AndroidHealthClinic

Onderzoek blijvende schade AAS aan testes

Status
Niet open voor verdere reacties.
PCT is onzin. Lichaam herstelt vanzelf. Het lichaam herstelt alleen niet wanneer het dood is. Zou je misschien iets sneller kunnen laten herstellen, maar daar ben ik ook nog niet erg overtuigd van.

PCT is onzin. Lichaam herstelt vanzelf. Het lichaam herstelt alleen niet wanneer het dood is. Zou je misschien iets sneller kunnen laten herstellen, maar daar ben ik ook nog niet erg overtuigd van.

Er zijn niet genoeg facepalms in de wereld om deze post te dekken. Bruh, heb je uberhaupt wel het meest minimale gelezen over nakuren of de middelen die je neemt? Het herstel van je axis na t kuren kan maaaaaaaanden duren. Met een goede nakuur worden de nadelige effecten heel flink ingekort en herstel je VEEL sneller. Maar kuur vooral niet na als je 'er niet in gelooft'. Het is maar een keer of 1000 wetenschappelijk onderzocht ofzo :rolleyes:

OT: EigenKracht is vooral overtuigd van EigenGelijk. Ik lees hun materiaal al tijden niet meer. Opkloppen van negatieve effecten, niet-onderbouwde stellingen, voorbarige conclusies, selectief lezen, zomaar een greep uit het repertoire van posters aldaar. Ik begrijp nooit zo waarom ze de boel altijd zo moeten 'framen' om hun gelijk te moeten halen. Presenteer gewoon de feiten zoals ze zijn en laat de lezer zelf zn conclusie trekken.

Er zijn niet genoeg facepalms in de wereld om deze post te dekken. Bruh, heb je uberhaupt wel het meest minimale gelezen over nakuren of de middelen die je neemt? Het herstel van je axis na t kuren kan maaaaaaaanden duren. Met een goede nakuur worden de nadelige effecten heel flink ingekort en herstel je VEEL sneller. Maar kuur vooral niet na als je 'er niet in gelooft'. Het is maar een keer of 1000 wetenschappelijk onderzocht ofzo :rolleyes:

Ik kuur sowieso niet na nee.. Misschien dat t je sneller laat herstellen idd, maar het is geen "must" om pct te doen. Je lichaam herstelt sowieso.

Ik kuur sowieso niet na nee.. Misschien dat t je sneller laat herstellen idd, maar het is geen "must" om pct te doen. Je lichaam herstelt sowieso.

Akkoord dat je lichaam sowieso herstelt maar het is toch beter om dat herstel te versnellen.

--> Kwestie om gains van tijdens de kuur zoveel mogelijk vast te houden :)

Dat je sneller herstelt is geen 'misschien'maar een ruimschoots wetenschappelijk bewezen feit. Nakuren is meestal geen must nee. Vooral niet als je zaken als algehele lusteloosheid, gebrek aan libido, langzamer herstel van workouts en depressieve neigingen graag hebt. Just sayin'.

Dat je sneller herstelt is geen 'misschien'maar een ruimschoots wetenschappelijk bewezen feit. Nakuren is meestal geen must nee. Vooral niet als je zaken als algehele lusteloosheid, gebrek aan libido, langzamer herstel van workouts en depressieve neigingen graag hebt. Just sayin'.

Klinkt goed ;) Daarom kuur ik na met 250 test 200 mast <3

Dus als ik het goed begrijp, is Eigen Kracht anti-doping en daarom subjectief in zijn interpretatie van dit onderzoek en daarom valt dit artikel volgens jullie dus niet serieus te nemen. Zoiets?

Dus als ik het goed begrijp, is Eigen Kracht anti-doping en daarom subjectief in zijn interpretatie van dit onderzoek en daarom valt dit artikel volgens jullie dus niet serieus te nemen. Zoiets?

Ze schrijven gewoon iets wat voor iedereen logisch is en geven daarna hun mening over pct, meer niet :o

Alles wat ik post is waarheid. Dus zie niet hoe je tot deze conclusie komt.
"alles wat ik post is waarheid".... jouw visie van waarheid of, daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde waarheid?
geen offense maar zoiets neerzetten is vragen om problemen

Ik ben wel benieuwd hoe lang de test personen dan aan de AAS zaten? Spreken we hier over weken, maanden of jaren?

Lijkt me niet dat iemand die een paar 'standaard' kuurtjes heeft gedaan met goede pct voor de rest van zn leven minder test aanmaakt. Er zullen er wel een enkeling bij zitten.

Ik heb een jaar lang geblast en gecruised met hcg en geen gekke middelen en doseringen. Nu bezig met m'n nakuur.. moet ik nu bang zijn dat ik permanente schade heb opgelopen en daardoor wellicht minder test aan maak? Ik denk het niet. Overigens is het AAS gebeuren voor mij nu wel een gesloten boek.

Yep. Aantoonbaar. Sommige auteurs daar hebben net het fatsoen om in termen van 'mitsen en maaren' te schrijven wanneer ze op glad ijs komen, maar het gros doet zelfs dat niet eens. De logica is simpel: Als je keihard wetenschappelijke onderbouwing hebt dat AAS gebruik zo slecht is als zij zeggen dat het is, dan hoef je niets te draaien en te keren tot het jouw mening ondersteunt. Dan fl**ker je de relevante wetenschappelijke onderzoeken erbij, net zoals Galen altijd doet.

Ze schrijven gewoon iets wat voor iedereen logisch is en geven daarna hun mening over pct, meer niet :o

Wat zij schrijven is naar mijn mening zelden 'wat voor iedereen logisch is', maar eerder "Wij vinden AAS slecht en dus gaan we werkelijk alles erbij trekken wat we kunnen en het zo formuleren dat het onze mening ondersteunt, ook al kunnen we er weinig tot niks van staven met objectieve informatie". Er kwam laatst nog een juweeltje voorbij wat ik op die manier uit elkaar kan trekken, maar ik sta op t punt om te BBQen en ik ben lui :P

"alles wat ik post is waarheid".... jouw visie van waarheid of, daadwerkelijk wetenschappelijk onderbouwde waarheid?
geen offense maar zoiets neerzetten is vragen om problemen

Wat ie (volgens mij) bedoelt is dat ie nooit off gaat. Beetje een cheap shot want dan hoef je inderdaad nooit te PCTen.

Ik ben wel benieuwd hoe lang de test personen dan aan de AAS zaten? Spreken we hier over weken, maanden of jaren?

Lijkt me niet dat iemand die een paar 'standaard' kuurtjes heeft gedaan met goede pct voor de rest van zn leven minder test aanmaakt. Er zullen er wel een enkeling bij zitten.

Ik heb een jaar lang geblast en gecruised met hcg en geen gekke middelen en doseringen. Nu bezig met m'n nakuur.. moet ik nu bang zijn dat ik permanente schade heb opgelopen en daardoor wellicht minder test aan maak? Ik denk het niet. Overigens is het AAS gebeuren voor mij nu wel een gesloten boek.

Als ik Dr. de Ronde losjes mag citeren dan is er bij het gros van de mannen pas sprake van permanente schade na 10+ jaar on blijven. Dit zal natuurlijk per persoon verschillen, maar de theorie is simpel: Als je iets maar lang genoeg onderdrukt (of niet gebruikt) dan raak je t een keer helemaal kwijt. Kort door de bocht gesteld is je kans op volledig herstel dus iets wat terugloopt naarmate je langer on blijft. Geen idee of cycles (on gaan en dan weer off) minder schade oplevert dan gewoon always-on blijven, wellicht dat Galen dit weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven