AndroidHealthClinic

AAS zetten als je ouder dan 40 bent?

ColonelP

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Ik heb me goed ingelezen, maar kan geen duidelijk antwoord hier op vinden.

1. Is het verstandig?

2. Moet je dezelfde geadviseerde eenheden zetten/slikken, bijv 500mg Test E /EW, 40mg dbol?

Gezien je leeftijd zou je testo niveau van nature al lager zijn dan iemand van tussen de 20-30 jaar bijvoorbeeld. Dus 250mg test-e only zou je al zeer goed op moeten gaan!

Of het verstandig is, weet ik niet, je gaat wel merken dat je meer progressie maakt sneller hersteld en je traint makkelijker, eerste kuurtje wat Punjab zegt, 250 test per week geeft leuke resultaten, mits goede voeding en training,

Ik ben er zelf voorstander van. Waarom zou je als veertiger geen massa meer willen opbouwen? Het voordeel is dat je als veertiger vaak al gesettled bent en al kinderen hebt dus dat een mogelijke verslechtering van zaad geen issue meer is. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik hoger moet gaan zitten in de dosering om een effect te krijgen vergelijkbaar met twintigers, maar dat kan persoonlijk zijn. Als veertiger is het wel belangrijk om je bloedwaarden en bloeddruk goed in de gaten te houden, omdat die vaak minder goed zijn.

Gaat het herstel ook niet wat moeizamer op latere leeftijd?

Misschien goed idee om van deca en tren te blijven dan?

Vergeet niet eens je op die leeftijd on gaat, er meer kans inzit dat je voor de rest van je dagen mag blijven prikken.

Ik zou dan eerder naar een gecontroleerde TRT gaan, met 2 verhoginen naar 500mg voor 10 weken in het jaar.

Gaat het herstel ook niet wat moeizamer op latere leeftijd?

Misschien goed idee om van deca en tren te blijven dan?

Mee eens, je herstel zal niet zo heel erg goed gaan denk ik.
ik ken mensen die zeggen dat hun libido nooit meer hetzelfde is geworden na ze ooit zijn gaan kuren. En die waren mid 20.

Maargoed, ik ben geen 40 en geen doctor, dus kan niets met zekerheid zeggen, behalve dat je maar beter van bepaalde middelen kan afblijven zoals deca en tren...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt heren :klink:

Ik ga niet met Test of TRT lopen kloten.

Ik hou het wel op old-skool korte dbol kuurtjes, met natuurlijk Nolva nakuren.

Is niet wat jullie zouden doen, dat weet ik.

Leef gezond, drink geen alcohol, dus lever moet niet zeuren...

Gezien je leeftijd zou je testo niveau van nature al lager zijn dan iemand van tussen de 20-30 jaar bijvoorbeeld. Dus 250mg test-e only zou je al zeer goed op moeten gaan!

Dat heeft er niets mee te maken. Er zijn nog veel andere factoren die meespelen. Als je ouder wordt, is er bijvoorbeeld meer SHBG in je lichaam. Er blijft dus al minder vrij testosteron over. Ik groei bijna niet op 250mg testosteron per week. Ik train wel iets beter, hoger libido maar de krachttoename en gewichtswinst is minimaal. Ik heb meer aan een winny only dan aan 250mg test per week. Zal misschien ook met ouderdom te maken hebben. Het is moeilijker om te groeien na je 40ste of 50ste. Ook met AS.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 11:39 ----------

Bedankt heren :klink:

Ik ga niet met Test of TRT lopen kloten.

Ik hou het wel op old-skool korte dbol kuurtjes, met natuurlijk Nolva nakuren.

Is niet wat jullie zouden doen, dat weet ik.

Leef gezond, drink geen alcohol, dus lever moet niet zeuren...

Daar ga je serieus spijt van krijgen. Op jou leeftijd ga je een flinke dip krijgen na een dboll kuur met een moeilijk herstel. Je zal alles kwijt zijn twee maanden na je kuur. Neem dan liever winny.

