AndroidHealthClinic

aas en acne

Musclegrow

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
gewoon een vraag omdat ik het in mijn omgeving vaak zie.

je ziet vaak acne bij mensen die aas gebruiken. bij de een wat meer als bij de ander ook logisch want de een is er vatbaarder voor als de ander.

Maar zit er verschil in welk soort aas je neemt?

Is allemaal persoonsgebonden.
Maar daar is Roa voor;)

Roa = roaccutane?

Roaccutane gebruik ik nu ook, werk heel goed alleen nadeel is dat je erg droge huid krijgt en je moet zon vermijden.

Kan je ook gewoon geen vitamine B5 nemen tegen acne?

• Topic Starter Topic Starter
mijn vraag was niet ofdat er iets tegen te doen was. Mijn vraag was ofdat het bij de ene aas de acne erger is als bij een anders soort aas

mijn vraag was niet ofdat er iets tegen te doen was. Mijn vraag was ofdat het bij de ene aas de acne erger is als bij een anders soort aas

Dat is voor iedereen verschillend!

Iedereen reageert anders op soorten aas zo krijgt de 1 het al bij wat test en de ander krijgt helemaal niets.

Er zijn wel een aantal soorten die er bekend om staan zoals Trenbolone en masteron.

Maar de gene die altijd al gevoelig zijn voor acne laten liggen anders vraag je erom.

vooral DHT dacht ik!

Als je er erg gevoelig voor bent kan je het met vele soorten AAS krijgen, met test+deca, dbol, test+tren, nolva heb ik het allemaal gehad. Roaccutane is mijn oplossing, bijna geen plekje meer te zien. Je hoort vaak over acne bij tren en mast.

Als je zelf eens wat onderzoek deed kwam je er snel genoeg achter met welke AAS je meer kans hebt op acne.

• Topic Starter Topic Starter
Als je zelf eens wat onderzoek deed kwam je er snel genoeg achter met welke AAS je meer kans hebt op acne.

Is toch makkelijk voor iedereen als het alleen over dit onderwerp gaat. anders kan ik eerst alle soorten aas afgaan en dan kijken wat de bevindingen daar van zijn.

Terug
Naar boven