Dr X
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PCT is onzin. Lichaam herstelt vanzelf. Het lichaam herstelt alleen niet wanneer het dood is. Zou je misschien iets sneller kunnen laten herstellen, maar daar ben ik ook nog niet erg overtuigd van.

Er zijn niet genoeg facepalms in de wereld om deze post te dekken. Bruh, heb je uberhaupt wel het meest minimale gelezen over nakuren of de middelen die je neemt? Het herstel van je axis na t kuren kan maaaaaaaanden duren. Met een goede nakuur worden de nadelige effecten heel flink ingekort en herstel je VEEL sneller. Maar kuur vooral niet na als je 'er niet in gelooft'. Het is maar een keer of 1000 wetenschappelijk onderzocht ofzo![]()
Spreek niet over mezelf, maar vanwege kansloze mensen zoals jij gaan de mensen met verstand hier weg wel (bijvoorbeeld Big Cat die je gisteren al aanhaalde)Daarom zijn we ook zo blij dat we jou op het forum hebben!
Ik kuur sowieso niet na nee.. Misschien dat t je sneller laat herstellen idd, maar het is geen "must" om pct te doen. Je lichaam herstelt sowieso.

Spreek niet over mezelf, maar vanwege kansloze mensen zoals jij gaan de mensen met verstand hier weg wel (bijvoorbeeld Big Cat die je gisteren al aanhaalde)
slimmerikIk kuur sowieso niet na nee.. Misschien dat t je sneller laat herstellen idd, maar het is geen "must" om pct te doen. Je lichaam herstelt sowieso.
Dat je sneller herstelt is geen 'misschien'maar een ruimschoots wetenschappelijk bewezen feit. Nakuren is meestal geen must nee. Vooral niet als je zaken als algehele lusteloosheid, gebrek aan libido, langzamer herstel van workouts en depressieve neigingen graag hebt. Just sayin'.
Daarom kuur ik na met 250 test 200 mast <3En dan? Dan ligt je axis minder plat ofzo? Neen.Klinkt goedDaarom kuur ik na met 250 test 200 mast <3
Ik lees een hoop onzin van jeLees eens wat er geschreven wordt voordat je iets post;(
Dus als ik het goed begrijp, is Eigen Kracht anti-doping en daarom subjectief in zijn interpretatie van dit onderzoek en daarom valt dit artikel volgens jullie dus niet serieus te nemen. Zoiets?

"alles wat ik post is waarheid".... jouw visie van waarheid of, daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde waarheid?Alles wat ik post is waarheid. Dus zie niet hoe je tot deze conclusie komt.
Dus als ik het goed begrijp, is Eigen Kracht anti-doping en daarom subjectief in zijn interpretatie van dit onderzoek en daarom valt dit artikel volgens jullie dus niet serieus te nemen. Zoiets?
Ze schrijven gewoon iets wat voor iedereen logisch is en geven daarna hun mening over pct, meer niet![]()

"alles wat ik post is waarheid".... jouw visie van waarheid of, daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde waarheid?
geen offense maar zoiets neerzetten is vragen om problemen
Ik ben wel benieuwd hoe lang de test personen dan aan de AAS zaten? Spreken we hier over weken, maanden of jaren?
Lijkt me niet dat iemand die een paar 'standaard' kuurtjes heeft gedaan met goede pct voor de rest van zn leven minder test aanmaakt. Er zullen er wel een enkeling bij zitten.
Ik heb een jaar lang geblast en gecruised met hcg en geen gekke middelen en doseringen. Nu bezig met m'n nakuur.. moet ik nu bang zijn dat ik permanente schade heb opgelopen en daardoor wellicht minder test aan maak? Ik denk het niet. Overigens is het AAS gebeuren voor mij nu wel een gesloten boek.