AndroidHealthClinic

aas en kanker

Cruisecontrol88

Competitive Bodybuilder
Waardering
1.139
Ik heb een vraag voor mensen hier, ik weet dat ik veel onzin post als mensen domme vragen stellen maar ik wil echt dat hier alleen op gereageerd word als het serieus is. Familie van mijn vriendin heeft net als mij behoorlijk wat kuurtjes achter de rug en heeft nu kanker opgelopen. Het is een hele zeldzame kanker die meestal bij kinderen voorkomt. Het zit rondom het geslachtsdeel op het bot. Het is een kwaadaardige tumor die in no time als een appel is gegroeid. Hij woont in Bali omdat hij daar een bedrijf heeft gestart en ik weet dat ze daar niet echt verstand van zaken hebben. Wat mij opvalt zijn de prostaat klachten, komt voor bij aas gebruik. En de nier klachten waardoor de medicijnen niet goed opnemen, komt voor bij aas gebruik. Ik wil heb zo goed mogelijk laten helpen en dacht gelijk aan dokter van de ronde, wat denken jullie hiervan? Ze zeggen dat hij het een jaartje zal volhouden maar daar leer ik niet mee leven. Wat zijn de excatle contact gegevens van dhr van de ronde en wat zijn jullie meningen en tips hierover?

Wat is je vraag? Ik kan hier niks van maken.

Ik denk "Veroorzaakt AAS kanker?"
@Cruisecontrol88

die vraag nu stellen is voor desbetreffend persoon niet relevant meer dus heeft ook geen zin energie te steken in de oorzaak uitzoeken voor hem imo; wat de oorzaak ook is, hij heeft gewoon pech gehad, heel fucked up.
Lijkt me nu vooral zaak om de behandeling zo goed mogelijk te laten lopen. Zou voor desbetreffend persoon verstandig zijn om terug naar NL te komen voor een zo correct mogelijke behandeling; denk niet zoals je zelf zegt dat hij die in Bali gaat krijgen (dat baseer ik verder nergens op, #vooroordelen)
Om nu de Ronde of whatever te bellen / te contacten en de hele tijd informatie heen en weer te spelen tussen Bali en Nl is absoluut niet optimaal

Nope.

Kanker is vooral toevallig, daarnaast genetisch en als laatste bepaald door de omgeving (carcinogene stoffen in de lucht, voeding, pesticiden op planten?..)

de algemene theorie is toch dat AAS geen kanker kan veroorzaken maar de groei wel versneld?

• Topic Starter Topic Starter
De klachten komen me gewoon zo bekend voor ik wil gewoon zo snel mogelijk antwoorden dat is mijn vraag ik kan het niet in handel laten liggen aan Bali of wat voor een raar land dan ook, de symptomen komen me hetzelfde voor als de aas symptomen, tuurlijk kan het wat anders zijn maar ik laat het hier niet bij zitten dat het nog maar een jaartje duurt

De klachten komen me gewoon zo bekend voor ik wil gewoon zo snel mogelijk antwoorden dat is mijn vraag ik kan het niet in handel laten liggen aan Bali of wat voor een raar land dan ook, de symptomen komen me hetzelfde voor als de aas symptomen, tuurlijk kan het wat anders zijn maar ik laat het hier niet bij zitten dat het nog maar een jaartje duurt
???

Er bestaat niet zoiets als AAS symptomen. Er kunnen honderd-en-een dingen fout gaan met gelijke klachten.

Ik denk dat je nogal overstuur bent, want wat je vraagt is echt niet relevant. De oorzaken van kanker zijn zelden te bepalen, en zelfs als je ze kunt bepalen heeft dat geen enkel baad bij het herstel.

Je vraag is nog steeds onduidelijk...

De klachten komen me gewoon zo bekend voor ik wil gewoon zo snel mogelijk antwoorden dat is mijn vraag ik kan het niet in handel laten liggen aan Bali of wat voor een raar land dan ook, de symptomen komen me hetzelfde voor als de aas symptomen,

Heb je zelf ook soortgelijke klachten dan?

Er bestaat niet zoiets als AAS symptomen. Er kunnen honderd-en-een dingen fout gaan met gelijke klachten.

Ik denk dat je nogal overstuur bent, want wat je vraagt is echt niet relevant. De oorzaken van kanker zijn zelden te bepalen, en zelfs als je ze kunt bepalen heeft dat geen enkel baad bij het herstel.
dit

Ja snap ik.

Je wordt niet kaal door kanker maar door chemotherapie omdat dat sneldelende weefsels dood.

Hij doelde volgens mij op het kaal worden als bijwerking van AAS.
Als je aanleg hebt voor vroeg kaal worden versneld AAS dit proces, zij stellen dat dit voor kanker misschien ook zo geldt.
Maar je hebt wel gelijk tho :)

Hij doelde volgens mij op het kaal worden als bijwerking van AAS.
Als je aanleg hebt voor vroeg kaal worden versneld AAS dit proces, zij stellen dat dit voor kanker misschien ook zo geldt.
Maar je hebt wel gelijk tho :)

Ja klopt, als je er aanleg voor voor hebt VERSNELD het zo gaan de theorieen altans..

Je wordt niet kaal door kanker maar door chemotherapie omdat dat sneldelende weefsels dood.

Beter lezen maat

AAS veroorzaakt kanker?? NEE, als je er aanleg voor hebt wordt het processo versneld. Als je veel baardgroei hebt wordt DAT process versneld, als je een tumor hebt KAN dat processo worden versneld DOOR aas.

Zn verhalen ben ik vaker tegen gekomen van bodybuilders daarom is het belangrijk om je achtergrond te weten of erachter zien te komen of je hier gevoelig voor bent als je verder en dieper in deze Sport wil gaan.

Maar integenstelling AAS kan ook wonderen verichten mits de juiste dosissen

Laatst bewerkt door een moderator:
Willen de mensen die beweren dat AAS kanker wel/niet veroorzaakt daar ook een onderbouwing voor geven in de vorm van publicaties? Dank.

Terug
Naar boven