Fitness Seller

AAS then and now?

Jaredp

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
8%
Misschien niet AAS gerelateerd, maar misschien ook wel.

Waarom hadden de bodybuilders in de 60's/70's een hele andere build als tegenwoordig? En ja dan heb ik 't dus ook over Arnold, maar hij was niet de enige in die tijd. Ze hadden niet de "bloated" look van tegenwoordig ook wogen ze gewoon minder.

Komt dit doordat hun andere AAS stacken ivg met tegenwoordige bodybuilders of waren de AAS van toen gewoon minder krachtig.

Of misschien toch voedinggerelateerd, omdat ze bijv. extreem hoge percentages Eiwitten in hun dieet hadden.

Is al 100x besproken maar nog eens kort: in die tijd hadden ze enkel de basic AAS.

Test, dbol, deca,... Doseringen zullen vast wel even hoog geweest zijn als nu, zoals Arnold die bv permanent dbol zat te snoepen.
Van HGH, slin en andere peptides hadden ze nog nooit gehoord.

Voeding was natuurlijk ook nog niet zo veel over bekend.

Ik denk dat het grootste verschil zit in kennis.In die tijd wiste ze niet precies welke aas hoeveel en dergelijke.Niet te vergeten dat ook voeding toen nog niet zo extreem was als nu.Verder ben ik van mening dat HGH en insuline uiteraard ook een groot verschil maken.Arnold woog volgens mij iets over de 100kg op de Olympia met een lengte van 1.80-1.86.Coleman woog 134kg bij 1.80 dus het verschil is 34kg.Lijkt niet zo groot maar arnold heeft zijn eigen spieren zo groot mogelijk gemaakt daar waar door de HGH aanmaak van nieuwe spiercellen mogelijk is.Maar het aller grootste verschil is nog wel kennis

HGH & Insuline. Zouden ze nu ook gewoon mogen afschaffen voor mij. Zie er de meerwaarde echt niet van in.

HGH & Insuline. Zouden ze nu ook gewoon mogen afschaffen voor mij. Zie er de meerwaarde echt niet van in.

Slin is leuk speelgoed, zelfs voor de gemiddelde juicer :D
HGH nja, het is ergens logisch dat ze dit gebruiken, het maakt de BB top wel wat moeilijker bereikbaar denk ik, gezien de kostprijs.

Imo is HGH ook compleet nutteloos voor amateurs, en heb je er enkel voordeel bij als je het jaren aan een stuk gebruikt, icm een shitload aan andere dingen, om toch net dat 'gewone' AAS niveau te kunnen overstijgen.

HGH nja, het is ergens logisch dat ze dit gebruiken, het maakt de BB top wel wat moeilijker bereikbaar denk ik, gezien de kostprijs.

Imo is HGH ook compleet nutteloos voor amateurs, en heb je er enkel voordeel bij als je het jaren aan een stuk gebruikt, icm een shitload aan andere dingen, om toch net dat 'gewone' AAS niveau te kunnen overstijgen.

Ben niet zo bekend met insuline om eerlijk te zijn. Vind vooral het HGH gebruik jammer. Verstaanbaar op het hoogste niveau maar zo estethisch vind ik dat al lang niet meer. Arnold staat voor mij echt nog zovele trappen hoger of een Coleman, qua fysiek dan, Coleman was wel een beest qua trainingen :).

Akkoord, ken zelf ook iemand ( jaartje ouder dan mij ) die er nu ook aanzit, test, tren de hele meuk en nu nog HGH erbij. Het voegt echt niets toe, hij wordt er alleen maar nog lomper en nog minder estethisch door. Hij is al relatief klein en lomp gebouwd en met de HGH wordt het echt alleen maar erger. Squaten doet hij trouwens niet (enkel legpress als het hem uitkomt), kuiten trainen heeft hij ook nooit van gehoord :o. Zijn probleem natuurlijk maar nu gaat hij er mss nog een gut bijkrijgen ook.

Die gut zal niet zo snel komen, maar het gaat inderdaad bitter weinig toevoegen voor dergelijke mensen, het gaat gewoon een groot gat in je bankrekening achterlaten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het vermoeden dat Arnold veel minder anabolen gebruikte dan men nu neemt.

Ook staan ze nu stukken drogen dan toen. Je kan bijv. de pezen van coleman gewoon zien.

Ik heb er zelf geen mening over, maar ik hoor dit ook vaak hier in de gym. En als ik dan toch iemand vind die er lovend over is, heb ik de indruk dat die persoon zelf maar moeilijk kan uitleggen wat het nu juist doet. Dan krijg ik zaken als "verjonging" en "beter herstel" te horen. Maar om daar nu 200+ euro per maand aan te geven...

Twee mooiere atleten imo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ik de enige wat coleman,s buik er zo vet/lelijk/on natuurlijk vind? Ik vind arnolds lichaams 10x mooier,, tegenwoordig lijkt het allemaal zo overdreven on natuurlijk.

Ben ik de enige wat coleman,s buik er zo vet/lelijk/on natuurlijk vind? Ik vind arnolds lichaams 10x mooier,, tegenwoordig lijkt het allemaal zo overdreven on natuurlijk.

Je bent zeker niet de enige, hoor. Denk trouwens dat de meeste mensen hier jouw mening delen. Maar ja, topsport moet blijven vooruit gaan hé en in het bodybuilden betekent dat groter worden. Je hoort toch ook niemand over het sprinten zeggen dat het niet veel sneller meer moet gaan dan 9.58 seconden, hé?

+1 Vind het ook stukken mooier die oldscool fysieken. Van mij mogen ze de HGH etc. wel achterwegen laten maarja dan winnen ze niet meer.

Nee hoor, ik vind het gewoon lelijk. Ik heb respect voor Coleman's inzet en manier van trainen. Maar voor de rest vind ik echt niets mooi aan zijn fysiek buiten dat het wel indrukwekkend is.

Terug
Naar boven