Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Ik heb een vraag voor mensen hier, ik weet dat ik veel onzin post als mensen domme vragen stellen maar ik wil echt dat hier alleen op gereageerd word als het serieus is. Familie van mijn vriendin heeft net als mij behoorlijk wat kuurtjes achter de rug en heeft nu kanker opgelopen. Het is een hele zeldzame kanker die meestal bij kinderen voorkomt. Het zit rondom het geslachtsdeel op het bot. Het is een kwaadaardige tumor die in no time als een appel is gegroeid. Hij woont in Bali omdat hij daar een bedrijf heeft gestart en ik weet dat ze daar niet echt verstand van zaken hebben. Wat mij opvalt zijn de prostaat klachten, komt voor bij aas gebruik. En de nier klachten waardoor de medicijnen niet goed opnemen, komt voor bij aas gebruik. Ik wil heb zo goed mogelijk laten helpen en dacht gelijk aan dokter van de ronde, wat denken jullie hiervan? Ze zeggen dat hij het een jaartje zal volhouden maar daar leer ik niet mee leven. Wat zijn de excatle contact gegevens van dhr van de ronde en wat zijn jullie meningen en tips hierover?