Fitness Seller

AAS in supplementen

LSD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Heb men bloed laten trekken. Om andere reden dan dit. Maar de dokter beschuldigde mij van EPO. Heb ik niet aangeraakt. Hematocriet waarde van 52. Een prof wielrenner is vanaf 50 af de baan.

Ik gebruik supps van Mutant - mass, whey, rehab, BCAA tablets.
NO explode van BSN heb ik ook nog gebruikt als pre.
En ik heb brutal anadrol achter de rug.

Kunnen supps besmet geraken om betere resultaten te geven? Moeten toch gekeurd worden?

Thx

Volgens mij weet je niet eens wat AAS is, vandaar deze post. En wat zou het uitmaken? Dokters hebben toch beroepsgeheim?

Ik had vorig jaar bij een test ook een hematocriet van boven de 50, zegt weinig omdat de gezonde range doorloopt tot boven de 50. Jouw dokter is gewoon een randdebiel als hij echt die uitspraak heeft gedaan.

Bij ons bij een practicum op de universiteit hadden best veel mannen een waarde tussen de 50 en de 60 hoor.
Dus ik ben van mening dat dit ook wel afhankelijk is van de activiteiten alvorens de meting gedaan wordt.

Heb men bloed laten trekken. Om andere reden dan dit. Maar de dokter beschuldigde mij van EPO. Heb ik niet aangeraakt. Hematocriet waarde van 52. Een prof wielrenner is vanaf 50 af de baan.

Ik gebruik supps van Mutant - mass, whey, rehab, BCAA tablets.
NO explode van BSN heb ik ook nog gebruikt als pre.
En ik heb brutal anadrol achter de rug.

Kunnen supps besmet geraken om betere resultaten te geven? Moeten toch gekeurd worden?

Thx

Heb ook al meegemaakt dokter vertelde me dat dit kwam omdat ik wat te weinig gedronken had voor ik mijn bloed liet prikken. Dat zorgt ervoor dat er meer zuurstof in je bloed zit zoals bij epo. Heeft helemaal niets met anabolen te maken.

atleten die competitieve wedstrijden doen en dus ten alle tijden een controle kan van worden geëist kunnen niet eender welk geneesmiddel of supplement nemen zonder eerst te weten welke actieve stoffen er in zitten en deze zijn toegestaan vind het er allemaal inzit wel extreem al die regels,

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven