XXL Nutrition

AAS vakantie

Ik stel toch een vraag om er antwoord op te krijgen? Ik weet niet hoe erg het is om er even 3 dagen mee te stoppen? zit wel ver op het einde.

En ik zie meerdere mensen waar gezegd word doe het gewoon in de koffer ( ja ook ik kan de zoek functie gebruiken) en had daar ergens gelezen dat het gewoon medicijnen zijn en dat je het gewoon kon meenemen.

Dan doe je het toch gewoon?
Volgens mij wil je gewoon horen dat iemand zegt "ja hoor kan gewoon prima!".
Laat maar weten hoe het ging.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik wil horen.

Wat ervaringen van andere zijn.
Of ik er 3 dagen mee kan stoppen.

Wat jullie advies is.

Ik heb nog 11 dagen te gaan. en ik vertrek donderdag tot maandag. Dus 4 dagen mee stoppen eigenlijk.
Maar weet niet of het zin heeft om daarna nog 5 dagen te pakken?

Kan makkelijk, gewoon overhevelen in een leeg potje vitamine c. In het ergste geval nemen ze het in beslag mochten ze het vinden.

Als je toch aan het einde zit, stop er dan mee. Bewaar de overige als je ooit weer var wilt pakken!

denk je dat ze je in de cel gooien voor een beetje anavar voor eigen gebruik ?? en je vliegt binnen europa dus je hebt al geen douane controle ! ik ben net 3 weken terug uit griekenland en heb denk ik wel een halve koffer vol met shit mee terug genomen :D niks aant handje .
kom je uit colombia is het een ander verhaal !

denk je dat ze je in de cel gooien voor een beetje anavar voor eigen gebruik ?? en je vliegt binnen europa dus je hebt al geen douane controle ! ik ben net 3 weken terug uit griekenland en heb denk ik wel een halve koffer vol met shit mee terug genomen :D niks aant handje .

Wat heb je daar allemaal gekocht?

Ik zit ook een beetje te twijfelen om wat orals mee te nemen,vlieg binnen europa...
Misschien tussen de tictacs?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 10:58 ----------

Heb je wel es orals meegenomen in het vliegtuig Rico?
En dan in je handbagage?

Leeg vitamine potje, daar in stoppen, meerdere verschillende vitamine meenemen, niemand die alles op echtheid gaat controleren.

ik weet een hele grappige en leuke vraag. Maar kan ik het gewoon meenemen en wat zijn de risico's altijd die nutteloze bullshit van jullie eromheen staat toch in de regels dat dat sarcastische gedoe achterwegen moet laten in de AAS sectie. Jullie zijn toch oud genoeg om je als volwassen mensen te gedragen.

ik neem aan dat jij oud genoeg bent om te weten dat die shit niet mee je koffer in kan...
je bent 20! ga trainen en eten.

Als je gepakt wordt, gewoon snel je shirt uittrekken en roepen:''You mirin' brah? Come at me brah!''

Gewoon dat potje, paar vials en een paar spuiten in je toilettasje kunnen geen kwaad hoor. Je kan daar gear gewoon in de apotheek kopen ook.

ik neem aan dat jij oud genoeg bent om te weten dat die shit niet mee je koffer in kan...
je bent 20! ga trainen en eten.

Als je gelezen had, had je gelezen dat ik 21 was en als jou stats kloppen ja... nuttig antwoord weer ook.

Ik denk dat ik er gewoon mee stop en het inderdaad bewaar paar dagen eerder stoppen maakt toch niet uit.

Leeftijd valt ook onder stats?

Stats: M 20j 1m80 - -

Staat toch echt 20j.

En ik dacht eerder aangegeven te hebben dat ik 21 ben?

Maar verwijder het topic maar heb me keuze gemaakt.

Het is jammer dat je met het vliegtuig naar Spanje gaat ipv met de bus.
Ik ging persoonlijk altijd reisjes met de bus maken en dan verpakten ik een zakje in een zakje en knoopten deze extreem vast dicht.
De zakjes schoof ik in shampoo flessen (volle) en douwde deze met een stokje naar de bodem.
één heeft 2 flessen bij zich de andere 1e en weer een andere een badedas fles bijvoorbeeld haha.
In het vliegtuig kun je het beter niet verstoppen want in een shampoo fles zien ze dat en stel ze vinden het in je vitamine potje dan zien ze dat jij het verstopt hebt en dat je dondersgoed weet dat het niet mag.
Raad van mij is doe het gewoon in je bagage in een medicijnen tasje met paracetamols en al die onzin (in de originele verpakking) en stel het mag niet dan weet jij gewoon van niks en doe je er afstand van.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 19:51 ----------

Ik zie nu dat je maar 3 dagen gaat... thuislaten

Laatst bewerkt:
Binnen de eu gewoon in je koffer doen
Meerdere malen gedaan griekenland turkije spanje

Het is jammer dat je met het vliegtuig naar Spanje gaat ipv met de bus.
Ik ging persoonlijk altijd reisjes met de bus maken en dan verpakten ik een zakje in een zakje en knoopten deze extreem vast dicht.
De zakjes schoof ik in shampoo flessen (volle) en douwde deze met een stokje naar de bodem.
één heeft 2 flessen bij zich de andere 1e en weer een andere een badedas fles bijvoorbeeld haha.
In het vliegtuig kun je het beter niet verstoppen want in een shampoo fles zien ze dat en stel ze vinden het in je vitamine potje dan zien ze dat jij het verstopt hebt en dat je dondersgoed weet dat het niet mag.
Raad van mij is doe het gewoon in je bagage in een medicijnen tasje met paracetamols en al die onzin (in de originele verpakking) en stel het mag niet dan weet jij gewoon van niks en doe je er afstand van.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 19:51 ----------

Ik zie nu dat je maar 3 dagen gaat... thuislaten

Ik zou juist niet sneaky shit gaan doen zoals een zakje gear in je shampoo fles steken.
Mochten ze je koffer scannen en dat zien ben je sneller de lul dan dat je gewoon een losse vial en wat spuiten in je toilettasje hebt zitten.

Terug
Naar boven