XXL Nutrition

AAS sportschool.

heb je al genoeg pb's ?

AAS? ga weg enge gebruiker!

gewoon vragen aan grote gasten.. of ze kuren.. vraag dan eerst wat voor kuur.. toon intresse.. pas daarna vragen om bronnen.

als je regelmatig trained kom je over het algemeen dezelfde mensen tegen in de gym, dus raak je makkelijk aan de praat.

vertrouwen winnen en aardig doen, ze leren kennen, dan zegje ik mot aas baby!

gewoon met een stapeltje euries wapperen in de kleedkkamer.

vind je geen dealer dan toch misschien een schandknaapje.

Regelmatig over je kontje strelen in de gym,alsof de spuitplek nog wat jeukt,als iemand daar een opmerking over maakt,dan heb je een kenner vast en kan je met je verhaal van wal steken
....zoniet dan heb je pech,heeft ie gewoon zin in je :eek:

Deze vraag is niet bedoeld om namen te krijgen van dealers ed.

Hoe zijn jullie ervaringen met vragen op sportscholen naar AAS.
Zijn jullie gewoon bv. een gesprek aangeknoopt terloops met verschillende BBérs. Ik voel mijzelf zo voor lul staan om er over te beginnen, maar ja wil toch ooit eens een kuur starten.

Jij bent een wout !!!

Hahaha, dan zijn ze wel erg triest bezig, nog erger dan 't al is. :D

Voor de rest..

Ik ga mezelf niet branden aan zulke gasten, eigenlijk vraagt hij: "Wie verkoopt er, ik wil AAS". Dit is gewoon een weggetje eromheen. Dus PM hem NIET om iets te verkopen (heb t tege iedereen).
1. tis tegen de regels.
2. laat t em zelf uitzoeke..?

Hahaha, dan zijn ze wel erg triest bezig, nog erger dan 't al is. :D

Voor de rest..

Ik ga mezelf niet branden aan zulke gasten, eigenlijk vraagt hij: "Wie verkoopt er, ik wil AAS". Dit is gewoon een weggetje eromheen. Dus PM hem NIET om iets te verkopen (heb t tege iedereen).
1. tis tegen de regels.
2. laat t em zelf uitzoeke..?

Er is niks geniepiger dan een wout op dbb:D

Verhaaltje van opa uit de oude doos:

Er was eens een gruwelijk tekort opgetreden aan AAS in Spanje waar ik zat, het was 1998 ofzo, einde zomer. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken, temeer omdat ik een kuurtje geplanned had staan en mijn vrienden ook.
Hoe groot zou de eer zijn als ik voor hun speciaal wat zou kunnen regelen? :)

Dus ben ik in een nabijgelegen stad een sportschool binnen gestapt waarvan ik dacht: Dit moet te doen zijn. De eigenaar stond achter de balie. Ik zei hallo en overhandigde hem een Post It-papiertje waar de namen op stonden van wel 8 soorten steroiden.

De eigenaar bekeek het lijstje aandachtig, en zei toen:
'Daar kan ik je wel bij helpen'.
Het moet m'n stalen gezicht zijn geweest.

Sinds die dag zijn we nog jaren zakelijke vrinden geweest. :)

Verhaaltje van opa uit de oude doos:

Er was eens een gruwelijk tekort opgetreden aan AAS in Spanje waar ik zat, het was 1998 ofzo, einde zomer. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken, temeer omdat ik een kuurtje geplanned had staan en mijn vrienden ook.
Hoe groot zou de eer zijn als ik voor hun speciaal wat zou kunnen regelen? :)

Dus ben ik in een nabijgelegen stad een sportschool binnen gestapt waarvan ik dacht: Dit moet te doen zijn. De eigenaar stond achter de balie. Ik zei hallo en overhandigde hem een Post It-papiertje waar de namen op stonden van wel 8 soorten steroiden.

De eigenaar bekeek het lijstje aandachtig, en zei toen:
'Daar kan ik je wel bij helpen'.
Het moet m'n stalen gezicht zijn geweest.

Sinds die dag zijn we nog jaren zakelijke vrinden geweest. :)
Opa knows best :D!

• Topic Starter Topic Starter
Ben geen wout pipo.

Man toch... Ga naar een gym waar je weet dat competitief bodybuilding gedaan wordt, leg kontakten en geef leden daar de kans je te kennen en te vertrouwen. Eens je dat vertrouwen gewonnen hebt kan je het hun gewoon vragen. Simpel toch...

Inderdaad,gewoon zorgen dat je een bekend gezicht wordt in de gym.
Je raakt dan wel eens aan de praat met iemand over de training,laat dan terloops vallen dat je geinteresseerd zou zijn een anabool extraatje te proberen.Als je er niet uitziet als een alien neemt ie je wellicht in vertrouwen.Zorg ook dat je wat voorkennis hebt over alle middelen,dat ze je niets kunnen wijsmaken.Zo geef je ook een betere indruk.

Hahaha, ja Spanje in die tijd. Dat waren me dagen jongens, das tegenwoordig wel anders.

Terug
Naar boven