Ivm met de AS en acné, niet over het uit een vliegtuig springen (wat zeker ook de moeite is om eens gedaan te hebben
), ik had vroeger niet speciaal extreem veel last van acné, op de enkele puberpuistjes na en moet toch vaststellen dat dit met AS wel zo is.
De laatste kuur die ik gedaan heb was test e/tren e, waarmee het denk ik wel het meeste was.
Ga nu net een kuur starten met test e en boldenone, hoop dat het iets milder is maar ... het hoort er nu eenmaal bij!
Over die roa heb ik me nog niet verdiept omdat ik vind dat enige uitslag erbij hoort, maar als dit werkelijk zo goed werkt wil ik er wel eens over denken, want gespierd én een gave huid is natuurlijk nog mooier!
Grtz
), ik had vroeger niet speciaal extreem veel last van acné, op de enkele puberpuistjes na en moet toch vaststellen dat dit met AS wel zo is.De laatste kuur die ik gedaan heb was test e/tren e, waarmee het denk ik wel het meeste was.
Ga nu net een kuur starten met test e en boldenone, hoop dat het iets milder is maar ... het hoort er nu eenmaal bij!

Over die roa heb ik me nog niet verdiept omdat ik vind dat enige uitslag erbij hoort, maar als dit werkelijk zo goed werkt wil ik er wel eens over denken, want gespierd én een gave huid is natuurlijk nog mooier!

Grtz