Mascherano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 8%
Heb je pb terug beantwoord 
Je hebt acne, en je hebt acne. En bepaalde vieze acne die sommige hebben, wil je niet, trust me. Is natuurlijk niet de ergste side die je kan krijgen, maar wel een zeer vervelende en ook eentje waarmee je iedere minuut, wat zeg ik seconde, van de dag mee geconfronteerd wordt. Kan je psychische behoorlijk opbreken, als je daar gevoelig voor bent. Dus niet zo bagatelliseren svp. Vooral niet wanneer ts voordat hij überhaupt is begonnen, zich er al druk om maakt. Zal hij vast wel een reden voor hebben
Verder heb je gelijk. Geldt overigens ook voor het ''schelden''.

Ja laten we vooral beginnen schelden als een stel pubers.
Je deed alsof uiterlijke kenmerken van AAS het aller ergste is, terwijl we allemaal grote risico's lopen op andere aandoeningen. En toch gebruiken we het met de risico's die we weten. Ik vond je stelling gewoon hypocriet.
En ja ik vind ook dat als je bang bent van acne dat je er niet moet aan beginnen, maar het hoort er nu eenmaal bij net alsof al die andere dingen erbij horen.
Je hebt acne, en je hebt acne. En bepaalde vieze acne die sommige hebben, wil je niet, trust me. Is natuurlijk niet de ergste side die je kan krijgen, maar wel een zeer vervelende en ook eentje waarmee je iedere minuut, wat zeg ik seconde, van de dag mee geconfronteerd wordt. Kan je psychische behoorlijk opbreken, als je daar gevoelig voor bent. Dus niet zo bagatelliseren svp. Vooral niet wanneer ts voordat hij überhaupt is begonnen, zich er al druk om maakt. Zal hij vast wel een reden voor hebben
Verder heb je gelijk. Geldt overigens ook voor het ''schelden''.