MuscleMeat

abs met cable,weight...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik wil graag in mijn bulk ( binnen nu en 3/5 weken)
2/3 x per week aan mijn abs werken MET gewicht om ze vooral groter en dikker te maken dat ze ( nog niet) zichtbaar zijn boeit me geen **** ...

Jammer genoeg hebben we geen ' goede machines' ervoor zoals ik weet effe de naam niet meer maar t = eem soort van 'abdominal machine crunch' apparaat een soort
Tosty-apparaat
:D

Dat was een zo verrekte lekkere blokken-bouwer, maar goed die hebben ze daar nu niet ! wel waar ik eerst trainde...

Ik wil dadelijk 2 x per week mijn voorkant buikspieren trainen en 1 x in de week mijn zijkanten...

Nu is mijn vraag hebben jullie goede alternatieven het liefst PLAATJES/FILMS
waarbij kabels,dumbbells, barbells worden gebruikt om de blokken echt te bouwen, verdikken etc....?

Ik heb al gekeken op bodybuilding.com ( staat er maar 1 )
Weten jullie nog meer sites, links, FILMPJES/PLAATJES ?

THANX ALVAST

:thumbs:

Deze is een van mijn favoriete:

CBKneelingCrunch.gif

Hier staan er nog meer..

Brutez zei:
Deze is een van mijn favoriete:

CBKneelingCrunch.gif

Hier staan er nog meer..

Ja dies is echt relax, ik pak hem meestal met een soort staafje en leg dat in me nek, dan kortere bewegingen maken ( niet zover naar boven ) dan houdt je de spanning er goed op.

Wat ook lekker is voor je buik:

Neem zo'n schuin ( hoog ) buikspierbankje waar je dan aan hangt en je benen de lucht in gooit en dan weer naar beneden etc.
Laat iemand je benen naar beneden gooien met een rotgang bij het hoogste punt, probeer je benen dan niet de grond te laten raken.
Goed voor de onderste buikspieren ... 1 woord: HEERLIJK die spierpijn de dag erna

Greetz,

Big_M zei:
Ja dies is echt relax, ik pak hem meestal met een soort staafje en leg dat in me nek, dan kortere bewegingen maken ( niet zover naar boven ) dan houdt je de spanning er goed op.
Idd, voordeel is bovendien dat je hier echt lekker zwaar mee kan gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook iets kunnen naar beneden pushen met een cable en gewicht daaraan !

Bijv; op een bakje zitten in de lengte tegen de cable rek aanzitten en dan met armen over een brede stang die aan de cable zit en zo naar beneden uitvoeren.

Hebben jullie daar nog tips voor ?

leg raises met een gewicht tussen je benen is ook lekker!

• Topic Starter Topic Starter
k zou wel eens zo'n lever seated crunch ( gripless) willen doen ( apparaat)
hoe zou ik deze kunnen nabootsen met cables etc...?

Het zelfde geld voor de Obliques... alles = met aparaat ik zou er graag een cable versie van maken....

DUS een cable uitvoering van; LEVER side bent, LEVER side cruch ...

Iemand nog tips ? ( uit eigen ervaring)

weighted crunches. gewone situp beweging maken maar dan met een schijf van 5 kg ofzo op je borst.... de rest is al gezegd denk ik

Terug
Naar boven