitgooien... Dan zou ik toch voor de roa gaan...

Feit, ik vind dat je puisten er gewoon bij moet nemen ..

@ TeeCee, correct, als ik ooit zal kuren weet ik dat enige sides die je kan krijgen erbij moet nemen. Maar ik wou gewoon info over het feit dat als je al puistjes hebt het al dan niet word versterkt als je aas neemt.

ivm met roa & orals weet ik ook dat het je lever aantast, mocht ik het in de toekomst doen sluit ik aas orals zowieso al uit :)

Als je er van nature al vrij veel last van heb (dat vrij veel is suggestief, maar anders stel je wss deze vraag niet), waarom zou je de risico op extreme acné lopen voor een paar kilo extra spiermassa?

ivm met roa & orals weet ik ook dat het je lever aantast, mocht ik het in de toekomst doen sluit ik aas orals zowieso al uit
Niet om je nu te stimuleren ofzo. Maar zou in dit geval sowieso óók voor korte esters gaan, geen androgeen nemen en uiterst schoon eten.

als je geen acne/puisten wilt.. zijn anabolen een no-go imo

als je geen acne/puisten wilt.. zijn anabolen een no-go imo

Wel, ik heb ze al, mocht ik het niet hebben was de drempel naar ass mss ook niet zo groot, maar aangezien ik al last heb van acne heb ik gewoon geen zin in nog meer dan ik huidig al heb.

Ik heb er ook niet veel in mn aangezicht en dat wil ik liefst ook zo houden. Dus zal een mss toekomstige kuur ook uitgesteld worden tot ik er naturel vanaf ben(lees veel over na je 25ste), 3jaartjes exta naturel traine zal ook alleen maar voordelen hebben he :)

Ik heb er jarenlang last van gehad. Ben dan eens naar derma gestapt en paar maand roa gehad.

Paar maand na het eind van de roa begon ik toevallig met m'n eerste kuur. Test E 500. Moet zeggen dat ik heel af en toe een klein puistje had, niet meer dan dat. Na de kuur wat meer op schouders en daar bleef het bij.

Ik heb zelf nooit puistjes gehad, zelfs niet in mijn pubertijd. Tot ik de 2e kuur starte met test-deca en dianabol. Toen begon de k*tzooi. Het heeft lang geduurd voordat het weg ging en de kuur erna met test en tren was het volgens mij nog erger.

Ik had toen besloten nooit meer te kuren, tot ik van het spul Roa hoorde. Ik heb toen tijdens de vorige kuur 10mg Roa per dag gepakt en ik had zo af en toe eens een klein puistje maar daar bleef het ook bij. Het enige wat ECHT werkt is Roa...maar dit moet je dus echt alleen gebruiken als je hevige acne krijgt, niet voor een paar puistjes in je gezicht en op je rug/schouders.

De komende kuur ga ik toch eens proberen met wat andere middelen het tegen te gaan, want Roa is zker niet zonder bijwerkingen, zelfs niet op 10mg per dag.

Wat ik nu ga proberen is elke dag: 6 biergist tabs, 5-10gr vitamine b5 en waarschijnlijk nog 50mg zink. Ik ben nu een dikke week met biergist en b5 bezig en voor mijn gevoel heeft het ongeveer het effect van Roa op de huid zonder de bijwerkingen. Ik merk dat ik drogere lippen krijg en een heel mooie gladde huid. Hoop echt dat dit gaat werken, ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Als je er van nature al vrij veel last van heb (dat vrij veel is suggestief, maar anders stel je wss deze vraag niet), waarom zou je de risico op extreme acné lopen voor een paar kilo extra spiermassa?

Niet om je nu te stimuleren ofzo. Maar zou in dit geval sowieso óók voor korte esters gaan, geen androgeen nemen en uiterst schoon eten.

Waarom zou je het risico lopen kanker te krijgen voor extra spiermassa?
Waarom het risico lopen onvruchtbaar te worden voor extra spiermassa?
Waarom .... En zo kan ik nog wat verder gaan.

Waarom zou je het risico lopen kanker te krijgen voor extra spiermassa?
Waarom het risico lopen onvruchtbaar te worden voor extra spiermassa?
Waarom .... En zo kan ik nog wat verder gaan.

Waarom roken mensen als je longen eraan kapot gaan?
Waarom drinken mensen overmatig alcohol als je lever eraan kapot gaat?

Ik denk dat bij al deze waarom vragen we wel eens denken waarom de mens zichzelf in de vernieling helpt, maarja het is nu eenmaal de realiteit.

Anyways, bedankt voor de info. Aangezien mijn huidige status kan ik beter gewoon eens naar de derma gaan om gewoon van die acne af te gerake aangezien de antibiotica van de HA niet werkte.

Waarom roken mensen als je longen eraan kapot gaan?
Waarom drinken mensen overmatig alcohol als je lever eraan kapot gaat?

Ik denk dat bij al deze waarom vragen we wel eens denken waarom de mens zichzelf in de vernieling helpt, maarja het is nu eenmaal de realiteit.

Anyways, bedankt voor de info. Aangezien mijn huidige status kan ik beter gewoon eens naar de derma gaan om gewoon van die acne af te gerake aangezien de antibiotica van de HA niet werkte.

Dat is ook iets dat ik altijd zeg tegen mensen die niets van anabolen kennen :D Iedereen heeft gewoon iets dat niet in orde is. Bv gekke stunts doen zoals uit een vliegtuig of whatever springen, das ook voor niets nodig.

Maar die dingen maken het leven dan ook weer interessant voor sommige.

Hehe zo kan je het ook bezien. Tuurlijk zijn aas slecht voor je, maar in eigen mening als je het vergelijkt met roken haal je er tenminste iets of wat positiefs uit desondanks het ook nadelen heeft.

Terug
Naar boven