jair16
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 417
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 13%
Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt.
Vertel me waarom zit ik fout. Ik wil leren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt.
Om in jouw termen te blijven: I aint telling sh*t haha im done heb me zegje en mijn visie erop gegeven.
Om in jouw termen te blijven: I aint telling sh*t haha im done heb me zegje en mijn visie erop gegeven.
Dat is wat kort door de bocht. Het netto-energieverbruik per cel stijgt niet (bijgevolg de hoeveelheid substraatoxidatie ook niet), en ook lijkt een verhoogde oxidatie in de mitochondria niet noodzakelijk tot meer vorming van radicalen te zorgen. Er is alleen een verschuiving van substraat (van koolhydraat naar vetzuur bijv.). In het specifieke geval van 17a-AAS is wel aangetoond dat het leidt tot meer oxidatieve stress en alles wat daaruit voortvloeit, hier is experimentele data van. Je kunt dit dus niet stellen voor andere situaties.
Iets anders is natuurlijk of die oxidatieve stress leidt tot maligne cellen. Voor 17a-AAS is er nu alleszins een potentieel mechanisme bekend van top tot teen, en een redelijke portie casussen. Moet natuurlijk opmerken dat het zeker geen feit oid. is dat 17a-AAS carcinogeen zijn voor hepatocyten, maar daar is alleszins nog wat data voor. Kankervorming door AAS is nu niet direct iets waar je je zorgen over moet gaan maken, zeker niet als je geen 17a-AAS gebruikt, dat ben ik sowieso met je eens.

Kort door de bocht is vaak prima, maar vaak is hierbij de nuance belangrijk omdat het anders niet klopt.Sorry voor alle korte bochten maar ik hou er niet van gigantische teksten te typen als je het zo ook begrijpt.![]()
Willen de mensen die beweren dat AAS kanker wel/niet veroorzaakt daar ook een onderbouwing voor geven in de vorm van publicaties? Dank.
Topic geschoond.
OT er is ws een verhoogt risico op ontwikkelen van een tumor in de lever als gevolg van orals (met name oxy) aan supratherapeutische dosissen maar jij hebt het over botkanker ter hoogte van het bekken als ik het goed begrijp. Lijkt erop dat je geen duidelijke info laat staan diagnose hebt.
Vaag verhaal verder, kan er niet veel mee. Indien mogelijk in elk geval in een ontwikkeld land laten diagnosticeren en opnemen.
AAS staan niet bekend als carcinogeen iig, ook geen idee waar dat 'opwekken' of 'versnellen' vandaan komt. Teveel bro-science.
Media denk ik. Vraag aan willekeurige mensen op straten of ze denken dat aas gevaarlijk is en je krijgt de vreemdste verhalen. Als iemand aas gebruikt en die gaat iets mankeren want niet duidelijk te verklaren is dan wordt naar aas gewezen.
Misschien dat ze willens en wetens toch doorgaan, dat kan ook natuurlijk.