AndroidHealthClinic

AAS en Acne

Ivm met de AS en acné, niet over het uit een vliegtuig springen (wat zeker ook de moeite is om eens gedaan te hebben:D), ik had vroeger niet speciaal extreem veel last van acné, op de enkele puberpuistjes na en moet toch vaststellen dat dit met AS wel zo is.

De laatste kuur die ik gedaan heb was test e/tren e, waarmee het denk ik wel het meeste was.

Ga nu net een kuur starten met test e en boldenone, hoop dat het iets milder is maar ... het hoort er nu eenmaal bij! ;)

Over die roa heb ik me nog niet verdiept omdat ik vind dat enige uitslag erbij hoort, maar als dit werkelijk zo goed werkt wil ik er wel eens over denken, want gespierd én een gave huid is natuurlijk nog mooier! :)

Grtz :lifter:

Ik heb zelf nooit puistjes gehad, zelfs niet in mijn pubertijd. Tot ik de 2e kuur starte met test-deca en dianabol. Toen begon de k*tzooi. Het heeft lang geduurd voordat het weg ging en de kuur erna met test en tren was het volgens mij nog erger.

Ik had toen besloten nooit meer te kuren, tot ik van het spul Roa hoorde. Ik heb toen tijdens de vorige kuur 10mg Roa per dag gepakt en ik had zo af en toe eens een klein puistje maar daar bleef het ook bij. Het enige wat ECHT werkt is Roa...maar dit moet je dus echt alleen gebruiken als je hevige acne krijgt, niet voor een paar puistjes in je gezicht en op je rug/schouders.

De komende kuur ga ik toch eens proberen met wat andere middelen het tegen te gaan, want Roa is zker niet zonder bijwerkingen, zelfs niet op 10mg per dag.

Wat ik nu ga proberen is elke dag: 6 biergist tabs, 5-10gr vitamine b5 en waarschijnlijk nog 50mg zink. Ik ben nu een dikke week met biergist en b5 bezig en voor mijn gevoel heeft het ongeveer het effect van Roa op de huid zonder de bijwerkingen. Ik merk dat ik drogere lippen krijg en een heel mooie gladde huid. Hoop echt dat dit gaat werken, ben benieuwd.

Rob,

Wat zijn jou bijwerkingen dan van 10mg Roa perdag. Ik was voor mijn kuur begonnen met Roa op 10mg en nu na 2mnd na me kuur nog steeds 10mg perdag. Af en toe klein puisje. Wordt elke maand bloed geprikt en alle waardes zijn volgens mijn huisarts goed :).

Had ook nooit noemenswaardig veel last van puisten, maar nu na mijn derde kuur, zit ik in mijn nakuur en zit mijn rug (langs het midden) en mijn schouderbladen redelijk vol. Moet zeggen dat ik dit zwaar k*t vind, maar ja wie zijn reet brand moet op de puisten liggen

Vitamina A zuur (tetrinoine lotion),is imo het allerbeste middel hiertegen.

Zit een kwastje aan het flesje,ff smeren,volgende dag is het uitgedroogd,perfect goedje,beter dan rocutane meuk.En kost haast nix. Snap niet dat mensen dat niet weten/gebruiken

Stel dat je kuurt met laat ons zeggen 600mg/w Test E of 600mg/w Deca,

Hoezo of?Ik weet niet wat je kuurplannen zijn maar nooit Deca zonder test pakken!

Lekker van die gele kopjes op mijn schouder en bovankant rug
Gelukkig valt het wel mee.. had laatst wel een onderhuidse ontsteking middden op mijn borst. Damn daar kwam toch een zooi pus uit.:eek:

Zit een kwastje aan het flesje,ff smeren,volgende dag is het uitgedroogd,perfect goedje,beter dan rocutane meuk.En kost haast nix. Snap niet dat mensen dat niet weten/gebruiken

Op een puistje werkt dat idd goed (heb het zelf ook thuis staan), maar bij echte acne en dikke onderhuidse ontstekingen doet het geen ****.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Rob,

Wat zijn jou bijwerkingen dan van 10mg Roa perdag. Ik was voor mijn kuur begonnen met Roa op 10mg en nu na 2mnd na me kuur nog steeds 10mg perdag. Af en toe klein puisje. Wordt elke maand bloed geprikt en alle waardes zijn volgens mijn huisarts goed :).

Ik kreeg na langer gebruik toch wel erg last erg droge ogen en soms zelfs een heel lichte ontsteking aan het oog. Verder zal ik waarschijnlijk een van de weinige zijn maar ik merkte duidelijk dat ik een iets mindere erectie kreeg van tijdens gebruik van Roa.

is weer heel persoonsgebonden
bij mij werkte het voor geen meter
integendeel zelfs, meer littekenvorming!

het enige dat helpt is geduld ;)

Bij mij werkt het perfect,zelfs voor onderhuidse jetsers

Dat lotion zorgt voor snelle celdeling van je huid. Je krijgt daar dus een soort heftige irritatie waardoor er nw huidcellen aangemaakt worden,waardoor het ter plekken uitdroogt

uhh bij je dealart neem ik aan

Mooie topic dit, staat veel nuttige info op. Zelf een kuur gedaan op test-e 500mg en ik stond in de nakuur helemaal onder. Nooit eerder zoveel last van gehad. Nu 12 weken verder begonnen aan de test-e, winstrol, deca en nog geen erge last. Hier staan wel handige tips tussen.

• Topic Starter Topic Starter
staat idd leuke info bij die ik zelf nog niet wist. Ik denk dat ik best eerst met roa begin om af te gerake van mn huidige acne en zien hoe ik hier op reageer. Die 10mg roa bij een kuur neme kan ook een optie zijn. Een beetje acne kan ik mee leven, maar kheb geen zin dat echt ALLES vol staat. Nu die vit A wat krieltje voorsteld kan ik ook eens bezien. In elk geval nogmaals bedankt voor de info :)

Waarom zou je het risico lopen kanker te krijgen voor extra spiermassa?
Waarom het risico lopen onvruchtbaar te worden voor extra spiermassa?
Waarom .... En zo kan ik nog wat verder gaan.

Wat een bullshit. Die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Hij vraagt het niet voor niets. Als er niks zat, of nauwelijks iets, dan is/was er toch geen reden voor de vraag, me dunkt. Spreek voor zich dat ts nu al aanzienlijk acné heeft en dit door aas vermoedelijk (stukken) wordt verergerd. Daarnaast geeft die ook aan geen zin te hebben om ''helemaal onder te komen zitten''.

Dat jij als een idioot dat niet kan bevatten, zegt genoeg.

Een beetje acne kan ik mee leven, maar kheb geen zin dat echt ALLES vol staat. Nu die vit A wat krieltje voorsteld kan ik ook eens bezien. In elk geval nogmaals bedankt voor de info

Bij vieze acné vorming is tetrinoine lotion crap. Tijden gebruikt, niks, nada, noppes. Ook roa is geen wondermiddel, maar werkt iig 100x beter. Op wat uitbarstingen na, dan ziet het er een stuk erger dan voorheen uit, werkt het gewoon top. Dosering wel aanpassen tijdens je cyclus.

En ja, als je er dusdanig gevoelig voor ben, kan je helemaal onder komen te zitten (vooral tijdens je pct). Ondanks alle hierboven genomen maatregelen. Trust me.

Ik zit ook altijd helemaal onder allemaal van die de kleine pukkeltjes, wel honderden. Gelukkig enkel rug en borst en vrijwel niks in m'n gezicht. Vit A werkt idd goed. Verder zonnen en meerdere keren p/dag goed schoonmaken met tonic.

Voor die onderhuidse bulten (das zijn de ergste) kun je acnevva proberen. Via ebay uit de US laten komen. Werkt perfect. Zodra je zo'n bult voelt opkomen, snel smeren en de bult slinkt en zet niet door. Maar je moet er dus wel snel bij zijn.

Gewoon naar de dokter gaan als je last hebt van Acne. Ik gebruik nu Inderm en Tetracycline.

Wat een bullshit. Die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Hij vraagt het niet voor niets. Als er niks zat, of nauwelijks iets, dan is/was er toch geen reden voor de vraag, me dunkt. Spreek voor zich dat ts nu al aanzienlijk acné heeft en dit door aas vermoedelijk (stukken) wordt verergerd. Daarnaast geeft die ook aan geen zin te hebben om ''helemaal onder te komen zitten''.

Dat jij als een idioot dat niet kan bevatten, zegt genoeg.

Bij vieze acné vorming is tetrinoine lotion crap. Tijden gebruikt, niks, nada, noppes. Ook roa is geen wondermiddel, maar werkt iig 100x beter. Op wat uitbarstingen na, dan ziet het er een stuk erger dan voorheen uit, werkt het gewoon top. Dosering wel aanpassen tijdens je cyclus.

En ja, als je er dusdanig gevoelig voor ben, kan je helemaal onder komen te zitten (vooral tijdens je pct). Ondanks alle hierboven genomen maatregelen. Trust me.

Ja laten we vooral beginnen schelden als een stel pubers.

Je deed alsof uiterlijke kenmerken van AAS het aller ergste is, terwijl we allemaal grote risico's lopen op andere aandoeningen. En toch gebruiken we het met de risico's die we weten. Ik vond je stelling gewoon hypocriet.

En ja ik vind ook dat als je bang bent van acne dat je er niet moet aan beginnen, maar het hoort er nu eenmaal bij net alsof al die andere dingen erbij horen.

Terug
Naar boven