Laatst bewerkt:
Dat heeft er niets mee te maken. Er zijn nog veel andere factoren die meespelen. Als je ouder wordt, is er bijvoorbeeld meer SHBG in je lichaam. Er blijft dus al minder vrij testosteron over. Ik groei bijna niet op 250mg testosteron per week. Ik train wel iets beter, hoger libido maar de krachttoename en gewichtswinst is minimaal. Ik heb meer aan een winny only dan aan 250mg test per week. Zal misschien ook met ouderdom te maken hebben. Het is om te groeien na je 40ste of 50ste. Ook met AS.

Niets mee te maken is wellicht wat kort door de bocht, maar ik begrijp je punt ;)

als ik 40 ben, ga ik wekelijks op 100-125mg test

Ik heb me goed ingelezen, maar kan geen duidelijk antwoord hier op vinden.

1. Is het verstandig?

2. Moet je dezelfde geadviseerde eenheden zetten/slikken, bijv 500mg Test E /EW, 40mg dbol?

heren ik stond op het punt hier een topic over te maken maar jullie zijn mij
voor ..
ik vraag mij eigenlijk af als je zoals wij de oudere garde gaat kuren je idd
echt veel hoger met gaan doseren om er iets van te merken ??
vergeleken met de jongeren ... zijn dit de receptoren ?? ik weet je herstel
duurt langer zowel na je training en ook nakuur duurt langer ..bij mij
6 maanden bloedwaarden waren toen pas weer oke ..

en als je hoger moet doseren breng je dan echt onnodige risico.s??
trt zie persoonlijk niet zitten liever gewoon 1kuur per jaar vind meer als
genoeg
ben benieuwd naar jullie ervaringen

ben 52 en kuur ook gewoon met winstrol en gaat perfect
9 kilo aangekomen.
wel oraal dus geen spuiten

niet voor de beginnende gebruiker op leeftijd, maar kan HGH geen nuttige toevoeging zijn bij het kuren op latere leeftijd?

niet voor de beginnende gebruiker op leeftijd, maar kan HGH geen nuttige toevoeging zijn bij het kuren op latere leeftijd?

ja denk ik wel maar hgh moet je voor langere periode gebruiken min 6mnd
toch ? en voor de synergy moet er toch een test soort bij word toch ook
weer een koste plaatje ..

ja sowieso icm AAS. Maar ik zou gewoon test zetten zonder iets bij. 1 tot 2 kuurtjes/jaar icm HGH. Als je ouder bent is er toch kans dat je wat meer verdient. Hoop ik toch :)

Winstrol only pakken 6 weken kan je makkelijk doen.

Absoluut geen lange kuren met hoge doseringen doen, afblijven van de decas en trens..
Herstel duurt gewoon veel langer en bij langere zwaardere kuren is er gewoon geen herstel meer.

Winstrol only pakken 6 weken kan je makkelijk doen.

Absoluut geen lange kuren met hoge doseringen doen, afblijven van de decas en trens..
Herstel duurt gewoon veel langer en bij langere zwaardere kuren is er gewoon geen herstel meer.

heb vorig jaar toch wel gemerkt moet steeds hoger en herstel duurt idd
veel langer word 50 dit jaar is wel mooi geweest zo moet wel een beetje
leuk blijven

Niet helemaal mee eens, als je GOEIE HGH hebt (lees:geen blue-red-green-tops) Dan kan je echt wel t dubbele winnen binnen 2 maanden.

Ik zelf heb vaker 4 weken TestP TrenA MastP gedaan.
En heb er toen 1 keer goeie HGH bij gezet, en ipv de gewoonlijke 4 kilo, kwam ik dit keer 8 kilo aan, waarvan ik er 7 over hield.
En dit met 1 doosje hgh...

Terug
Naar boven