MuscleMeat

Aas in vechtsport ?

En ik hoop niet dat je over Joop Kasteel spreekt. Die snapt nog niet eens een basisprincipe als bloedwaarden. Een goede vechter, maar over zijn echte kennis gaan we het niet hebben..

Ik heb Joop heel hoog zitten, geweldige kerel en weet toch wel wat hoor..:(

Ik heb Joop heel hoog zitten, geweldige kerel en weet toch wel wat hoor..:(

Kijk, die gast heeft heel wat gebruikerservaring en in 98% van de gevallen zit hij goed daardoor. Maar bij zaken die iets academischer gaan gaat hij soms stevig de mist in.

Wat maakt het bijvoorbeeld uit qua gebruikservaring hoe iets werkt... Zolang het maar werkt is het goed.

Ik heb zelf geen evaring met halo maar sommigen worden er naar het schijnt zo aggressief van dat ze stommiteiten doen waar ze jaren spijt van hebben. Ik weet het ook maar van horen en over te lezen. Eén van die steroiden waar sommigen van kunnen doorslaan.

Kijk, die gast heeft heel wat gebruikerservaring en in 98% van de gevallen zit hij goed daardoor. Maar bij zaken die iets academischer gaan gaat hij soms stevig de mist in.

Wat maakt het bijvoorbeeld uit qua gebruikservaring hoe iets werkt... Zolang het maar werkt is het goed.

Nee... een academisie is Joop niet nee, heb je gelijk in..:D(ik ook niet want heb het gevoel dat "academisie" niet goed gespeld is hehehe)

Gewoon lekker laag gedoseerd bold en laag gedoseerd test, eventueel winny als kickstart.
Beste combo met vechtsport IMO. HALO lekker vanaf blijven!
Hogere doseringen zal je alleen maar meer laten zweten, adem afnemen, te hoge pomp, te opgeblazen waardoor je minder soepel kan bewegen etc.

Maar er zitten zeker vechters tussen die hogere doseringen nemen, maar of dat verstandig is? NEE ze zijn bijna altijd trager.

Het is inderdaad een Bodybuilding site, maar met daaraan vast een AAS sectie,
dus kan me best voorstellen dat je hier een vraag daarover stelt.

@Rene, Hey bro Joop zat ook veel hoger ;)

Laatst bewerkt:
@ GETXXL hahaahh dat vraag ik me ook af? ik zie geen enkele post waar je in zeurt

Gewoon lekker laag gedoseerd bold en laag gedoseerd test, eventueel winny als kickstart.
Beste combo met vechtsport IMO. HALO lekker vanaf blijven!
Hogere doseringen zal je alleen maar meer laten zweten, adem afnemen, te hoge pomp, te opgeblazen waardoor je minder soepel kan bewegen etc.

Maar er zitten zeker vechters tussen die hogere doseringen nemen, maar of dat verstandig is? NEE ze zijn bijna altijd trager.

Het is inderdaad een Bodybuilding site, maar met daaraan vast een AAS sectie,
dus kan me best voorstellen dat je hier een vraag daarover stelt.

@Rene, Hey bro Joop zat ook veel hoger ;)

winny en halo kun je proberen, maar niet proberen in wedstrijdvoorbereiding. Bij winny kun je last krijgen van het pijnlijke gewrichten-syndroom, halo kan dan weer problematisch zijn ivm onstekingen door zijn enorme cortisolonderdrukkende werking. Maar geen enkele van die sides zijn bij iedereen aanwezig, dus trial&error.
Als je last krijgt van te hoge agressie, bloedneuzen, koppijn, immense honger, aambeien... verlaag je de dosis. Als je denkt dat je lever aan flarden gaat gerukt worden zoals zovelen, gebruik het niet.

Boldenone is een peulschil vergeleken met epo, en blijft lang detecteerbaar. Maar tenzij je weet wat je doet en op hoog niveau zit is epo te gevaarlijk.

IMO is een lage dosis test en epo genoeg voor de lagere gewichtsklassen. Zeer makkelijk om clean te pissen ook. In de hoogste zijn er ms wat hogere doseringen nodig off-season.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven