MuscleMeat

AAS en maagklachten

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Ik wou eens horen als maagklachten, zoals een maagontsteking bijv. ook door het gebruik van bepaalde aas kunnen optreden of als dat totaal los staat van elkaar?

En zo ja van welke producten zou je dit kunnen krijgen? en is afhankelijk van de dosering (hoog) of voor de periode (langdurig) dat je iets gebruikt?

Het is maar een vraag, kan er dus ook totaal naast zitten maar misschien dat iemand dit toch al ervaren heeft.

Ik zit momenteel aan de tren only, en ik moet zeggen dat ik wel wat last heb van maagkramp. nou ja NO PAIN NO GAIN zullen we maar zeggen

Heb wel eens last van maagzuur zeker bij orals,beetje malox is meer als genoeg

Verschilt denk heel erg per persoon ik zit aan de Var en heb nergens last van.

Zit aan de Methyltren en heb er ook geen last van, in tegenstelling tot anderen die het gebruiken en erg last hebben.

Omeprazol kan ook altijd, behalve als t een rechtstreeks effect is van t middel (orals) dan ben je beter met rennie af.

Ik heb ook altijd met orals last van brandend maagzuur...
Echt heel vervelend!!!
Laatste x van tren trouwens ook soms iets...
En van winny krijg ik echt last van m'n maag en krijg ik geen hap meer door m'n keel!
Heel misselijk gevoel en alle honger is weg...

ik ga thans altijd heel goed op orals en pak ze graag naast men injecties maar ik moet een oud lid van hier op het forum nog gaan geloven . Mr.J, die raadde altijd alle orals af vanwege de vervelende side-effects en noemde het niks anders dan crap.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb eerst 10weken test e&primo gebruikt en ben nu 3-4weken bezig met test p 150mg eod&tren ace 112.5mg eod en heb nu al een goede 2 tot 3weken last van mijn maag.
de eerste week was het brandend maagzuur&misselijk na sommige maaltijden, ben toen begonnen met omneprazole op aanraden van een dokter en na een week was het brandend maagzuur weg maar deze week heb ik echt last van de hik na iedere maaltijd wat dus telkens weer mijn eten omhoog duwt en daardoor dus misselijk wordt. ben de omneprazole nu 3weken aant nemen en merk dus eigenlijk weinig beterschap. dus ik vermoed dat het van de tren ace komt al kan ik dit niet met zekerheid zeggen.
dit is echt vervelend want k kan nu zeer moeilijk en ook niet zoveel eten :(

ik heb eerst 10weken test e&primo gebruikt en ben nu 3-4weken bezig met test p 150mg eod&tren ace 112.5mg eod en heb nu al een goede 2 tot 3weken last van mijn maag.
de eerste week was het brandend maagzuur&misselijk na sommige maaltijden, ben toen begonnen met omneprazole op aanraden van een dokter en na een week was het brandend maagzuur weg maar deze week heb ik echt last van de hik na iedere maaltijd wat dus telkens weer mijn eten omhoog duwt en daardoor dus misselijk wordt. ben de omneprazole nu 3weken aant nemen en merk dus eigenlijk weinig beterschap. dus ik vermoed dat het van de tren ace komt al kan ik dit niet met zekerheid zeggen.
dit is echt vervelend want k kan nu zeer moeilijk en ook niet zoveel eten :(

neem je ook tabs erbij ?

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 20:30 ----------

er zijn wel mensen die net na het inspuiten beetje last in de maag hebben van de tren , waaronder ikzelf ook ( bij tren-a alleen ) maar dat het aanhoudend is ,heb ik nog nooit gehoord .

ik neem de laatste 3weken enkel 2x/dag 25mg provi maar verder geen aas orals.
ja k vind het ook raar dat het nu al 3weken aan blijft houden ondanks dat ik al 3weken omneprazole gebruik.

ik heb de laatste dagen wel opgemerkt dat ik na mijn eiwitshakes sneller&langer de hik heb en het dus heel moeilijk wilt verteren.

ja daar heb je het al , laat die provi eens paar dagen weg en kijk of het betert ,wss wel.Van provi heb ik ook altijd last. En die hik komt daar ook van ,heeft niks te maken met je whey .

ok k ga het eens proberen maar ik zou het raar vinden want ik gebruik al jaren provi met periodes en nog nooit deze problemen gehad. maar het is het proberen waard!

ja ,ik had vroeger ook nooit geen problemen met orals maar sinds ik n paar jaar ouder ben geworden wel.Ik weet niet hoe oud je bent maar dat kan bij u ook zo zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 20:52 ----------

kan er ook mee te maken hebben dat je al jaren kuurt en je maag het nu niet meer goed kan verdragen .

Laatst bewerkt:
|Oprispingen wel maar niet lastig ofzo.

Terug
Naar boven