XXL Nutrition

AAS en Acne

Heb je pb terug beantwoord ;)

Ja laten we vooral beginnen schelden als een stel pubers.

Je deed alsof uiterlijke kenmerken van AAS het aller ergste is, terwijl we allemaal grote risico's lopen op andere aandoeningen. En toch gebruiken we het met de risico's die we weten. Ik vond je stelling gewoon hypocriet.

En ja ik vind ook dat als je bang bent van acne dat je er niet moet aan beginnen, maar het hoort er nu eenmaal bij net alsof al die andere dingen erbij horen.

Je hebt acne, en je hebt acne. En bepaalde vieze acne die sommige hebben, wil je niet, trust me. Is natuurlijk niet de ergste side die je kan krijgen, maar wel een zeer vervelende en ook eentje waarmee je iedere minuut, wat zeg ik seconde, van de dag mee geconfronteerd wordt. Kan je psychische behoorlijk opbreken, als je daar gevoelig voor bent. Dus niet zo bagatelliseren svp. Vooral niet wanneer ts voordat hij überhaupt is begonnen, zich er al druk om maakt. Zal hij vast wel een reden voor hebben ;)

Verder heb je gelijk. Geldt overigens ook voor het ''schelden''.

Ik heb zelf nooit puistjes gehad, zelfs niet in mijn pubertijd. Tot ik de 2e kuur starte met test-deca en dianabol. Toen begon de k*tzooi. Het heeft lang geduurd voordat het weg ging en de kuur erna met test en tren was het volgens mij nog erger.

Ik had toen besloten nooit meer te kuren, tot ik van het spul Roa hoorde. Ik heb toen tijdens de vorige kuur 10mg Roa per dag gepakt en ik had zo af en toe eens een klein puistje maar daar bleef het ook bij. Het enige wat ECHT werkt is Roa...maar dit moet je dus echt alleen gebruiken als je hevige acne krijgt, niet voor een paar puistjes in je gezicht en op je rug/schouders.

De komende kuur ga ik toch eens proberen met wat andere middelen het tegen te gaan, want Roa is zker niet zonder bijwerkingen, zelfs niet op 10mg per dag.

Wat ik nu ga proberen is elke dag: 6 biergist tabs, 5-10gr vitamine b5 en waarschijnlijk nog 50mg zink. Ik ben nu een dikke week met biergist en b5 bezig en voor mijn gevoel heeft het ongeveer het effect van Roa op de huid zonder de bijwerkingen. Ik merk dat ik drogere lippen krijg en een heel mooie gladde huid. Hoop echt dat dit gaat werken, ben benieuwd.
Heb altijd al redelijk wat last gehad van acne. Vanalles voorgeschreven gekregen. Uiteindelijk een soort antibiotica gekregen, die ik enkele weken genomen heb. Bleek dat ik er allergisch aan was :)
Mijn kop stond volledig bloated en rood, echt k*tzooi was dat. Jeuken en branden dat het niet meer te doen was...
Dan van de dokter roa gekregen, maar daar werd ik niet vrolijk van. Heeft echt teveel bijwerkingen vind ik.

Ga ook eens jouw methode proberen. B5 is goedkoop in de UK dacht ik? Zink en biergist tabs in kruidvat ofzo te verkrijgen?
Vitamina A zuur (tetrinoine lotion),is imo het allerbeste middel hiertegen.

Zit een kwastje aan het flesje,ff smeren,volgende dag is het uitgedroogd,perfect goedje,beter dan rocutane meuk.En kost haast nix. Snap niet dat mensen dat niet weten/gebruiken

Ga dit ook eens proberen.

Heb altijd al redelijk wat last gehad van acne. Vanalles voorgeschreven gekregen. Uiteindelijk een soort antibiotica gekregen, die ik enkele weken genomen heb. Bleek dat ik er allergisch aan was :)
Mijn kop stond volledig bloated en rood, echt k*tzooi was dat. Jeuken en branden dat het niet meer te doen was...
Dan van de dokter roa gekregen, maar daar werd ik niet vrolijk van. Heeft echt teveel bijwerkingen vind ik.

Ga ook eens jouw methode proberen. B5 is goedkoop in de UK dacht ik? Zink en biergist tabs in kruidvat ofzo te verkrijgen?

B5 is idd het goedkoopste in de USA of UK. Maar ik zou het eerst eens hier kopen om te proberen hoe het werkt. Biergist en zink idd bij De Tuinen oid.

Terug
Naar boven